chapter 7

419 47 49
                                    



ڤۆت پێش دەستپێكرن .... تكایە
كرددت؟!
ئینجا با دەست پێبكەین🪽🤍
























🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍

Mina Lee's POV

لە ژووری نووستن دانیشتم کاتێک بە بێ تاقەتی نینۆکەکانم دەگزێنم. ئایا ئەوە بوچی ما جامەكە شتێکی زۆر گەورە بوو.. سەیری مۆبایلەکەم كرد و جیمین نامەیی ناردووە

from: jimin 🍡
لەگەڵ هاوڕێیەکم لە پارکە گەشتیارییەکەی هۆالنگم، لە کوێی؟ با یەکتر ببینین.

ئاهێکم هەڵکێشا لە کاتێکدا هەستم دەکرد خیانەتم لێ کراوە.

from: jimin🍡
بۆچی من؟ کاتت هەیە لەگەڵ هاوڕێیەکی خۆت بەڵام کاتت نییە بۆ باشترین هاوڕێت! تۆ چ هاوڕێیەکیت!

کاتێک پەیوەندییەک لە جیمینەوە هات، قسەم کرد. وەڵامم دایەوە کاتێک هەوڵمدا بە خەمبارییەوە ڕۆڵ بگێڕم، "وای؟ (بۆچی؟)" پاشخانەکە ژاوەژاو بوو. "یا! من دەمەوێت تۆ بێیتە ئێرە لەوەتەی بیرت دەکەم!" جیمین هاوارێکی کرد کاتێک من لە نێوان هەناسەکانمدا نەفرەتم دەکرد بەهۆی هاوارەکەیەوە. دەمێکی گەورەی هەیە، دان بەوەدا دەنێم. "نامەوێت! چۆن بوێری ئەوەت هەیە..." گاڵتەم پێکرد. "تکایە؟ ببورە، باشە؟ تەنها بیرت دەکەم.." دوا ڕستەکەی دڵتەنگ بوو بەڵام ناگاتە ئەم دڵە کەر ساردە. خەریک بوو ڕەتی بکەمەوە کە گوێم لە دەنگی ئاشنای کەسێک بوو. - جیمین؟ تۆ چی ئەکەی لێرە?!" دەنگی جۆنگکوک بوو. بۆچی لەوێیە؟ - من لەگەڵ هاوڕێکەمم، بۆچی؟ جیمین دەنگی بێ ئەدەبی لێدەهات کاتێک گوێم لە گفتوگۆکەیان بوو. خەتای من نییە جیمین لانیکەم نەیتوانی تەلەفۆنەکەم بۆ دابخات. "تای، ئەو هاوڕێتە؟!" جونگکوک بە بێباوەڕیەوە پرسی. 'پێم سەیرە ئەم تایە کێیە کە باسی دەکات..' لە دڵی خۆمدا پرسیارم کرد لەکاتێکدا بەردەوام بووم لە بێدەنگی.

بەڵێ، پێموایە هەردووکتان یەکترتان ناسیوە؟" تای لە پاشخانەوە پێکەنی، "ئۆه جیمین. ئەی هاوڕێکەت؟ ئایا دێتە لای؟" تای پرسی وەک ئەوەی من وامدەزانی مەبەستی منە. "ئۆه، نەفرەت." گوێم لە جیمین بوو کە جنێوی دەرهێنا کاتێک مۆبایلەکەی بۆ گوێی ڕاکێشا، "ئومم.. هەموو شتێکت بیست؟" ئەو پرسیاری کرد بە ئا دەنگێکی نەرم، پێکەنینم کرد، "بەڵێ، بەڵام جونگکوک لەوێ چی دەکات؟" منیش ویستم قەرەبووی بکەمەوە ". - تایهیۆنگ بانگهێشتی کردووە، تۆ دێیت یان نا؟ کۆکەم کرد بۆ ئەوەی دیار نەبێت، "ئەهێم، باشە.. لەبەر ئەوەی دەتەوێت بێم.. دێم. تا ١٥ خولەک لەوێ دەبم." پێش ئەوەی تەلەفۆنەکەم بۆ جیمین هەڵواسیوە، ڕامگەیاند. هیوادارم زۆر بە ئاشکرا دەرنەکەوتبێت. 'سەرەتا پێویستە داوای لێبوردن بکەین و قەرەبووی جونگکوک بکەینەوە! دەتوانیت بیکەیت مینا! بەڵام.. دوای ئەوەی دوێنێ ڕوویدا..هێشتا دەتوانم لێی نزیک ببمەوە؟" لە دڵی خۆمدا گوتم. سەرەتا کێشەکانم هەژاند و بە خێرایی خۆم تەواو کرد.

هـــاوسەرەكــــــەم ||jk||حيث تعيش القصص. اكتشف الآن