Chapter 11

219 39 87
                                    





POV مینا لی

ژوورەکەم بەجێهێشت، هەستم بە تووڕەیی دەکرد لە سۆ هی. هەرگیز هەستم بە توڕەیی ئەوەندە نەدەکرد لە دەمارەکانمدا، . بە پێ ڕۆیشتمە ماڵەکەم لەگەلدا دونیا خەریكە تاریك دەبوو. وابزانم جونگکوک بۆ ئێستا ناگەرێتەوە چونکە خۆشەویستەکەی لە نەخۆشخانەیە.

لە ژووری میوان لەسەر قەنەفەکە دانیشتم و هەندێک لە چبس و كولام دەخوارد . سەیرکردنی هەندێک لە كارتونی فلیکی جوجکە لە تیڤیەکەمدا. من پێشتر خوم گوراوە و هەوڵمدا جلەکانی یۆنگی بشۆم و وشک بکەمەوە تا بتوانم تا کاتی شەو یان سبەی بیدەم، .

مۆبایلەکەم دەنگی لێدەهات بەبێ ماندووبوون دەلەرزی. سەیرم کرد و پەیامێکی جیمین بوو.

from: bashtreenm🍡
تۆ لە ماڵی؟ دەتوانم لەوێ سەردانت بکەم؟

بەڵێ ناوی بەکارهێنەرەکەیم گۆڕی. تەنها هەستم دەکرد حەزم لێیە. لەناکاو پرسیارم کرد کە ئایا جونگکوک دێتەوە ماڵەوە یان نا. تەنها بە خۆمم گوت کە ئەو نایکات و تەواو باش دەبێت ئەگەر جیمین بێتە لێرە. وەک ئەوە نییە کە بەڕاستی هاوسەرگیریمان کردبێت یان هەر شتێک.

from: mn
بێگومان، بەهەر حاڵ شتێکم هەیە پێت بڵێم...

پاشان دوگمەی 'Send'م داگرت. بە سوکی فڕێمدایە سەر مێزەکە لەکاتێکدا بەردەوام بووم لە سەیرکردنی فیلمی چیک فلیک لەکاتێکدا چاوەڕێی جیمین بووم. مۆبایلەکەم جارێکی تر دەنگی لێهات ، جارێکی تر پشکنینم بۆ کردەوە و بینی کە جونگکوکە. تەنها لە بنەڕەتدا ئەو بوو کە دەیگوت بۆ ئەو ڕۆژانەی پشووەکە ماوە ناگەڕێمەوە ماڵەوە.

ئەها راستە. لە ئێستاوە وا چوارشەممەیە. کات هێندە خێرا فڕی، تەنانەت نازانم. دوای ئەمە ئێستا گەڕاوەتەوە سەر كار ،گوێدرێژ. نەک وەک ئەوەی خەمۆک بم لەو بارەیەوە یان هەر شتێک. دەنگی لێدانێک هاتە دەرەوە کاتێک زانیم جیمینە. دەرگاکەم کردەوە و جیمین بوو. بەڵام هاوڕێیەکی لە پشتیەوە بوو، ئەوە تایهیۆنگ بوو.

"بۆچی لێرەیت؟" پرسیم کاتێک پەنجەی ئاماژەم ئاراستەی تایهونگ کرد. تەنها وەک منداڵێک پێکەنی. "من بە تەنیا دەهاتم بەڵام ئەو بەرێگادا بیم وە هات ، نەفرەت." دیارە جیمین تووڕە بوو کە تایهیۆنگ هاتە پێشەوە.

هـــاوسەرەكــــــەم ||jk||حيث تعيش القصص. اكتشف الآن