en son kapıyı açtım elinde bıçak vardı bana doğru tutuyodu.''bu gördüklerini hiç kimseye anlatmayacaksınanlatırsan ölürsün''ney so-han beni tehditmi ediyodu kimi öldürdü.yanından sıyrılıp gidicektim ki kapının önünde knk sinin cesedi vardı''bunu ne yapacaksın''so-han cesede bakıp iç çekti''saklayacağım''çok mantksız''nerede''so-han bana küçümser bir şekilde baktı ''bu seni ilgilendirmez'' ''okey bende senin öldürdüğünü söylerim'' ''buradan canlı çıkarsan tabi'' bana sırıtıyodu ben ani bir şekilde oradan koşarak uzaklaştım oda arkamdan koşuyodu çok hızlıydı Allahtan odam yakındı kapıyı açıp içeri girdim kapıya sert bir şekilde vuruyodu danielde uyandi birkere daha vurduktan sonra gitti.''o kimdi'' ''kızlardan biri kapıya öküz gibi vuruyo'' ''pek inandırıcı gelmedi ama olsun''ben yatağıma yatıp olanları düşündüm ne yapacam bi insan nasıl knksini öldürür yiaaağ so-handan soğumaya başladım ama en büyük hayalim bir katille sevgili olmak ayy ne güzel olurdu off off.yatıp bunları düşünürken uykum gelmişti 2 saat uyudum yine rüya gördüm bu sefer so-hanın knksi zombiye dönüşüyordu ve tüm okul zombi oluyordu.so-han cesedi ne yaptı acaba yiaaağ çok merak ediyom bakıcam amına koyim.
dışarı çıktım tuvalete cesede bakmaya gittim cesed yerinde yoktu so-han kaldırdı heral kan lekelerinide silmiş acaba kameralara gözüktümü.lkameralara baktım kameralar kırılmıştı oğlum bu çocuğun içinde bir piskopat yatıyormuş haberim yokmuş.oğlum hocalar so-hanın knksinin yokluğunu anlayınca ne yapacak acaba.
bir an hocalar etrafı aramaya başladı ne oluyo lan.kurs hocası yanıma geldi ''kızım gyungsuyu gördünmü'' ''gyungsu kim hocam'' hoca ofladı ''hani şu uzun boylu so-han varya onun knksi'' ''heeee yok görmedim hocam'' ''tmm odana git'' ''tmm hocam'' nah giderim odaya bari televizyon filan koysalar.hocalar gyungsuyu arıyodu ama bulamadılar acaba nereye sakladı.
artık hocalar gyungsunun kaybolduğunu ailesine bildirecekti sanırım baya atışmışlar ailesi küfürler savurmuş ve bu olaydan dolayı eve gidecez kahretsin.odaya gidip kıyafetlerimizi valizlere doldurduk ve gidecez acaba so-han ne yapacak.neyse artık o piçi düşünmüyorum ve hayatıma devam ediyorum.herşey hazırdı ve eve gidecektik daniel ile vadelaştım ve çıktık otobüse bindim ve eve gitmem 2 saat sürdü çok yavaş gidiyodu otobüs allahtan arabanın içine kusmadım.arbadan inicektimki oğlanlar kapıyı tıkamış bende arda kaynayıp çıkacaktım ama bi oğlan beni yere itti yere düştüm amk oğlu amk .
eve gidip herşeyi aileme anlattım abim şok olmuş keşke bende orada olsaydım diye ağlıyodu salak.biraz hasret giderdikten sonra rahatlamak için duş aldım ve cko rahatladım yiaaağ.üstümü giyindim daniel beni 4 kere aramış haberim yok bende onu aradım aradığım an açtı ''ne oldu'' ''sunni bu dediklerimi duyunca şok olucaksın'' ''ne oldu söyle'' ''gyungsunun cesedini bulmuşlar'' ''neeeee nerede'' ''bahçe varyaaağ oradan çok pis kokular geliyomuş gidip bakmışlar gyungsunun cesedi orada kazılmış acaba şuan gyungsunun ailesi ne halde'' ''what ne diyonlan'' ''seni arıyom niye açmıyon'' ''banyodaydım hemde sen kimden öğrendin'' ''şu mimjin var yiaağ ondan öğrendim'' ''o nereden öğrenmiş'' ''ne bilim oğlum kız yazdı sonra çevrim dışı'' ''okey'' ''neyse bb annem çağrıyo bana halı yıkatacak yiaaaağ'' ''ohjpgjhoıtrh bb'' telofondan bi bağrışma sesleri geldi sonra daniel kapattı sanırım annesiydi.
acaba ne olacak yiaaaağ ayy haberlere çıkarmı acaba tüm gün haberleri izleyeceğim ne olacak onuda öğrenirim.içeri gidip babamla haber izliyodum tanrım çok sıkıcı en iyisi babama söyleyim çıkarsa haber versin.''baba haberlerde bizim olay çıkarsa haber ver '' ''işim çıkmazsa'' ''okey'' gidip odamda biraz dans edicektim hangi şarkının dansını yapsam acaba yaaağ tmm ETA yı yapıcaktım.
yiaağ çok zor ama bir şekilde ezberledim txt nin şarkısı çıkacak artık ekimdede onu yaparım.ETAyı tam olarak ezberlemek için 4,5 kere yaptım artık tamamını biliyordum ehe.abim odaya bastı ve beni yemeğe çağırdı.annemin yemeğini kaç gündür yemiyordum özlemişim amına koyim yiaaaaağ.
YOU ARE READING
(•‿•)𝔸𝕊𝕂𝕀𝕄𝕀 ℂ𝕀ℤ𝔻𝕀𝕄❀.(*'◡'*)❀.
Randomsunni deftere hayalindeki oğlanı çizer ve içinden keşke böyle sevgilim olsa diye düşünür.