𝟜

2 0 0
                                    

daniel teliyle konuşurken habere kahkaha atıyordu oğlum bari kim olduğunu söylese.ben defterimi almış oppamı çiziyodum yiaaaağ yüzünün her ayrıntısı aklımda i,nş güzel bir sonuç çıkar

yaaağ off benzemedi yiaaağ nedeeeen yiaaağ neyse artık resim çizmeyeceğim onlar yüzünden moralim bozuluyor

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

yaaağ off benzemedi yiaaağ nedeeeen yiaaağ neyse artık resim çizmeyeceğim onlar yüzünden moralim bozuluyor.biraz hava almak için dışarı çıkacaktım ve danielde yanımda gelmek istedi biz daha az önce kavga ediyorduk şimdi bu kız niye böyle yılışık oldu.dışarı çıktık ve dolaştktan 4,5 dakika sonra so-han ve knk sı uçarcasına koşarak aşağı indiler sonra kovalamaca oynamaya başladılar ama so-han çita mıdır nedir 3 saniyede bi okulu turluyo.ben so-hanı izliyordum daniel de belli etmeden sevdiği çocuğu izliyordu.''daniel sen kime aşıksın'' daniel biraz utanmıştı sanırım ''minjun'' ''minjun kim'' ''ya karşıdaki bankta tıkanan var yaağ'' ''heee okey'' minjun denen çocuk tipsizin teki idi 

''daniel sen kime aşıksın'' daniel biraz utanmıştı sanırım ''minjun'' ''minjun kim'' ''ya karşıdaki bankta tıkanan var yaağ'' ''heee okey'' minjun denen çocuk tipsizin teki idi 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

çocuk emo aslında so-han da emo ama ben oppamın gözünü görebiliyorum bu çocuğun gözükmüyo acaba gözüne ne oldu.''aşkonun gözüne ne oldu'' ''nasıl ne oldu'' ''çocuğun gözü gözükmüyo'' daniel side eye yaptı ''aslında gözleri çok güzel böyle maviş maviş ama sulalesi onun gözlerini çok övüyolarmış ve bazen onu  çocuk durumuna düşürüyolarmış ve minjun bundan sıkılmış ve kakülünü uzatmış.sana gözü açık fotosunu gösterimmi'' ''göster'' daniel telini açıp fotoyu gösterdi.

sana gözü açık fotosunu gösterimmi'' ''göster'' daniel telini açıp fotoyu gösterdi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

çocuk her şekilde tipsiz yiaaağ daniel e acıyorum.ben minjuna iğrenerek bakıyodum odabize bakıyodu ben tam bir yere dalıyodum kiii so-hanın knksi bana çarptı ve üstüme düştü daniel ile so-han bize şok içinde bakıyodu.ben üzerimdeki piç ittim ve kalktım bir saat boyunca hint dizisindekiler gibi bakışmayacaktık yaağ. çocuk özür dileyip yine uçarcasına koşmaya devam etti.keşke üstüme so-han düşseydi yiaaaağ offff.danielle basketbol sahasına girdik ve biraz oyun oynadık tabi hep o kazanıyodu en son topu panyaya atıcam diye kafama atmıştı ''aaaaaaaaa yavaş ulan'' çok bağırmıştım sanırım herkes bana bakıyodu zorbacı karılarda anırıyodu.so-han bana bakmıyo oyunu oynuyodu danielde gülme krizindeydi bende topu onun karnına attım. 

herkezin teline mesaj geldi.mesajda yarın hoca parkur hazırlıyacak ve iki takımında başkanını belirleyecekti Allahııııııım parkurlara bayılırım danielin pek hoşlanmadığı yüzünden belliydi. ''ne oldu'' ''parkurlar bebe oyunu değilmi'' ''kutu kutu pense oynamadığımıza şükret'' ''yakında belki onuda oynarız'' ''hehe ben yoruldum yukarı çıkalım'' ''sen çık benim minjunla halletmem gereken birşey var'' tmm anlamında kafamı sallayıp yukarı çıktım ve odaya girdiğim gibi yattım parkurada sabah çalışırım çünkü sabahları daha bi güzel oluyo.yine rüya gördüm bu sefer kötüydü çünkü rüyamda oppam beni aldatıyodu bi karıyla seks yapıyolardı bende salak gibi onları izliyodum yaaaağ rüyalarımda ben ben olmuyorum ki soft karıların teki oluyorum birde pick me off offf neyse sabah saat 05.12 yidi bende çıkıp parkura çalıştım so-handa daha yatıyo heralde gerçi çok normal ben anormalim 5 te kim kalkar zaten bahçede benden başka kimse yoktu istediğim herşeyi yapabilirim kalkıp twörk atabilirim ne yazıkki  kameralar var nah çekip kaçasım geliyo ama işte bende o cesaret yok.

(•‿•)𝔸𝕊𝕂𝕀𝕄𝕀 ℂ𝕀ℤ𝔻𝕀𝕄❀.(*'◡'*)❀.Where stories live. Discover now