Top; bangchan, minho
Bottom: seungminHard sex deyil ama yinede zorlayıcı yerleri var. Ona göre okuyun.
Odasında saatlerce telefonuyla lol oynamaktan sıkıldığını hiss etdiğinde saat çoktan gece 1di. Sevgilileri hala iş ile ilgileniyordu ve resmen onu unutmuştular.
Onları beklemeyip uyumaya karar verdiği için dolabına yaklaşıp sadece kalçasını kapatan saten şortunu aldı. Pijama üstü zaten şuan üstünde olduğundan sadece şortu giyip yatağına yattı.
Yarim saatin sonunda artık neredeyse aglayacaktim Sevgilileri onlar olmadan uyuyamadığını bildiği halde onu yalnız bırakıp işle ilgileniyordu.
Hafif ıslanmış gözlerini silip tekrar uyumaya çalıştı. Yine başarısızlıkla sonuçlanan denemeyle ayağa kalktı. Aklına gelen ani fikirle salona giden merdivenleri inip 2sinin karşısında durdu.
Onu fark etmemişlerdi bile. Hala bilgisayardan deftere birşeyleri geçirip karalıyor bazen bir-birlerine birşeyleri gösterip tekrar işlerine dönüyordular.
Aklına koyduğu işi yapacak cesareti kendinde bulduğunda aniden 2sinin birleşen bacaklarının önüne geçip kucaklarına oturdu.
*seungmin şuan hic sırası değil bebeğim*
Dedi en büyükleri*ama babacığım yalnız uyuyamadığımı biliyorsunuz*
2sininde aniden bilgisayardan kaldırdıkları başarıyla gerçekten unutduklarını anlamıştı seungmin.
*özür dileriz küçüğüm. işlerimiz çok yoğun bu sıralar . İstersen kucağımda yata bilirsin*
Artık planını hayata geçirmenin zamanıydı. Chan'in üstündeki bacağını alıp tamamen minhonun kucağına yerleşti ve kollarını boynuna doladı.
*babacığım benimle ilgilenecek mi?*
Minho ellerini Seungminin beline daha sıkı sarıp onu kucakladı.
*yalnız halledebilir misin Chan?*
*merak etme az kald-*
*HAYIR HYUNG! sende gelmek zorundasın*
Chan oturduğu yerden kalkıp 3 ünde boylarınının eşitlenmesini sağlandıktan sonra saçlarımı sevdi.
*bebeğim işler biter- bitmez size katılacağım
*hayır lütfen chan hyung. Bizimle gel*
Chan küçüğünün hafif üzülerek söylediklerine fazla dayanamayıp ayağa kalkmıştı. Minhonun kucağından aldığı koca bebeğiyle odalarına doğru yürümeye başlamıştılar.Chan odaya ilk varıp yatağa uzanan minhonun yanına yatırmıştı seungmini de. Minho ve seungminin zaten pijamalarla olduğunu görünce sadece kendine pijama takımı çıkarıp giydikten sonra yatağa yatdı o da.
Yavaşça minhonun kollarından ayrılıp chanin kucağına tırmanan küçüklerine bakıp sakince güldü 2side. Cidden bebek gibiydi.
*hmm aslında öğrenmek istediğim birşey var~*
Aegyo yaparak uzatdığı kelimelere nazaran haylaz ifade takındığı suratına merakla bakan 2sevgilisiyle daha fazla sırnaşıp kendini hafifçe chanın kasık bölgesine , yakın olduğu için ise minhonun bileğine sürttü .*3müz hiç aynı anda birlikte olmadık ve ben merak ediyorum*
Chan, Seungminin 3.nün birlikte olmasından kastının 2sini birden içine alması olduğunu anlayınca hemen itiraz etti.
*seungmin çok tehlikeli. İlişkilerimiz sırasında kendini zorlamaman konusunda ne konuşmuştuk ?*
Seungmin minho hyungunun dünden razı olduğunu bildiği için chanın görmeyeceği şekilde ona göz kırpıp devam etti.