polish mcyt x miraculum rp???

34 2 2
                                    

hey

ja wcale nie zapomniałam o tej książce, wcale nie zapomniałam...

wracając, ja i mój ziomek z dsc ( GayLunar ) zrobiliśmy serwer rp z uniwersum polish mcyt x miraculum

ALEEEEE

mamy zupełnie inne miracula i zupełnie inną fabułę

"Wiele wieków temu powstały magiczne klejnoty posiadające niezwykłą moc. To były Miracula. Przez tysiąclecia herosi używali Miraculów w walce o dobro ludzkości. Dwa Miracula były potężniejsze od pozostałych. Broszka Wilka, która dawała zdolność tworzenia księżycowych wróżb i naszyjnik Jelenia, który daje moc spojrzenia w przeszłość by zrozumieć motywy superzłoczyńcy. Legenda głosi, że kto przejmie władzę równocześnie nad dwoma tymi klejnotami, posiądzie moc chaosu, która pozwoli naginać czasoprzestrzeń i cofać się w czasie, ale to niosło by nieodwracalne skutki...

Poza tym, istniało również pewne miraculum - kolczyk w brwi Czarnej Pantery, który pozwalał na wysyłanie cieniopodobnych istot do tych, którzy odczuwali negatywne emocje i przejmować nad nimi kontrolę oraz dawać im supermoce. Dlatego te dwa najpotężniejsze miracula posiadały jeszcze dwie unikalne moce - Miraculum wilka mogło odkazić miejsce w którym ofiarą została ugryziona przez jednego z cieni a miraculum jelenia pozwalało na odwrócenie szkód wyrządzonych przez to miraculum. Była nadzieja, że miraculum czarnej pantery trafi w dobre ręce ale... Nigdy się tak nie działo. Zawsze było spisywane na straty. Jakikolwiek właściciel tego miraculum musiał wykorzystywać je do złych celów...

Katowice, rok 2023r.
Niby spokojne miasto, żyjące swoim życiem, ale... Nie do końca. Bo tam właśnie skrywa się aktualny strażnik miraculi. Zdesperowany tym, że stracił miraculum czarnej pantery postanowił rozdać 12 pozostałych miraculi 12 nastolatkom, żeby to one chroniły to miasto. Jednak nie przewidział tego, że miraculum hipokampusa wpadnie w źle łapska... Pewien mężczyzna po utracie córki w tragicznym wypadku samochodowym i rozwodzie z żoną, odnajduje miraculum czarnej pantery. Poznając legendę o miraculach, postanawia zdobyć miracula wilka i jelenia żeby cofnąć się w czasie i nie doprowadzić do wypadku samochodowego, w którym stracił swoją córeczkę..."

rp nie wystartowało i wiele miraculi jest wolnych (2 są zajęte)

+ potrzebujemy strażnika miraculi i tytułowego posiadacza miraculum czarnej pantery

zainteresowani?
zapraszam na priv po link na serwer ^^

• Shitpost że mocium panie 🖊️ •Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz