𝓕𝓸𝓾𝓻 ─ 𝓝𝓸𝓵𝓪

203 12 5
                                    

Reggel hangos kopogásra keltem, ami nem akart szűnni. Álmosan néztem meg az időt, ami hajnali öt órát mutatott. Jézusom! Lassan kikeltem az ágyból, majd ajtót nyitottam. Az illető, odébb lökött, majd egyszerűen bejött. Becsaptam az ajtót, majd megfordultam.

- Kyle...tudod te, hogy hány óra van? Alig aludtam valamit. - nyöszörögtem, majd lefeküdtem a kanapéra, és próbáltam visszaaludni függetlenül attól, hogy a fiú még mindig itt van.

- Ne aludj vissza! Mindjárt indulnunk kell. - kezdett el rázogatni, mire idegesen nyitottam ki újra a szemem.

- Hova?

- Az meglepetés. Gyerünk. Kezdj el öltözni, valami kényelmes legyen rajtad. - utasított, majd elkezdett tolni a hálóba.

- Biztos jó ötlet volt az, hogy veled barátkozzak? - panaszkodtam, majd elővettem egy fekete gatyát és egy fehér pólót. Bementem a fürdőszobába, majd belenéztem a tükörbe. A hajam szanaszét állt, a szemeim alatt kisebb karika volt. Miután rendbe szedtem magam, bepakoltam a táskámba, a biztonság kedvéért elraktam egy kardigánt. Kivonszoltam magam a nappaliba, ahol Kyle a kanapén ült, majd, amikor meglátott izgatottan pattant fel.

- Te, hogy lehetsz ilyen friss? - kérdeztem, miközben elindultunk lefelé a lépcsőn.

- Korán lefeküdtem, plusz már ittam két kávét. - a szemem felcsillant a kávé szó hallatán, és csak arra tudtam gondolni, hogy minél előbb kell nekem egy olyan energiabomba.

- Még most sem mondod meg, hogy hova megyünk? - néztem rá, mikor kiértünk a hotelból. A nap még nem is jött fel. Olyan volt, mintha este sétálgatnánk az utcán.

- Nem, még van egy kis időnk, szóval vehetünk neked egy kávét. - mondta, mire vadul bólogatni kezdtem.

- Van itt egyáltalán valami nyitva ilyenkor? - fordultam körbe a kihalt utcán. Mivel eddig, ami mellett eljöttem boltok, mind zárva voltak.

- Tudok egy helyet. Innen nincs messze. Bár, ha ilyen tempóba haladunk, akkor estig sem érünk oda.

- Még este van... – motyogtam miközben egy hatalmasat ásítottam, majd elkezdtem követni Kyle-t.

∞∞∞∞∞∞

Tíz perc séta után, megálltunk egy kicsi kávézó előtt, mire boldogan sóhajtottam egyet. Az egész hely nem volt olyan nagy, belül is csak három asztal volt. Odamentünk a pulthoz, ahol egy idős bácsika nézett ránk mosolyogva. Én egy Caffè Illy-t vettem, mellé pedig négy darab Zeppole-t kértem. Kyle pedig egy Bustrengo-t rendelt. Már vette elő a kártyáját, amikor gyorsan meglöktem és odaérintettem a sajátomat. A fiú mérgesen nézett rám, mire csak megvontam a vállam. Mivel tegnap ő fizette a hamburgert, most én jövök. Leültünk az egyik asztalhoz, és vártuk a rendelésünket. Nem nagyon beszéltünk, inkább mindketten azért szurkoltunk, hogy ne aludjak el. Az idős bácsi jelent meg mellettünk, majd lerakta elém a kávémat és a négy darab kicsi fánkot. Kyle elé pedig az almás pitét. Beleszagoltam a tejes italomba, majd megkóstoltam. Az Illy az egyik legjobb kávé fajta itt Olaszországban, és nem is tudok vitatkozni vele. Miután megittam a kávémat kicsit felébredtem, majd érdeklődve néztem az édességre. Elvettem egyet a négy közül, majd beleharaptam. Kikerekedett a szemem, majd gyorsan megettem a maradék hármat is. A fánk pillekönnyű volt, és az is nagyon jól esett, hogy rászórtak egy kicsi fahéjas cukrot. Amikor végeztem ránéztem Kyle sütijére. Nem az a hagyományos háromszög alakú volt, hanem egyszerű négyzet. Ránéztem a fiúra, aki felvonta a szemöldökét, majd nevetve odanyújtotta a villáját. Nem volt már olyan sok belőle, így csak egy kicsit vettem el, majd megkóstoltam. Mivel alapvetően nem szeretem az almás pitét, nem nagyon ízlett, de azért annyira rossz sem volt. Visszaadtam a sütit a fiúnak, aki szórakozottan nézett rám.

𝐄𝐠𝐲 𝐧𝐲𝐚́𝐫 𝐒𝐳𝐢𝐜𝐢́𝐥𝐢𝐚́𝐛𝐚𝐧Where stories live. Discover now