Jennie'den
Aradan iki gün geçmişti ve bu süre zarfında sürekli taehyung'u düşünüyordum.
Dudaklarıma değen sıcak dudakları, belimi kavrayan kemikli elleri, güzel gözleri, herşeyi...
Herşeyiyle sürekli zihnimdeydi.
Ona uzak kalmak istemiyordum, bazen evini basıp sıkıca ona sarılasım geliyordu.
Ama artık bitti sayılır.
Bu akşam bu oyun bitecek.
Ben taehyung'uma kavuşacağım.
Kızlarla jisoo'nun evinde toplanmıştık ve hepimiz burada hazırlanmaya karar vermiştik.
Üstüme ince askılı, kırmızı bir crop, onun üstüne de beyaz bir gömlek geçirmiştim. Altıma da diz kapağımın biraz üstünde olacak şekilde mavi bir kot etek giymiştim.
Yine sadeydi fakat güzel gözüküyordu.
Saçlarıma hafif dalgalı bir şekil verip açık bırakmaya karar vermiştim.
Ben hazırdım, kızlarda hazırdı, geriye sadece akşam yemeğini beklemek kalıyordu.
Bu akşam yemeğinde apartmanın sahibi, bayan Angelina Jolie olacaktı.
Gerçek adı Angelina Jolie değildi fakat herkese böyle dedirtiyordu.
"Bu angelina moruğu ne zaman gelir?" dedi ryujin.
Altına bol bir pantolon onun üstüne de omuzları açık olacak şekilde kahvemsi bir bluz giymişti. Kısa saçlarıyla harika gözüküyordu.
"Ne bilelim, naz yapa yapa gelir hep" dedi sana.
"O zaman biz bence aşağıya gidelim masaya geçelim o gelir zaten birazdan" dedi chae.
Herkes onu onaylarken yeji "tamam bende hyunjin'gili arayayım o zaman" dedi ve telefonunu cebinden çıkardı.
"Boşuna arama onlar çoktan geçip oturmuşlar bile" dedi jihyo camdan aşağıya bakarken.
Hepimiz cama doğru ilerledik ve aşağıya bir göz gezdirdik.
Herşey çok güzel gözüküyordu ve evet bizimkiler çoktan ordalardı bile.
"Hadi çıkıyoruz acele edin" dedi jisoo bir lider edasında.
Bence liderliğin en çok yakıştığı insan jisoo.
Hep dik ve cesur bir yapısı var çünkü.
Çok geçmeden evden çıkıp bizimkilerin yanına inmiştik.
"Selam yakışıklılar" diye bağırdı jisoo biz bahçeye giriş yaparken.
"Hiç gelmiyeceksiniz sandım" dedi. hyunjin göz devirerek.
"Geldik işte uzatma" dedi chaeyoung kıvrıla kıvrıla yürüyerek.
Gözlerim taehyung'a kaydığında üstündeki beyaz gömleğin ona ne kadar çok yakıştığını farkettim.
Bende beyaz bir gömlek giymiştim.
Yanyana olsak bir çift gibi gözükürdük.
Herkes masaya geçmeye başladığında taehyung'un yanının boş olduğunu farkettim.
Tam ona doğru gidecekken arkamdan lalisa kolumu cimcikledi ve "kai'nin yanı boş oraya otur hadi" diye fısıldadı.
Zorunda mıydım.
Hayır değildim.
Ama lalisa bu plana sadık kalmamı istiyordu, onu kıramazdım.
İstemeyerek kai'nin yanına geçip oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Me Again | TAENNİE
Teen FictionJennie yeni taşındığı öğrenci apartmanında ilk ve son olan eski sevgilisi Taehyung'la karşılaşır...