𝒱ℴ𝓉ℯ 𝒶𝓃𝒹 𝒸ℴ𝓂𝓂ℯ𝓃𝓉 🍄⭐️------------------------------------------------------------------
𝐏𝐎𝐕|𝐌𝐈𝐍𝐀 𝐋𝐄𝐄'𝐒|من بە تیشکی خۆرەوە لە خەو هەڵسام کە بەسەرمدا دەدرەوشێتەوە. چاوەکانم چرپاند پێش ئەوەی لەسەر دوو پێم بوەستم. لە ئۆفیسەکەم بووم، لەسەر قەنەفە چەرمە ڕەشەکەم خەوتبووم. لەبیرم چوو کە کار دەکەم بەڵام هیچ شتێک تێک نەدام لە ماوەی ئەو کاتەی کە خەوتبووم.
دوای پاککردنەوەی قژ و دەموچاوم بەرەو مێزەکەم ڕۆیشتم, ئەو کاغەز و بەڵگەنامانەی کە بە دەوری مێزەکەمدا پەرش و بڵاو بوون، چاکم کردەوە. لەناکاو دەرگای ئۆفیسەکەم کرایەوە،
"خاتوون لی، باوکت دەیەوێت بتبینێت، ئێستا." ماریا پێش ئەوەی بە خێرایی بڕوات دوا قسەی پشتڕاست کردەوە. ماریا لە کۆمپانیاکەم کاردەکات و هاوڕێیەکی زۆر دڵسۆز و متمانەپێکراوە. جگە لەوەش، من پرسیار دەکەم بۆچی باوکم دەیەوێت من ببینێت و بە تایبەتی 'ئێستا'. باوکم بە دەگمەن تەلەفۆنم بۆ دەکات تا ئێستا بیەوێت بمبینێتماریا، تکایە ئاگاداری شتەکانم بن دڵنیابە لەوەی هیچ شتێک دەستی لێ نەدرێت." بە رێزەوە داوام لە ماریا کرد کە لەسەر مێزەکەی بوو، وەک هەمیشە قاوەی دەخواردەوە. سەری لە سەری جولاند ، بەرەو ئۆفیسی باوکم رویشتم .هێواش هێواش دەستکێشی دەرگاکەم سوڕاند ، باوکم دۆزیەوە لەسەر کورسیەکەی و پیاوێکی قۆز و جوانی لە تەنیشتی بوو.قژی قاوەیی هەبوو و ڕوخساری سەرسوڕهێنەرە.ئەو وەک کەسێک وایە لە کتێب هەڵکەندراوە.
لەوێیت میناکەم!" باوکم هاوارێکی کرد و زەردەخەنەیەکی لەسەر لێوەکانی کێشا. باوکم خەریکە پیر دەبێت و بۆ تەندروستی نیگەرانم دەکات. "بەلێ .. کارێکت بێم بوو باوکە؟" بە دەنگێکی ئارام پرسیم، لێی نزیک بوومەوە .بە هێواشی تا ڕاست لەبەردەم باوکم بووم، ئەو پیاوەی لە تەنیشتی بوو لە مۆبایلەکەیەوە نامەیەکی بۆ کەسێک دەنارد، نەک ئەوەی گرنگی پێبدەم، "زۆر بیرتم کردووە" باوکم وەستا.. "منیش بیرت دەکەم باوکە . وەڵامم دایەوە بۆ ئەوەی ئەمڕۆ لە هەڵوێستی بێ تاقەتی خۆم دوور بکەومەتەوە. زۆر شتم هەبوو، بەهەر حاڵ.
ئایش، لەوێ تۆ جارێکی تر دەڕۆیتەوە،گرەو دەکەم لە ئێستادا بێ تاقەتیت لەبەر ئەوەی بە من دەڵێیت 'پاپا'،." باوکم چاوەکانی بڕیقاند، ئاهێکم هەڵکێشا و دەمارەکانم ئارام کردەوە. "داوای لێبوردن دەکەم باوکە." کەمێک کڕنۆشم دا پێش ئەوەی بگەڕێمەوە بە نیگایەکی بێ سەرسوڕمانەوە. "تۆ هاوسەرگیری لەگەڵ ئەم پیاوە جوانە دەکەیت. ئایا خۆت بۆی نایناسێنیت؟" باوکم سەری بەرز کردەوە لە تەنیشت ئەو پیاوەی کە مۆبایلەکەی دانابوو تا زەردەخەنەیەکی ساختەم پێبدات، "من جونگکوکم، خۆشحاڵم کە تۆم ناسی." دەستی درێژ دەکات بۆ دەستگرتن بەڵام من ڕەتمکردەوە لەوەتەی... هەواڵەکە ترسناک بوو
أنت تقرأ
هـــاوسەرەكــــــەم ||jk||
Romanceبەڵێ، جیۆن جونگـــکـووک هـــاوسەری منە. بەڵام، ئەو لە هەمان کاتـدا نییـــە . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ~لـــی مینـــا ~جیـــۆن جونگـــکووک ئەم چیرۆکە وەرمگێراتەوە بوو زمانی کوردی بەلەم دەست کاری روود...