23.08.2023
BU GÜN BİR RESİM ÇİZDİM RESMİME HAYRAN KALIRSINIZ HAYALİMDEKİ ÇOCUĞU ÇİZDİM VE TIPA TIP AYNISI OLDU İNŞALLAH KARŞIMA BÖYLE BİR OĞLAN ÇIKAR.
KULAK DELİĞİ DEĞİŞİK OLDU AMA OLSUN NEYSE 2,3 HAFTA ÖNCE BASKETBOL KULÜBÜNE KATILDIM VE ÇOK MUTLUYUM 1.64 ÜM AMA OLSUN AMACIM HEM EĞLENCE HEM DE BOYUMU UZATMAK.KULÜP YARIN BAŞLIYOR BENDE HEMEN YARIN OLMASI İÇİN TELİMİN ŞARJI BİTENE KADAR TT İZLEYECEĞİM VE YATIP UYUYACAĞIM.
SUNNİNİN ŞARJI BİTTİ VE YATAĞINA GEÇİP UYUDU VE YARINA KADAR POZİSYONUNU BOZMADAN YATTI
24.08.2023
SABAH O GICIKMI GICIK ZİLİM İLE KALKTIM VE ÜSTÜMÜ DEĞİŞTİRDİM İÇİMDE GARİP Bİ HİS VARDI ANLATAMAM HEYECANDAN OLUYORDU AMA NEYSE SAÇLARIMI BİR GÜZEL TARADIM VE O ENSEVDİĞİM SAÇ YUMUŞATICIMI SÜRDÜM SAÇLARIM O KREMLE PAMUK GİBİ OLUYOR BİDE BİR PARLATIYOR GÖRSEN OF OF SAÇLARIMLA BİRLİKTE 50 KAT DAHADA GÜZELLEŞİYORUM.VALİZİMİ ALDIM VE BİR SAAT AİLEMLE VEDALAŞTIM ANNEM OTOBÜSTE YEMEM İÇİN HAŞLANMIŞ YUMURTA KOYMUŞTU OTOBÜSTE REZİL OLACAĞIMA YEMEM DAHA İYİ.
BİR ŞEKİLDE AİLEMLE VEDALAŞIP DURAĞA GİTTİM OTOBÜSÜ ZOR YAKALADIM DURAĞIN BİRAZ ÖTESİNDEYKEN YOLCULARI BEKLİYORDU AMA HİÇ BUKADAR HIZLI KOŞMAMIŞTIM.OTOBÜSE BİNDİM BİR KIZ VARDI ONUN YANI BOŞTU YANINA GEÇİCEKTİM FAKAT KIZ ŞÖYLE DEDİ''BURASI DOLU''BURADA OTURAN KİMSEYİ GÖRMÜYORUN GARİBİM ŞİZOFREN GALİBA.BENDE NE YAPIYİM AYAKTA DURDUM BİR ÇOCUK EN ÖNDE OTURUYORDU AMA ARKADAN ÇOK KARİZMATİK GÖZÜKÜYORDU YİAAAĞ.ÇOCUK ARKASINA BAKTI VE İNANAMAYACAKSINIZ ÇOCUK TİPSİZİN TEKİ ÇIKTI YİAAĞ HEVESLENMİŞTİM NEYSE BİR SAAT BOYUNCA ÖYLECE AYAKTA BEKLEDİM EN SON ŞOFÖR ''KIZIM ŞU BOŞ YERE OTURSANA'' DEDİ BEN TAM OTURACAKTIM Kİ KIZ BANA TERS TERS BAKMAYA BAŞLADI VE SIRITTI.''APTAL''BİDE APTAL DİYOR.''LAFLARINA DİKKAT ET ŞİZOFREN KARI''.KAHRETSİN KENDİMİ TUTAMADIM.KIZ KAHKAHA ATTI ''AHH SENİN GİBİ VAROŞLA OTURMAK ÇOK ZOR OLUCAK''.
YOU ARE READING
(•‿•)𝔸𝕊𝕂𝕀𝕄𝕀 ℂ𝕀ℤ𝔻𝕀𝕄❀.(*'◡'*)❀.
Randomsunni deftere hayalindeki oğlanı çizer ve içinden keşke böyle sevgilim olsa diye düşünür.