Chapter 13

176 31 37
                                    







MINA LEE's POV

بەئاگا هاتم. ئەو ئازارەم و ئەو یادگاریانەی کە لەو ژوورە سارد و شێدارەدا هەمبوو بەبیرم هاتنەوە وەك شیریتەكی فلم لە مێشكم لێدرایەوە. بەڵام ئەمجارەیان، هەستم بە سەلامەتی کرد. هەستم بە گەرمی دەکرد. سەیری دەوروبەرم کرد جێگەیم لە نەخۆشخانەدا دیت. ڕووم کردە لای چەپم جونگکوکم بینی کە بە هێمنی خەوتووە.

ئایا ئەو کەسە بوو کە یارمەتیمی دا؟

ئەم پرسیارانە لە مێشکمدا هاتنە پێشەوە. بەڵام لەبری ئەوەی هەست بە سوپاسگوزاری بکەم، هەستم بە سەرلێشێواوی و شۆک کرد تا ڕادەیەک. هەوڵمدا لە بە بچوكترین شێوە بجوڵێم بەڵام کە جونگکوک بە ئاسانی بەئاگا هاتەوە

"ئ-ئەرێ ، تۆ باشیت؟ زۆر مەجوڵێ." خێرا پرسی. من پێکەنینم بە کاردانەوەی ئەو، بەجدی نیگەران دەرکەوت. "سڵاو." لە دەمم وشەیەكم وت لە کاتێکدا سەرم هەستم دەکرد لەوێ نییە.

"داوای لێبووردن دەکەم." چاوەکانی بڕیقاندەوە کاتێک سەیری خوارەوەی دەکرد. هەستم کرد گەرمای بەسەر دەستمدا دێت و تێگەیشتم کە لە ڕاستیدا دەستی منی گرتووە. یەکسەر دەرمهێنا وەک ئەوەی منی ترساند.

"ئۆهـــ، ڕاستە. ببورە لەو بارەیەوە. دەستت سارد دەرکەوت بۆیە بڕیارمدا گەرمی بدەم." جونگکوک بە نائاسایی وەڵامی دایەوە. تەنها وازم هێنا، بە هێمنی.

"بۆچی داوای لێبووردن دەکەیت؟" پرسیم، هەندێک هێزم بە خۆم دا بۆ ئەوەی بپرسم. لێوی خوارەوەی گاز گرت.


چونکە نەمتوانی ڕزگارت بکەم.." برۆکانم گرژببوون ، "چاوەڕوان بە، ئەگەر نەتکرد.. کێ کردوویەتی؟" هەستم بە کەمێک نائومێدی کرد بەڵام لە هەمان کاتدا ئارام بوومەوە.

"یۆنگی کرد.." چەناگەم کەوتە خوارەوە، "ی-یۆنگی؟" چەندین جار پرسیم. پێم وابوو ئایا ئەو ڕاست دەکات؟ دڵنیام ئێستا ئەویش لێدانێکی وەرگرتیە.

- ئەوا چۆن زانیت؟ جونگکوک تەنها پێکەنی و وتی: "چی پێکەنیناوییە؟" سەری لەقاند و وتی: سبەی پێت دەڵێم، تەنها بۆ ئێستا پشوو بدە. وەڵامی دایەوە و بە پەنجەی بە سووکیی لە سەرم چەقاند.

هـــاوسەرەكــــــەم ||jk||حيث تعيش القصص. اكتشف الآن