𝓢𝓮𝓿𝓮𝓷 ─ 𝓝𝓸𝓵𝓪

183 13 6
                                    

Először egy éles fájdalmat éreztem a gyomrom táján, utána pedig a földön találtam magam. Kinyitottam a szemem, és mérgesen vettem tudomásul, hogy Ace már megint lerúgott a saját ágyamról. Az este folyamán, ez a harmadik alakom, hogy lelökött. Most viszont esélyem se volt visszamászni, ugyanis az egész matracot elfoglalta, mint egy csillag úgy terpeszkedett az ágyon. Csodás...

Gondolom most valaki meglepődött, hogy együtt alszunk, de egyértelmű, mivel barátom egy cseppet sem vonzódik hozzám. Sokkal inkább Kyle után érdeklődik. Mivel már nem tudtam visszaaludni, felvettem Ace egyik pulcsiját és kimentem az erkélyre. Az idő még elég csípős volt, így megborzongtam a hideg időjárás miatt.

- Jó reggelt, szomszéd. Milyen koraiak vagyunk ma. - szólalt meg valaki, mire egy aprót sikítottam.

- Jesszus...a szívrohamot hoztad rám. Muszáj neked folyton így settenkedni? Mint egy bűnöző. - néztem mérgesen Noah-ra, aki halványan elmosolyodott. Én nagyon nem voltam vicces kedvemben. Még mindig morcosan néztem rá, amin csak jobban vigyorgott. Miután kimosolyogta magát, végig mért, majd gúnyosan felhorkant. Gyorsan változnak az érzelmei...az biztos.

- Látom, megtaláltad a közös hangot Kyle-al. - mondta, mire értetlenül néztem rá. Hogy jön ide Kyle? Végig néztem magamon, majd lassan leesett. Azt hiszi, hogy ez Kyle pulcsija. Hangos nevetésben törtem ki, amit képtelen voltam abbahagyni. Most Noah nézett rám értetlenül, én pedig csak nevettem és nevettem. Még a könnyem is kicsordult, amikor Ace félmeztelenül jött ki, majd álmosan nézett rám. Na ez érdekes lesz...

- Értem én Moon, hogy jól szórakozol azon ahogy feljön a nap, de ezt a tevékenységet csöndben is meglehet nézni. Alig tudtam aludni miattad...folyton elfoglaltad az egész ágyat. A másik pedig, hogy miért vagy az én pulcsimba? - motyogta, majd arcát a vállamba fúrta. Beharaptam a számat, majd próbáltam nem elnevetni magamat. Mondjuk az nem igaz, hogy én lökdöstem Ace-t de ez most mellékes. Megböktem a fiú oldalát, mire mérges felkiáltott. A szememmel jeleztem neki, hogy nem vagyunk egyedül, mire Noah felé fordult. Ace szeme kikerekedett, majd rám kapta a fejét.

- Noah szeretném bemutatni neked a... - mutatottam volna be a legjobb barátomat, amikor Ace csak odébb lökött majd vigyorogva nézett a másik fiúra.

- A barátja. Ace vagyok. - a szemem tenyér nagyságúra nőtt, és már épp szólni akartam, hogy ez nem igaz, de a fiú egyszerűen csak befogta a számat. - Most, ha nem haragszol mi visszamennénk a szobába. - mondta, majd lazán behúzott az erkélyről. Miután beértünk a hálóba, vigyorogva nyúltam a párnámért és kedvesen elkezdtem püfölni vele Ace-t.

- Őszintén...te normális vagy?! Mert szerintem tévedés történet amikor megkaptad a diplomádat. Neked egy csöpp agyad sincs. - mondtam, de ő csak nevetve tűrte, hogy addig üssem, ameddig kedvem tartja.

- Már elmondtam, hogy ez lesz a terv. Jó lehet ő nem Kyle. De meg kell hagyni...Noah baromi jól néz ki. - mondta, mire egy pillanatra megálltam majd újra elkezdtem püfölni.

- Nem mondtad! Ace te teljesen hülye vagy... - mondtam. Még egy ideig püföltem őt, de mivel a karom elfáradt, elengedtem a párnát és beletemettem a fejemet a fiú nyakába. Ace egy nagyot sóhajtott, majd szorosan átölelt.

- Sajnálom Nola...tudom, hogy nem ilyen nyaralásra számítottál. Főleg, hogy még csak pár hete szakítottál Alex-al. - a név hallatán a könnyeim utat törtek maguknak. Az biztos, hogy nekem is gyorsan változik a hangulatom. Még mindig sírtam, amikor kopogtak. Ace egy kicsit eltolt magától és elindult ajtót nyitni.

- Te ki vagy? - hallottam meg egy távoli hangot, de nem volt energiám felállni.

- Ace, mondjuk az fontosabb kérdés, hogy te ki vagy?

𝐄𝐠𝐲 𝐧𝐲𝐚́𝐫 𝐒𝐳𝐢𝐜𝐢́𝐥𝐢𝐚́𝐛𝐚𝐧Onde histórias criam vida. Descubra agora