bolumknk

641 76 59
                                    

Bolumler biraz gec gelecek onun icin ozur dilerim😽

Öncelikle Seungmin ve Felix'e her şeyi anlattim.Bangchan beni görevlendirdi bende sizi gorevlendiricem vs.
İkiside şaşkın şaşkın birbirlerine bakiyorlardi.
"Yani bizim ne yapmamız lazım?"
Diye sordu Felix.
"Ben şuan ne yapıyorum Felix Bey?"
Beyi saygı için kullandim sadece🥰
"Bizim,sen mezun olduktan sonra öğrencilere zorbalık yapmamız mı gerekecek?Ne saçma."
Felix gerçekten benim ilk hâlime benziyor.
"Bende öyle düşünmüştüm.Ama o güne kadar."
Felixin gözlerinden ne günü sorusunu sordugunu anlayabiliyordum
"Zorbalıktan keyif aldığım gün."
Üçüde haaaa dermiş gibi bakınca Seungmine bir tane tekme attim
Kimse beklemiyordu tabi😎🤙🏻

"Seungmin,Seungmin iyi misin,bana bak iyi misin!??"
Felix birden arkadaşının yanına eğilip iyi olup olmadigini kontrol etti.Sert bile vurmadim amk

"Felix asıl sen iyi misin?Niye bu kadar büyütüyorsun?Hem sert bile vurmadım.Seungmin,çok dayanıksızsın."
İkiside bana baktı ve Felix:
"Niye bizi seçtin onca öğrenci varken?"
Gerçekten niye onları seçmiştim?Bende bilmiyorum.
"Civciv gibi göründüğün için gözüme battın.Seungmin de yanında köpek yavrusu gibiydi.Sebep bu yani."
Vallaha felix gozume batmisti Seungminde yaninda geziodu bu kadar.

"Gözüne ben battıysam beni eğit.Seungmin'e bulaşma."
Anam cildiricam ha
"Bana uyar da Seungmin'e uyar mıymış sor bakayım."
Fikrimce Seungmine uymazdi cunku Seungmin de arkadasinin zarar gormesini istemiyordu.
"Seungmin.Sen git."
Seungmin ona bakip sağa sola reddetme amacıyla başını salladı.
"Seungmin.Git."
Seungmin yine onu reddedince Felix bağırmaya başladı.(Galiba arkadaşını korumak istiyo arkadas🥰✌🏻)

"SEUNGMIN GİDER MİSİN!ZARAR GÖRMENİ İSTEMİYORUM."

"Felix seni burda tek birakip gideyim mi ciddi misin sen?"

Felix bu kavganin artik son bulmasi icin daha da bir sey demedi ve bana döndü

"Eee Hyunjin bey?Ne yapıcaz?"
Minho'ya konuştuğumuz esnada onlara ne yapacağını gosterdim.Minho'ya isaret verince ben tuvaletten ayrildim.Bu arada sorarsaniz teneffusler niye bu kadar uzun sürüyor.
10 dakika degil 15 dakika cunku.En azindab bize yetiyor.
Tuvaletten ayrildiktan sonra bahçede dolanmaya başladım.
"Şey siz Hwang Hyunjin misiniz?Arkadaşım Minho en son sizin yanınıza geleceğini söylemişti nerede şuan?"
Bu arkadas galiba Minhonun sevdigi cocuktu.
"Adın ne?"
Adini sordum merak ediyordum
"Han Jisung."

"Minho'nun şuan bir işi var.Teneffus bitiminde gelir sınıfa."

"Tamam tesekkurler."

Minhoda biliyor tas gibi cocuk bulmayi derken karşıdan gelen kişinin Chan olduğunu farkettim.

"AAAA CHAAANN"
Yanıma hızlı adımlarla geldi
"Ee buldun mu birilerini Hyunjin?"
Tabi buldum olm koskoca Hwang Hyunjin var karşında.

"Tuvaletteler."
Dememle tuvalete yürümemiz bir oldu.Geldigimizde Felix ve Seungmin yerde oturuyordu.Minho da muhtemelen dayanıklık testi icin yumruk falan atiyodu.Bangchan geldiginde onlari yerden kaldirip kim oldugunu anlattim.

"Minho dediğin çocuk iyimiş.Changbin'e benziyor.Neyse her şey yolundaysa ben gideyim.Dersiniz de başlar birazdan görüşürüz."
Dedi ve gitti.Fakat bir sey farkettim.Bunlari soylerken bana degil Seungmine bakiyordu nedense Seungminden etkilenmis gibiydi.Ne alaka aq dedim gectim(..)

Teneffus zili caldiginda ise herkes siniflara gecti.Bu son dersti.Minho,Felix ve Seungmin'e her gün lavaboda bulusacagimizi ve kacıs yolunuzun olmayacigini soylemis.Minho sanki butun kıskançlığını dovuserek cikariyormus gibime geldi.Derste bunlari dusune dusune bittiginde okuldan ciksrken Felixi gordum.O da beni gordugunde kafasini egdi bende karsilik olarak egdim.Nedense yollarimiz bir türlü ayrılmıyordu.
"Nerde oturuyorsun?"
Diye sormama gerek kalmadan hemen arka binamda oturduğunu öğrendim.İkimizde şaşırmıştık.Görüşürüz falan derken sonunda yollarimiz ayrildi.Noluyo aemina

Simdi 4 sarjla diger fice yb atmaya calisicam hadi bakam🥰🤙🏻


School KingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin