ben 1 saattir egzersiz yaptım ve 1 kaç kişide aşağı inmişti ve sonunda so-handa indi ve pek bir mutsuzdu ondan sonra yanına knk geldi bi atıştılar sonra so-han knksine yumruk attı o serseri piç knksi dururmu oppama yumruk attı sonra bunlar birbirine girdiler ne var o an çekirdeğim olsaydı oğlanlar zarzor ayırdılar bende dizi izler gibi izliyordum.sonra hoca geldi onlara ağır bir ceza verecekti acaba ne cezayı öğrenmek için yanlarına gittim sanırım 1 hafta boyunca tuvaletleri yıkayacaklardı neyse o tuvaletleri yıkarken bende tuvalete sıçar bokumu yıkamam.tabi so-hancığıma acı çektirmek istemiyorum.
ben 2 saat boyunca parkura çalıştım ve hoca basketbol sahasına herkezi çağırdı ve parkur iptalmiş ben şimdi boş boşunamı ter döktüm ve şuan olanların hiçbirini daniel bilmiyo jfgtj.yukarı çıkıp daniele herşeyi anlattım daniel beni şok içinde dinliyodu herşeyi anlattım offflayıp o güzel uykusuna devam etti.ben bilgiseyardan enigma adlı tayland dizisini izlidim offfff A-jin cko yakışıklı yiaaaağ so-han gibi deil
offf oppam diziyi bitirmeme az kalmıştı 4 bölüm izledim ve dizi bitti sırada snowdrop var fgoghf jisoomun dizisi ama jisoonun sevgilisi var jung hae-in kuduruyo hgy0oıhdrıuhgf jisoonun dizisindende izledim ve 7 saat geçti maşallah artık so-han tuvaleti temizlemeye başlamıştır.aşağı inip tuvalete baktım so-han yoktu knksi vardı artık knksi değil sanırım neyse benimde tuvletim gelmişti kızlar tuvaletindede yoktu tuvalete girdim biraz tt izledim sonra bi bağırma sesi duydum sonra kapıyı açıp bakıcaktım ki so-han tuvalette elini yıkıyordu kapıyı azıcık araladım so-hanın eli kanlıydı ben şok içindeydim ne yapmış olabilir kiii ben kapıyı biraz daha araladım yanında kanlı bıçak vardı ağzımdan şokla hiiiih sesi çıktı so-han duymuştu kapıyı kapattım ama açmaya çalıştı.
YOU ARE READING
(•‿•)𝔸𝕊𝕂𝕀𝕄𝕀 ℂ𝕀ℤ𝔻𝕀𝕄❀.(*'◡'*)❀.
Randomsunni deftere hayalindeki oğlanı çizer ve içinden keşke böyle sevgilim olsa diye düşünür.