"Çocuklar zil çaldı kaldırın elleri kağıdınızı masaya bırakıp çıkabilirsiniz."
Ösym sınavından çıkmış eve yürüyordum.İyi gecmisti sinav.İstedigim üniversiteye muhtemelen gidebilirdim.Kendi fikrimce tabi.Sinava girmemle birkac gun sonra yaz tatiline girmem bir oldu.Ben sinavimi kontrol etmistim ve istedigim universiteye hayli hayli gidebilirdim.Universiteyi baya bir arastirdim.Zorbalik iddialari vardi.Fakat kendi kendime zorbalar bana neden sataşsın ki? Diye düşünüyordum.Bunun için zorbaliklari es gectim.Ders konusunda gayet güzel olduğu söyleniyordu.Benim ihtiyacim olan tek sey buydu zaten.Baya bir araştırdıktan sonra o universiteye gitmeye karar verdim.Ailem de onay verince Seoul'da ev bakmaya basladik.Maddi durumumuz iyi oldugu icin ve baska bir ilceye gidecegimiz icin bana yeni bir ev alacaklardi.Ev bakmaya basladik.Okukun yakinlarinda hoş bir ev bulunca orayi almaya karar verdik.
(Üniversite işi bu kadar kolay degil biliyorum ama ayrintiya girmek istemedim🤭)
Okullarin acilmasina bir hafta kala
Butun kiyafetlerimi valizlerimin icine koymaya baslamistim.Esyalarimi topluyordum.Cidden heyecanliydim
Yola cikmaya basladigimizda daha da heyecanlanmaya basladimm
Üniversitemin oldugu ilce bizim ilcemize yaklasık 1 saat uzunlugundaydi.Yani hafta sonlari ailemin yanlarina gidebilirdim.Evime yerleşmeye başladım.Valizlerimi boşaltıp giysilerimi dolaplara koyuyordum.Oturma odasina coktan koltuk takimi ve klima taktirmistik asiri guzel duruyorduu
Cidden okulu ozledim🤝🏻Okulun açılış günü
Ve o gun geldi catti gercekten cok heyecanliydim.Fakat okula adimimi atar atmaz bir pismanlik yasadim..
Herkes bagiriyor cagiriyor.Burda neden lise ortami var hala??Ergenler,pick meler etrafta..COK KOTU YA"adın ne?"
Biri yanima gelip adimi sormustu karsilik vermeliydim cunku birinin bana bu okulda neler oldugunu anlatmaliydi.
"Hyunjin senin?"
"Changbin."
Cok guzel bir isim.
"Sana burayi gezdiricem emir üstten geldi."
Ha?Üstten diyince aklima direkt hocalar geldi ama o ondan bahsetmiyormusta sanki bir ogrenci ona bu yetkiyi vermisti.
"Teşekkürler."
Okulu gezmeye basladik.Baya şıktı fakat öğrenciler yerlerinde durmuyordu.Öğretmenler ortalikta yoktu nere bura ya?Bütün okulu gezdigimizde Changbin:
"Seni okulun kralina goturucem ama sakin ona ters cevap verme pisman olursun benden demesi."
Zorbalardan mı bahsediyor?
Ürkmedim degil simdi"Ooo zengin gozukuyor buu"
Adam amma cusseli tam bi big boy da zorba galiba sorun."Adi neymis"
"Hyunjin"
İyi aklinda tutmus bari
"kaç para var yanında"
Bana mi dio bu acaba"Bana mı dediniz?"
"He sana dedim."
"Nolur nolmaz yanimda 20.000 won var."
Az getirdim aslinda bugun."Ver hepsini"
Ne dio bu yaşlı moruk
"?"
"Ver diyorum."
Dedi karnima bir tane tekme atti yere yapisinca changbin parami dusen cantadan alip o adama verdi."Ben Bangchan.Okulun en buyuk zorbasiyim.Bu sene mezun olucam fakaaatt belirli zamanlarda gelip seni kontrol edicem bakalim dediklerimi yapiyor musuun yapmiyor musun"
Elin zorbasida beni buldu aq.Kafayi yicem hem para gitti hem su lavuga yakalandik.Derse girdik.Ders cok sakindi ve hoca da guzel anlatti dersi sahsen anlamistim.Teneffuste sinif arkadaslarimdan birine
"Bangchan hakkinda bir sey biliyor musunuz?"
Dedigimde herkes bana korku dolu gozlerle bakmaya basladi.Daha okula geleli bir saat oldu ve herkese zorbalik yapmis miydi??Nasi olabilir ya bu nasi bir okul bura??
Teneffuste yanima yine changbin geldi
"Bangchan çağırıyor."
Dedi ve kolumdan tuta tuta goturdu.Herkes bana korkulu gozlerle bakmaya yine baslamisti.Ne denli bir korku bu?"Hyunjin.Beni iyi dinle.Sana bir yil boyunca zorbalik yapicam.Fakat agir degil.Senden istedigim ben gidince buranin krali senin olman.Nedense gozum tuttu seni.Her neyse sana zorbalik yapmayi ogreticem sende seneye yeni gelen ogrencilere zorbalik yapip neslimi devam ettireceksin!"
Bu ne sacma bir istektir aq
Az daha cringe olDedim kendi kendimede bangchan bie yumruk yapistirdi hayatim kaydi amk
Boyle gule oynaya anlatiyorum ama cok pis acidi."Boyle vurucan yeni gelenlere.Hyunjin.Beni dikkate almayip dinlemezsen sana bir yil daha zorbalik yaparim."
Aylar boyle gecti.Sonunda 2. Doneme girecektik.Allah'tan bangchan 15 tatil boyunca aramamisti ki ailemin yanina gidebileyim.Annem her hafta sonu onlara gittigimde yuzune ne oldu dudagina noldu siye soruyordu.Anne dovuldu oglun ya
Bu arada derslerim iyi gidiyor.
-😼-
15 tatilde bitti sonunda geriye sadece bir donem kaldi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
School Kings
FantasyHyunjin,gittiği üniversitede zorbalığa maruz kalır ve zorbalar tarafindan tehtid edilerek diğer öğrencilere zorbalik yapmak zorunda kalır fakat zorbalık yaptığı Felix'e aşık olur.