Devil Paradise

1.1K 42 46
                                    

Herkese selamm

Bu seferki kurgu seungsung
İstek sahibi:d4rk1e7

Alfa: jisung
Omega: seungmin
Omegaverse ficii

*beni yanlış anladın Seungmin bekler misin?*

*bunun doğru ya da yanlışı mı var? Resmen diyorsunki kızgınlığım yaklaşıyor gel seni sikeyim*

Seungmin kolunu tutan çocuğa dönüp sinirle söylemişti bağırarak.

*öyle mi dedim ben? Sadece bir-birimize yardım edelim o günlerde*

*ya bak hayır diyorum. Git kendini çek banane arkadaş*

*Seungmin son 1yildir öyle yaptığım için zaten zor durumdayım. Kurdum artık benimle iletişime geçmiyor. Yani bildiğin gibi keyfimden istemiyorum. Lütfen dikkatli düşün bunu*

Jisung son kalan umut parçalarıyla tekrar söyleyince Seungmin bu sefer yumuşamıştı. Doğrusu gerçekten sadece onu yatağa atmak için istediğini düşünmüştü- mantıken yine öyle yapması lazımdı- ama öğrendikleriyle yanıldığını anlamıştı.

*bak seungmin sen daha yeni kızgınlığa girmeye başladığın için sorun olmadığını sanıyorsun ama bir süre sonra senin de kurdun seninle iletişime geçmemeye hatta dönüşmek istediğinde sana yardım etmemeye başlayacak*

Jisungun söylediklerinde gerçekten haklıydı bunu zaten ailesi söylemişti ona ki kızgınlık eşleri normal karşılanıyordu. Yine de inata bindirmişti evet demiyordu işte.

*peki tamam ama bu sadece kızgınlık dönemleri için geçerli. Herhangi başka zaman diliminde konusunu açarsan yardım falan etmem*

Birkaç ay sonra kendi kurdunun da iletişimi keseceğini bildiği için labul etmişti seungmin.

*gerçekten mi? Aman tanrım teşekkür ederim ve tabiki sadece kızgınlık döneminde*

Seungminin kafasına şak diye öpücük bırakıp mutluluktan sınıfına gitmişti koşarak. Arkasında onun bu hareketlerine kıkır kıkır gülen bir adet seungmini bırakarak.

Sonraki ders jisung seungminin kızgınlığa girdiği günleri sormuş, nöbetçi öğretmene kızgınlık eşleri diye isimlerini ve günlerini yazdırmıştı. Isimleri orda olduğu sürece kızgınlık döneminde okulda olmasalar bir sorun olmuyor ve hatta haftada bir tekrar derslerine kalma şansları oluyordu.

<^^>

Seungmin öğretmenin söylediği cümleleri not alıp pür dikkat dinlerken kapının çalınmasıyla dikkatini kapıdaki nöbetçi öğretmene vermişti.

*hocam böldüğüm için üzgünüm ama Seungminin kızgınlık eşi için şuan çıkması gerekiyor*

Hoca kafasını anlayışla sallayınca Seungmin utançtan hemen çantasını ve defeterlerini alıp dışarı atmıştı kendini.

Yoldayken jisungdan evin konumunu almış bisikletiyle yola çıkmıştı oraya doğru.
Jisungun kapısına geldiğinde vardığına dair kısa bir mesaj cekip beklemeye başlamıştı.

Jisung kapıyı açtığı gibi seungmini içeriye çekmiş beklemeden dudaklarına yapışmıştı. Hırsla dudaklarını sömürürken karşılık alması onu daha da yükselince ellerini Seungminin tişörtünün altına sokup bel oyuntusunu okşamaya başlamıştı.

*bi dur aminakoim ayakkabımı çıkarayım en azından.*

Elleriyle üstüne kapanan bedeni hafif itip gülmüştü söylenirken.

*kızgınlık hormonları, bilirsin*
Ayakkabısını çıkarıp jisunga yaklaşmış kendini ona bırakmıştı bile. Sert ve tutkulu öpüşmeleri gittikçe alevlenirken Seungmin karşısındaki Alfanın kucağına tırmanmak ister gibi parmak uçlarında kalkmıştı. Onun ne istediğini anlayan jisung hemen kucağına almış bu sefer de dudaklarını seungminin boynuna yöneltmişti.

SeungminX skz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin