seni bu cehennemden kurtaracağım

154 18 34
                                    

Napıcaksın hyunjin napıcaksın? Napıcaksın şimdi?

Teneffüs geldi.Ellerim,ayaklarım,her yerim titriyordu..Çok korkuyordum.Aşağı inmeyi hiç istemedim fakat inmek zorundaydım.Chan buraya gelirse öldürürdü beni.

"Hyunjin."
Seslenen Chan'dı.Yüzünde hayal kırıklığı ve sinirle bütünleşmiş bir yüz ifadesi vardı.

"Felix denen çocuk bu sarışın mı?"
Önünde Felix vardı.

"E-evet?"

Felix'e vurmaya başladı.İçim çok kötü oldu.Kırılıyordum.'YAPMA!' diye bağırmak istiyordum fakat yapamıyordum.Boğazımda bir yumru vardı ve bütün sesimi içine çekiyordu.Nefesim kesildi.Konuşamadım,sesim bile çıkmıyordu.Ben niye bu işin içindeyim ve neden benim hatam sonucunda Felix suçlanıyor?Felix.Affet beni..

"OLDU MU HYUNJIN!BUNU MU YAPMAMI İSTİYORDUN?BİR DAHA SENDEN BÖYLE ŞEYLER DUYAYIM ÖLDÜRÜRÜM SENİ HABERIN OLSUN."
Dedi ve gitti.

Felix yerde yatıyordu.Karnını tutmuş bir vaziyetteydi.

"Felix.Özür dilerim."

"Ne için?Hep yaşıyorum böyle şeyleri ama ilk defa bu kadar acıttı."
Senin dediğin seyler de beni acıtıyordu Felix..

"Felix.Git.Seungmin'i de al git."

"Nereye?"

"Artık hayatınızı yaşayın.Sizin yerinize başka birilerini bulacağım.Siz gidin."

"Hayır."
Ne?

"Ne diyorsun ya?Zorbalık görmekten keyif mi alıyorsun?"

"Hyunjin.Ben gitmek istemiyorum.Keyif alsam da almasam da.Senin de özgürlüğün alındı ve bu beni çok rahatsız ediyor.Seni kendimle birlikte bu cehennemden kurtaracağım.Sadece biraz bekle biraz."

Ne diyo bu şapşal çocuk?Beni buradan bu işten cikartabilecegini mi sanıyor?

"İmkansız."

"Bekle ve gör."

O gün okuldan sonra evde çok düşündüm 'nasıl bu kadar emin olabilir?' diye.

Acaba gerçekten yapar mıydı?Gerçekten nasıl bu kadar emindi?Beni mi önemsiyordu?Kafamda bir sürü soru vardı.Merak ediyordum.

Acaba nasıl yapacak?Veya yapabilecek mi?..

Baya sonra yeni boluuummmm🥲🥲
Kısa bir bölüm ama gerçekten ne yazacağımı bilmiyorum anlayışla karşılayın lütfen🥹🫶🏻

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

School KingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin