make you feel my love

2.6K 50 72
                                    

Top: jeongin
Bottom: seungmin

Bdsm sevmem ama genellikle sevildiği için yazıyorum.

Bdsm: karşı tarafın rızası olduğu müddetçe farklı yollardan sadistik şekilde ilişkiye girilmesi.

Günlerdir arzuladığı büyüğünün bel- omuz dekoltesi bol olan gömleği ve kısa şortuyla karşısında olması yetmiyormuş gibi birde kıvırarak yeni şarkının dansına çalışması küçük olanın aklını bulandırıyordu.

Herkes dans sırasını bitirdiği için minderlere oturup dinlenirken, seungmin hala bazı eksiklerinin olduğu düşüncesiyle dansa devam ediyordu. Hararetli ve bir o kadarda kıvırmalı hareketleri olan dansın en küçüklerini feci halde etkilediğinden habersizdi tabii.
Zira uzun zamandır arzuladığı çocuğun gözlerinin önünde kur yapar gibi kalçalarını oynatmasına rağmen bu kadar sakin kalması mucize sayılırdı.
Büyüğünün mükemmel kalça şekli, ince beli, omurgasında her hareketinde hafif belirlenen bel oyuntusu tamda jeonginin büyük ellerinin arasına yakışır nitelikteydi.

Dans hocasının herkesle vedalaşarak odadan çıkmasının sonrasında bitkin düşmüş diğer üyelerde ardından çıkmışlardı.

Odada arzuladığı büyüğü ve kendisiyle beraber kalan son üyede gözlerini gezdirdi jeongin.

Jisung hyungu şuan yorgunluktan kalkmaya mecali olmadığı için hala olduğu yerde yatıyordu

Jeonginin birkaç kaş-göz hareketinden küçüklerinin sonunda seungmine açılacağını düşünen jisung koşar adım odadan çıkmıştı.

Yavaşça yerinden kalkmış seungmine eşlik etmek adına ona yakın davranmaya çalışıyordu.
Şarkının son nakaratında ellerini havaya kaldırıp son kalça hareketini yapacakken fazlaca yaklaşmış minik bedenli büyüğünün kalçasının kendi penisine çarpmasını sağlamıştı.

Bu hareketle isteğini fazlaca belli ederken, seungmininde rahatsız olmadığını hatta aynı şekilde onun da küçük ama iri bedenli çocuğa karşı hafif sürtünmeli haraketler yaparak onu redetmemesi jeongini fazlaca cesaretlendirmişti.

Sondakı dönme haraketinde ətrafında bir tur dönüp kendini iri bedenli çocuğun kollarına bırakarak yüzündeki haylaz sırıtışla sormuştu seungmin.

*sanırım dansımı çok iyi sergiledim. Gözlerini asla çekmediğinr göre*

Seungminin beline sardığı ellerini sıkılaştırıp onu kendine bastırmıştı, sertliğini hissetdire bilmek amaçlı .
Ani haraketle inleyen büyüğünün onu nasıl tahrik ettiğini tahmin etmek zor olmasa gerek.

*sadece ben değil küçük jeongin de beğendi hyung*

Cümlesinin ardından gülümseyip seungminin burnuna parmağıyla hafif dokunmuştu.

*umm, o zaman küçük jeongine azıcık, minnacık bir iyilik yapa bilirim sanırım*

*beni çileden çıkarmamalısın hyung. Sana zarar vermek istemem*

*bence zarar vermekten değilde beni becerememekten korkuyorsun innieee~*

Söylediklerine zıt olacak
Şekilde aegyolu sesi zaten yorgunluktan sinirli olan jeonginin gözlerinden nerdeyse ateş çıkartacak kadar sinirlendirmişti.

*seni öyle bir becereceğim ki hyung. Bir daha başkasıyla yatsan bile benim adımla inleyerek boşalacaksın*

İstediğini almanın sevinciyle kıkırtılarını bırakmıştı havaya büyük olan.

Jeongin aralarında belkide en fesat olan üyeydi. Cinsel hayatı büyük ihtimalle fazlasıyla geniş tecrübeye dayanıyordu. Bu da seungminin içinde heyecan kıpırtılarının oluşmasına sebebiyyet veriyordu.

SeungminX skz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin