-mizujs drágám?-mondta lenézően.
-semmi-válaszoltam.
-kitaláltam egy ötletet.
-mit?
-hát hogy megöllek!-ment bezárni az ajtót. Bezárta. Majd elő vett egy kést és lehúzta rólam a takarót. Próbáltam ordítani elfutni. De nem sikerült.
-LEVII SEGITS A A BARÁTNŐD...SEGÍTS...-ordítottam de senki nem jött.
-nem fog ide jönni hercegnő-szorított neki a falnak -te tudod a titkunkat az apjával -mondta majd belém szúrta a kést. Tudtam miről beszél de úgy tettem mint aki nem tudja.
-miről beszélsz?-kérdeztem vissza
-Tudod hogy mi kavarunk és már vagy 50szer lefeküdtünk és akartam én is.-suttogta a fülembe majd újra megszúrt. Le fektetett az ágyra és még 2szer megszúrt aztán kiment hallottam ahogy beszélgetnek Levivel.
-mi a helyzet?-kérdezte Levi
-nem sok beszélgettünk ne menj be fáradt el aludt.-mondta kitti nyugodt hangon.-L...l..e...levi-nyöszörögtem de már nem hallotta meg. Egyszer csak bejött egy ismeretlen srác akit még soha nem láttam.
-héj jól vagy?-akkor még nem látta a kést. Majd meglátta.
-úristen hívok gyorsan egy orvos. -és elszaladt. Nagyon mély és férfias hangja volt de cukin adta elő. Barnás zöld szemd volt és szőke haja. Fehér ing és fekete nadrágban volt. Olyan idős lehetett mint én. Majd hozott segítséget. Mindenki tanácskozott míg én ott haldokoltam. De a sràc nem habozott felkapott le vitt az orvosokhoz és onnastól nem emlékszem semmire.Majd felkeltem. Oldalra néztem mindenhol gépek mindenhol infúzió azt hittem meghaltam.
Bejött Levi és a srác becsuktam gyors a szemem.
-ki tehette ezt?-szólalt meg a srác szexi hangon
-fogalmam sincs. -mondta elszomordva Levi
Úgy tettem mint aki most kelt fel. Oda szaladtak hozzám. Kérdezték hogy vagyok mondtam mostmár jobban.
-ki tette ezt veled Noémi?-kérdezte Levi
-a...a..-nem tudtam folytatni mert bejött kitti
-helló csipkerózsika hát élsz ezaz mindenki érted aggódótt. Gyere fel szivem biztos fáradt vagy.-mondta levinek.
Levi rám nézett.
-ki tette ezt veled?-kérdezte dühösen.
-a b..a..barátnőd...-mondta nyöszörögve
-én?-mutatott magára-dehogy is miért tettem volna ilyet? -kérdezte Kitti viccesen.
-nem akarlak látni kitti.-mondta levi.
-menj el és soha többet ne gyere vissza-folytatta
-de hát kicsim szeretjük egymás ne hagyjuk hogy ez a cafka szét válaszon minket.-mondta Kitti Levinek.
Levi elrántotta a kezét majd kivezette.
-MENJ EL MÍG SZÉPEN MONDOM.-jelezte levi hogy ideges és hogy tényleg menjen. Kitti beült egy kocsiba és elhajtott.Levi bejött majd az összes emberét el navigálta a megadott helyre. Lejött hozzám felkapott és beültetett egy kocsiba. Nem mertem megkérdezni hova megyünk. A böröndök minden bent volt és vagy 10mercédes biztos ment az utcákon.
-aludj hosszú lesz az út.-mondta simogatva a kezemet. Álomba is merültem majd csak arra eszméltem fel hogy Levi kelteget.-jó reggelt kelj hamarosan oda érünk!-jelentette ki
-oké-mondtam álmos hangon.
ESTÁS LEYENDO
A maffiavezér fia és a farkas lány
Romance"szeretlek" -mondta és mélyen bele nézett a szemembe "én nem szeretlek!" -válaszoltam elhidegülten, de hazudtam neki. Mert irtózatosan imádtam! De nem habozott megcsókolt. Noémi egy 17 éves lány akit elrabolnak de a maffia fia ismeri Noémit így me...