votevote
vote
vote
vote
vote
vote
vote
vote
vote
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
"تۆ قێزەونی." بە بێ باوەرییەوە وتم. "مەبەستت چیە?" لێم پرسی. بە بێزارییەوە دەرکەوت، "تۆ لە کاتێکدا سەرخۆش بووم دەستت لێدام." قۆڵەکانی بڕی. "م-من؟ بەجدی؟" بە بێباوەڕیەوە پرسیم. لەگەڵ گەیشتنمان بە خوارەوە .
"مینا!" جیمین هاوارێکی کرد لەکاتێکدا بە بێزاریەوە مامەڵەی دەکرد. "ڕقم لە خەڵکە، ئێستا." من بە دەمارگیرییەوە پێکەنینم کاتێک لە ویلەکەی فێریس دابەزین. جونگکوک بە لاچاوێك سەیری کرد کاتێک بەلای ئێمە سێ کەسەکەدا تێپەڕی، "کێشەکەی چییە؟" پرسیم . شانی تاهیۆنگم کوپ کرد و بە ساختە زەردەخەنەیەکم کرد و وتی: "هندێك لە خەڵكەكە بێزاریان كردبوو بەوی بێی بلێن زور جوان و قۆزیت واووو بەراستییی تو ناوازەیت و-." تایهونگ خەریكی باسكردنی رووداوەكان بوو ئەوەی بەسەر جیمین هاتووە، جیمین بە بێزاریەوە قسەكانی بریی ''ئوهوو ئەمە لەوان خراپترە دەبەسە بەەە'' تایهۆنگ بە زەردەخەنەوە شانی جیمین گرت . "باشە تەواو تورە مەبە كاكە جیان ، بەو پێیەی ئاهەنگەکە بەجێدەهێلین.. و میوانی منن لە مالەكەم ؟ !" تایهیۆنگ بە پێكەنینەكی دل رفێن وتی.
جیمین بە ئەژنۆی لە لای تاهیۆنگ دا . "ئۆه، لەبیرم چوو تۆ مێردت هەیە.. با-؟" شانم هەڵکێشا و وتم: بێگومان ئاسائییە تایهیۆنگ بە خۆشحاڵییەوە زەردەخەنەی کرد کاتێک لە ناو 'کۆشکەکەی' خۆیەوە مەعزووم كراین.
"ئێمە تەلەفزیۆنێکی گەورەی شاشە تەختمان هەیە بۆ ئەوەی بتوانین سەیری هەر فیلمێک بکەین کە ئێوە بتانەوێت!" من و جیمین هەردووکمان هاوارمان کرد، "پەلە بکە!" تایهیۆنگ دەستەکانی بەرزکردەوە بە زەردەخەنە هەمیشە نازدارەکەی. "من خواردنی کەممان بۆ دەهێنم، باشە؟ لێرە چاوەڕێ بکە." ڕێنمایی کردم و جیمین لەسەر قەنەفە ئارامەکە دانیشت. "ممم، ئەم قەنەفەیە وەک قەنەفە چەرمەکەی من وایە لە شوێنی کارەکەم.." جیمین کۆکەی، "کەواتە.. پێم بڵێ چی ڕوودەدات." سەیری جیمینم کرد، بە سەرلێشێواوی مامەڵەم دەکرد. - دەزانم شتێک لەگەڵ تۆ و جونگکوک ڕوویداوە. زۆر ڕوون بوو کاتێک هەردووکتان لە تایەی فێریس دابەزین". لە کاتی قوربانیدانمدا قووتم دا، بە دڵتەنگییەوە. "بەڵێ."
أنت تقرأ
هـــاوسەرەكــــــەم ||jk||
Romanceبەڵێ، جیۆن جونگـــکـووک هـــاوسەری منە. بەڵام، ئەو لە هەمان کاتـدا نییـــە . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ~لـــی مینـــا ~جیـــۆن جونگـــکووک ئەم چیرۆکە وەرمگێراتەوە بوو زمانی کوردی بەلەم دەست کاری روود...