Öncelikle bu hikayeyi silmemin sebebi her ne kadar hepsinin silme sebebimle aynı olsa da diğerlerini geri yüklerken bunu kalıcı olarak silmemin sebebi hayatımdaki yaralayıcı olaylardı. Bu hikaye, 2021 yılının mart ayında gördüğüm bir rüyayı kurgu niyetine kullanmamla ortaya çıktı. Arkadaşlarıma anlatarak başladığım bu hikayeyi geliştirmek beni de çok memnun etti. İçindeki karakterler aslında arkadaşlarım, en yakınlarımdı. 2022 yılında o dönemdeki ben için büyük bir trajediyle arkadaş grubum dağıldı ve hayatımdaki en güzel anılara yenisinin eklenmeyecek olmasının farkındalığı 17-18 yaşımdaki beni çok yıprattı. Bırakın bu kurguyu devam ettirmeye, google fotoğrafların 'bir yıl önce...' hatırlatmalarını açmaya bile gücüm yoktu.
Bu hikayedeki insanların çoğu artık hayatımda değil. Rahatsız olmayacağını bildiğimden rahatlıkla söyleyebilirim Dilara hala burada. Onunla bağım hiç kopmadı. Edeceğim teşekkürlerin zaten haddi hesabı yok. O olmasaydı, çok büyük şeyleri bırakıp gidebilirdim.
Kendimi kapattım, sosyalleşmek bir kenara dursun evimden dışarı bile çok az çıktım. Sürekli kendimi suçladığım, kendimden nefret ettiğim, beynimi durduramadığım, rüya görmekten korktuğum için uyuyamadığım aylar geçirdim.
Neyse; artık 19 yaşındayım, iyileştim ve güçlendim. Kendime geldim ve bu tatlı anıları ölümsüzleştirmek istiyorum. O yüzden de bölümleri an itibariyle geri yüklüyorum 🩵