Když po světě chodíte s obrovským pupkem, jste najednou terčem dobře míněných rad, o které se nikdo neprosil. Ať už máte ten pupek z těhotenství nebo z přemíry větrníků či vysedávání v hospodě. Lidi, kteří vás vůbec neznají, se najednou budou ptát na extrémně intimní věci a radit vám, jak byste to měli dělat, protože tak to dělali oni. Tady je jenom malá ochutnávka komentářů a otázek, které jsem slýchala nejčastěji.
Dvojčata? A kde je tam máte schovaný? (Překlad: Máš divně malej pupek)
Tý brďo, ty seš ale velká, tam máš schovaný dvojčata, ne? Haha. (Překlad: Máš divně velkej pupek)
Moje mamka je taky z dvojčat. (To je super, neznámý člověče)
Syn švagrové sousedky mojí kadeřnice má taky dvojčata, tak já ti na něj dám číslo, jo? (Ne, nebudu volat synovi švagrové sousedky tvojí kadeřnice. A i kdyby, co bych mu řekla? Haló neznámý člověče, já mám taky dvojčata, založíme klub?)
Tak to dostaneš dvojitou mateřskou, ne? (Chacha, ne, viz jedna z předchozích kapitol)
Už máte kočárek? (Případně jakýkoliv jiný kus dětské výbavy. O některých z nich jsem v té době ještě ani netušila, že existují a co to vlastně je.)
A jak si zavazuješ boty? (Tak snad vidíš, že nosím baleríny, Jano, neptej se tak blbě)
Jé, já jsem vždycky chtěla mít dvojčátka (Ti je pučim, jo? Až naspíš osm hodin za čtyři dny, tak si povíme, jak je to boží)
Ty brďo, tak dvojčata bych mít nechtěla, to musí bejt hrozný. (Víš co, Běto máš pravdu, já asi někam zavolám, že bych jedno chtěla vrátit)
Tak to aspoň budete mít sfouknutý při jednom.
NEBO
No a pak ještě do třetice holčičku, ne?To budete asi rodit císařem, co? (Byla by to legitimní otázka, kdyby mi ji nepoložil padesátiletej účastník školení, co jsme v práci pořádali. Ne, pane, nechci s vámi probírat nic, co se nachází od pasu dolů.)
To máte z umělýho? (Ne, Evo, to máme ze sexu)
To máte v rodině?
Tak to bylo asi překvápko, co? (Ne asi, manžel tam ty dvojčata poslal schválně)
Jak se vám to povedlo?
Takhle brzo po svatbě? To musela být pořádná svatební noc, hehe (To by bylo vtipný, kdyby to opět neříkali úplně random lidi, co vlastně skoro neznám)A moje nejoblíbenější:
Jak to budeš zvládat?Blbě, Růženo, co bys řekla.
P.S. I po porodu se většina debilních keců opakuje stále dokola, akorát zmizely komentáře směrem k mému břichu a přidaly se dotazy na to, jestli kluky rozeznám od sebe a jestli hezky spinkaj. Jooo, Blážo, spěj úžasně, ty kruhy pod očima mám z toho, jak celý noci hraju počítačový hry. *protočení očima tak mohutné, že je možné ho slyšet*
Věřím ale, že v tom nejsem sama. Že debilní kecy slyší i normální mono-matky. Nebojte se o ně podělit v komentářích, aspoň se tomu budeme moct hromadně zasmát.
ČTEŠ
Mámou na dva úvazky
Humor„Víte, oni jsou tam dva..." Věta, která mi otočila život naruby. Mít dvojčata je jako vyhrát v loterii, aniž byste si koupili lístek. Je to jako když si objednáte pizzu a oni vám omylem přivezou dvě. Jasný, dvě pizzy jsou lepší než jedna, ale když m...