Le mentem a kezembe a tesztel az összes fiú kint ült a konyhába és rám várt majd oda mentem hozzájuk letettem az asztal közepére mindenki oda ment megnézni de Levi volt az első. Majd rám nézett és elmosolyodott.
-Szó...szóval....Apa leszek?-kérdezte
Én pedig öröm könnyeket ejtve megöleltem ő pedig felkapott és megpörgetett.-Pont a szülinapodon?-kérdezte Alex majd ő is oda jött megölelni majd a fülembe súgta hogy: -Boldog Születésnapot Hugi
-Ma van a szülinapod?-kérdezte Levi közben az összes fiú oda jött gratulálni
-Ehh igen-vakartam meg a fejem mivel Levinek nem mondtam el hogy ma van de Alex csodásan beköpött.
-Nem is mondtad!-durcizott be.
-bocsánat csak nem akartam nagy bulizást főleg így nem!-jelentettem ki majd pusziltam arcon!
-nyugi én hamarabb tudtam és vettem is ajándékot!-mosolygott majd kivett egy piros dobozkát.
Én már sejtettem mivan benne de nem akartam elhinni mert amikor kinyitotta.....ez fogadott:Majd letérdelt.
-Noémi Salvatore hozzám jössz feleségül?-kérdezte majd én elbőgtem magam és ráztam a fejem hogy igen majd kivette a gyűrűt és az ujjamra húzta majf felállt megcsókoltam és az ölébe ugrottam.
Mindenki adott kis nyakláncot parfümöt füllbevalót ruhát mindenki az összes srác majd oda értem Alexhez.-Remélem te nem vettél semmit-röhögtem el magam bőgve.
-dehogyisnem csak az enyém már bent van a szobátokba!-jelentette ki majd megfogta a kezem és fel vezetett a szobába egy hatalmas nagy doboz volt nem tudtam elképzelni mi lehetett benne. Majd ki nyitottam és egy husky kutyus volt. Nagyon aranyos volt és egy ilyen kutyus volt minden álmom.
KI ugrott a kutyus és elkezdett nyalakodni én pedig sírtam az örömtöl majd megöleltem Alexet és belesúgtam a fülébe hogy :"köszönöm" majd elkezdtem simogatni a kutyus felvettem és levittem a többiekhez hogy dicsekedjek vele. Majd ettünk a délutánt a kutyussal töltöttem. Majd este lefeküdtünk aludni Levi éppen fürdött én már kész voltam és vártam az ágyba.
Majd ő is kész lett lefeküdt mellém és a kutyus mellé.
-Mikor szeretnéd megtartani az esküvőt?-kérdeztem!
-Nemtudom, és te?-kérdezett vissza
-2nap múlva? -kérdeztem mosolyogva mivel nem akartam elhúzni
-oké de biztos? Akkor mindenki elfog jönni mert ilyenkor az összes maffia banda elszokott jönni és lehet az apád is itt lesz ha megtudja terhes vagy kitudja mit csinál nem akarom hogy bajod essen és ha megtudják farkas vagy akkor lehet megölnek minket.-mondta aggódva majd fel ültem hozzá.
-Biztos! Vagyok olyan erős hogy lerendezzem őket és nem fogok átvaltozni oda figyelek igérem. Az apám meg nem érdekel már vagyok olyan erős hogy végezzek vele Alexxal edzettünk míg téged kerestünk és mikor komába voltál esve megkerestem az apám és letudtam rendezni!-jelentettem ki büszkén
-én is farkasom!-mondta mosolyogva és megcsókolt. -akkor 2nap múlva esküvő!-mondta majd mellé feküdtem vagyis a fejemet a mellkasára tettem ő pedig a hátam simogatta én pedig a kutyusomat aki ott feküdt köztünk és így aludtunk el. Majd eljött a nagy nap.
YOU ARE READING
A maffiavezér fia és a farkas lány
Romance"szeretlek" -mondta és mélyen bele nézett a szemembe "én nem szeretlek!" -válaszoltam elhidegülten, de hazudtam neki. Mert irtózatosan imádtam! De nem habozott megcsókolt. Noémi egy 17 éves lány akit elrabolnak de a maffia fia ismeri Noémit így me...