Seleme cenemeler yuz yil sonra fice yeni bolum atiyorum cok mutlusunuz dimi🤭
15 tatilde sonunda bitmisti ve chan muhtemelen bana gene "✌🏻zorbaligi ogretmek✌🏻" amaciyla zorbalik uygulayacakti..Aslinda bu chan'a göre eğlenceli olsa gerek.Bende yakinda boyle birisi olacaktim Chan'a gore.Ne arkadaslik ne de ask gorucekti yüzüm.(aynenhyunjincim)
"Ooo merhabalar Hyunjin beeyy"
Dedi gene karnima tekme patlatti orspcocu."Hosbuldum chan hyung hosbuldum."
Surekli vuruyo amk tekme yumruk ogretecek olsan box'a git derdin hem vuruyo hemde bahane uretiyo neymis sana ogretiyorummusmus ay gotum
Fakat aklima takilan bir soru vardi ve butun tatil boyunca bu soruyu dusundum Chana sormadan da edemicektim."Chan hyung,neden bu nesli yani zorbalik olaylarini devam ettiriyorsun?Seni de mi kontrol etmeye geliyorlar yoksa bu zorbalik seyi sen gelince mi basladi?"
Chan birden ustume yurumeye basladi(shiplerkaristiarklar🤭)
"Aşık olduğum tip zorbalardan hoşlanıyor"
BİR DAKİKA NEEEEGGGGGGGGGGGG
"Saka la saka gul diye"
....
Cok komikmis bir an gercek sandim ya"Evet bu zorbalik seyleri benim sayemde basladi.Nedeni ise yok.Sikimin keyfi.HAHAHAHA"
Taskala gecio herhalde neyse chani takmadim ve tuvaletten ciktim bu olaylarda hep tuvalette oluyo bir gun beni sikicek diye korkuyorum..
Bu arada derslerim cidden guzel deneme sinavlarinda hep dereceye giriyorum yani okulun zorbalik disinda her seyi guzelmTeneffus zili caldiginda gene tuvalete gidecektim fakat herkesin fisir fisir muhtemelen benim hakkimda konustuklarini duydum.
"Surekli Bangchanla takiliyor bence Chan'dan sonraki zorba o olacak."
"Ona yaklasmayin"
Canavar mıyım ben aq
Şahsen nedense bu konusmalar hosuma gitmisti kisacasi insanlarin benden korkma fikri hosuma gitmisti neden bilmiyorum.İyice chana benziyorum galiba.."Nerde kaldin"
Ebende kaldim chan😻"Eb-Hoca birakmadi."
"Anladim.Neyse hyunjin ben sana zorbalik yapmaktan biktim sadece donem sonunda yanina gelicem ne olmussun diye.Changbin seni egitecek gorusuruz."
AY COK SUKUR CHANDAN BİKMİST-
"ÖĞK"
Evet Changbin'in chandan daha kasli oldugunu unutup bu sefer karnima yumruk yedim🤙🏻"T-tamam"
Hayboyleisesicayim."Git birini bul ve getir"
Ha?Anlamamis gozlerle bakinca changbin daha detayli soyledi.
"Birini bul zorbalik yapabilecek misin ona bakicam.Sevmedigin birini bulsan senin icin daha kolay olur."
Sictik.
Sevmedigim ve bazi sinavlarda beni gecen birini getirdim ama altima siciyodum.Changbin bana bakti ve;
"Ne bekliyosun konus ve zorbalik yap vur kir dök hadi!"
Çok korkuyorum"Bir daha beni sinavlarda gecmeyeceksin!"
Dedim ve karnina tekme attim.Acımış olacak ki hemen karnini tuttu."Ama hyunjin..Ben sinavlarin ucundaki para odulunu almak zorundayim.Maddi durumumuz cok kotu 3-5 kurus olsa bile almam lazim..Lutfen yapma boyle.."
Asiri uzulmustum elimde olsa birakirdim fakat suan BEN birakirsam cocuk kurtulacak fakat benim durum iyi olmayacakti onun icin gercekten zorba gibi bir hareket yaptim cebimdeki 100.000 wonu cikartip cocugun yuzune attim
"Al gözün doysun.Bir daha beni sınavda geçmeyeceksin ve burda olanlari kimseye anlatmayacaksin!"
Cocuk cok sasirmisti ve etrafindaki paralari alip kafasini onaylarmışçasına sallayip gitti.Gercekten ne yaptigimi bilmiyorum."Vay vay vaaaayyy orada gercekten cocuga aciyip onu birakacaksin sandim Hyunjin beey.Tebrikler ilk sinavini gectin.👏🏻👏🏻"
Ne sinavi aq
Dedim ve teneffus zili caldi.İceri gectigimizde cocuk hala karnini tutuyodu sert bile vurmamistim oysaki abartiy-
NE DİON HYUNJIN İYİCE CHANA DONUYİSUN KES SESİNİ
kendime mukemmel otesi ogutleri verdikten sonra dersi dinlemeye basladim ve cocuga yaptiklarimi dusundum.Ayrica bu yaptigim muhtemelen ileride yapacaklarim icin bir hicti..40 dakika sonra
Ve son teneffuse girmistik.Changbin bu sefer tuvalete tekrar cagirip beni bir guzel dovmustu her yerim kaniyordu
Burnum,dudagim,kasim,kolum vb.
Changbin birden durup bir soru sordu;"Acıyor mu?"
Bangchandan bir donem dayak yedigim icin bunlar artik koymuyordu.
"Alıştım."
Bu bolumu yayimlayip diger fice yeni bolum yazicam kendinize iyi bakinn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
School Kings
FantasyHyunjin,gittiği üniversitede zorbalığa maruz kalır ve zorbalar tarafindan tehtid edilerek diğer öğrencilere zorbalik yapmak zorunda kalır fakat zorbalık yaptığı Felix'e aşık olur.