Elteltek a hetek Levi eltűnt aggódtam de arra gondoltam hogy biztos a csajaival van. Majd az egyik éjszaka bejött az ajtón és be huppant mellém az ágyba.
-hmm?-nyöszörögtem.
-Semmi baj nincs aludj kicsim-simogatta meg az arcom mire én felkeltem mert nem hittem el hogy ott van fel ültem és nem volt ott. Ki mentem futni egyet át változtam és futottam az erdőbe nem láttam semmit se. Majd vissza mentem reggelre. Már mindenki engem keresett mikor beléptem.
-Hál istennek hogy megvagy! Hol voltál?-förmedt rám Alex
-sétálni-jelentettem ki majd tettem le a kabátom.
Fel sétáltam le tusoltam fel öltöztem. Majd berohant Alex.-Megvan Le..leh...levih-lihegte
Gyorsan leszaladtunk el mentünk a kórházi részlegre ahol Levi feküdt az ágyon minden féle gépeken és infúzión.GYorsan oda szaladtam és kezdtem szólongatni majd Alex oda jött megsimogatta a hátam nagy levegőt vett majd megszólalt.
-Lehet nem fog fel kelni-jelentette ki és tette a fejét a vállamra mire én elkezdtem bőgni taknyom nyálam egybe folyt mert lehet nem látom többé az életem szerelmét aki megmentett.
-ki tette ezt vele?-ordítottam Alexra
-sz...szerintünk az apád...-mondta halkan majd én azalatt ki mentem át változtam és elkezdtem keresni az apám olyan ideges voltam hogy szét tudtam volna tépni elindultam az erdő fele ahol megistaláltam és neki ugrottam elkezdtem tépni én is kaptam egy kicsit de letepertem és mozogni alig tudott. Majd vissza változtam és ő is.
-NE MERJ HOZZÁ NYÚLNI A BARÁTOMHOZ FÉREG-ordítottam rá és belé rugtam egyet majd vissza mentem Levihez aki még nem kelt fel. Leültem mellé és sírtam megfogtam a kezét ami meglepően meleg volt. Majd láttam ahogy veszi a levegőt de a szemét nem nyitotta ki. Így ültem mellette 2 napig el nem mozdultam melőle aludni egy szemhunyást se tudtam majd 3nap erősebben vette a levegőt és megszorította a kezem.
-Levi?-néztem rá mosolyogva
Mosolygott vissza és kinyitotta a szemét-ÚRISTEEEN FEL KELT GYERTEEK GYORSAN!-üvöltöttem nekik. Mindenki leszaladt majd jöttek az orvosok megnézték beszélt velük majd mi is oda mehetünk. Az egyik orvos félre hívott engem és Alexet.
-minden rendben van ma már a saját ágyában aludhat!-jelentette ki és elment.
Mi meg oda mentünk Levihez hogy fel kisérjük fel is kisértük befektettük az ágyba és én mellé feküdtem. Majd megcsókoltam.-nagyon hiányoztál!-jelentettem ki
-te is nekem!-csókolt vissza.
Majd rá 1-2napra megint így feküdtünk és hosszasan megcsókolt amitől nem tagadom beindultam és hosszasan csókoloztunk majd megkérdeztem.-biztos készen állsz rá?-kérdeztem majd ő bólintott mert nem szerettem volna hogy valami baja legyen.
Szépen lassan levette rólam a pólót és ugyan úgy csókolt tovább majd a hátamra fordított így alulra kerültem szépen lassan csókólgatott a nyakamnál a hasamnál majd lehúzta a nadrágomat szépen lassan felém hajolt miközben csókolgatott ki gomboltam az ingjét ő pedig levette a nadrágját. Levettete rólam a bugyimat és a melltartómat. Én pedig róla a gatyáját majd újra felém hajolt és szépen lassan be tette a farkát és közben csókoloztunk. Majd egyre gyorsabb volt amitől mégjobban beindultam. Majd lefeküdt nellém és megcsókolt.-szeretlek Noémi-súgta a fülembe
-én is szeretlek téged Levi-súgtam vissza
Vett fel egy gatyát meg egy nacit én pedig rá feküdtem el aludtunk.Reggel úgy keltem fel hogy rohantam a mosdóba mert hányingerem volt és hánytam is. Levi szaladt utánnam én pedig mutattam neki hogy menjen ki. Elkezdtem gondolkozni mitől lehetett ez mert nem ettem olyat amit ment volna a hasam úgyhogy rá hagytam. Majd fel öltöztem. Megmosakodtam és lementem.
Lent várt mindenki.
-Jobban vagy?-kérdezte Levi
-igen! Köszi-válaszoltam.
Majd újra fel kellett szaladjak mert újra rám jött ez a hányás fogalmam sincs hogy mitől lehet. Belépett Levi az ajtón és adott egy terhességi tesztet.-én nem lehetek tőled terhes!-jelentettem ki
-de...lehetsz!-mondta majd nyújtotta a terhességi tesztet
-hogy lehetnék farkas farkassal lehet terhes! Én nem lehetek terhes mert csak veled feküdtem le-mondtam tiltakozva
-de lehetsz terhes mivel....anyánk sem volt farkas..-mondta Alex Levi mögül-úgyhogy próbáld meg.-majd ki mentek
Megcsináltam vártam vártam és megdöbbentem az eredményen.
YOU ARE READING
A maffiavezér fia és a farkas lány
Romance"szeretlek" -mondta és mélyen bele nézett a szemembe "én nem szeretlek!" -válaszoltam elhidegülten, de hazudtam neki. Mert irtózatosan imádtam! De nem habozott megcsókolt. Noémi egy 17 éves lány akit elrabolnak de a maffia fia ismeri Noémit így me...