Jennie'den
Bu eve taşınalı 1 gün oldu fakat çok büyük azimle tek başıma herşeyi yerine yerleştirmiştim.
Eğer tek yaşamaya alışkın biriyseniz
ev işlerinde zorlanmazsınız.Saate baktığımda akşam yedi'yi çeyrek geçiyordu.
Gün boyunca ayakta olduğum için üstüme bir ağırlık çökmüştü ve uykum gelmişti.
Kendimi kanepeye atıp uzandım.
Hiçbir şey yememiştim, karnım açtı ama uykum daha ağır basıyordu.
Yavaştan gözlerim kapanmaya başlıyordu ki kapı ziliyle tekrardan ayıldım.
"Neden şimdi" diye isyan ettim ağlamaklı sesimle ve zorla kanepeden kalktım.
Kapıya doğru yönelip delikten kimin geldiğine baktım.
Bu da neydi şimdi?
Dün beni gruba alan çocuk, onun arkasında da diğer komşularım olarak bildiğim kişiler duruyordu.
Çok bekletmeden kapıyı açtım.
"Selaaam" dedi adının sana olduğunu
düşündüğüm kız."Napıyorsun yeni kız" dedi dudağında piercing olan çocuk ve birşey dememe izin vermeden elindeki tabağı bana verip içeri geçti.
Arkasından şaşkınca baka kalırken
kainat güzeline benzeyen, adı jisoo olan kızın sesiyle kendime geldim."Bebeğim çok yorulmuşsundur, yemek filan da yememişsindir şimdi hepimiz yemek yapıp geldik, bir nevi hoşgeldin demeye geldik" dedi jisoo.
Ona gülümseyip "çok iyi etmişsiniz hadi içeri geçin" dedim ve hepsini teker teker selamladım.
Hepsi burdaydı.
Taehyung hariç.
Neden gelmemişti ki?
Aman banane canım, iyiki gelmemiş.
Son olarak yeji de içeri geçince kapıyı kapattım ve peşlerinden salona gittim.
Jungkook hariç diğerleri, ellerindeki yemeklerle ayakta duruyordu.
Jungkook ise tekli koltuğa yayılmış telefonuna bakıyordu.
Aralarındaki en egolu bu çocuktu sanırım.
Egolu da denmez ama...
Ne denir bilmiyorum, bence egolu.
"Çok teşekkürler yemekler için, beni takip edin mutfağa bırakalım yemekleri" dedim ve mutfağa yöneldim.
Hepsi peşimden gelirken hyunjin denen çocuk konuştu: "evini çok vintage dekore etmişsin, çok hoş duruyor" dedi.
"Yani bu tarzı seviyorum daha samimi hissettiriyor" dedim ona gülümseyerek.
Mutfaktan çıkıp tekrardan salona ilerledik herkes biryere yerleşince ben ayakta kaldım.
"Bu kadar az sürede nasıl hemen yerleştin? herşey derli toplu" dedi hoseok.
Boş bir sandalye çekip oturdum
"Sabah erken saatte kalktım ve işe koyuldum daha az önce bitti herşey"dedim."Bize neden haber vermedin? yardım ederdik" dedi jimin.
Onun ardından ismini hatırlamadığım ama voleybolcu olduğunu bildiğim kız konuştu:
"Yinede tek başına halletmişsin herşeyi, helal olsun ne diyeyim" dedi.Tekrardan gülümseyip "teşekkür ederim pek zorlanmadım, alışığım"dedim.
"Hep yalnız mı yaşıyorsun?" diye sordu sürekli aşko diyen kız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Me Again | TAENNİE
Teen FictionJennie yeni taşındığı öğrenci apartmanında ilk ve son olan eski sevgilisi Taehyung'la karşılaşır...