Bölüm 7

356 15 3
                                    

Yn'den

Daha önce hakkımda şikayet olduğu için olayı sakin karşılamıştım çocuklara ne kadar gelmeyin desende gelmişlerdi, tabiki şikayet sahteydi ayrıca Tuğçeye yanlış şikayetten dolayı ağır bir para cezası kesmişlerdi.Tuğçe benim hapse atılmıycamdan emindi boşu boşunada para cezası yemezdi çünkü çok azda olsa bi zeka var anladım ki bu sadece zaman kazanmak içindi bizi oyalamıştı ama sonraki hamlesi neydi? Dikkatli olmalıydık .Yaklaşık bir saat sonra döndük polisler hepimizi sorguya almıslardı ne olur ne olmaz diye. Eve döndüğümüzde Hürka'nın kedisi yerde baygın şekilde yatıyordu.Görür görmez yanına koştuk Sena veterinerlik okumuştu(attım)
Hemen kısa bir süre inceledi ve kedi bayılmıştı hemen veterinere götürdük kediye bayıltıcı birşeyler içirilmiş dedi tabii biz hepimiz çok korkumuştuk ama tam zamanında getirmiştik eğer biraz daha geç getirseydik işin sonu öl0mle sonuçlanabilirdi kedinin midesini yıkadılar ve eve döndük gece 1 gibiydi tabi biz uyumadık.

Hürkan-"Nasıl olabilir ki böyle kapıda kilitliydi evdede böyle bişey yoktu"
Emre-"Cidden ya hepsi aynı anda oldu Yn hakkındaki şikayet falan"
Yn-"Bence bunların hepsini biri kasten yapıyor"
Ömer-"Bunu kim yapar ki,ya hadi tamam bize yapar ama bir kediye neden yapsın ki"
Demet-"Düşmanı olan varmı herkesi gözden geçirmeliyiz"
Ali-"Vallahi benim yok aşkım"
Yn-"Aşkım mı dedin sen benim Demet'ime"
Demet-"Biz size söyleyemedik biz sevgiliniz"
Merve-"Ne çabuk lan"
Sena-"Hayırlı olsun"
Umut-"Biz konuya dönelim"
Sena-"Belki sizin takıntılı izleyicilerinizdir"
Hürkan-"Öyle olsa kedime zarar vermezdi sevgilime Allah göstermesin
bişey yapmaya kalkarlardı mesela'
Emir-"Belki bize cıgık olan biri vardır"
Yn-"Ben birinden şüpheleniyorum ama"
Emre-"Kim?"
Yn-"Tuğçe"
Kaan-"Aslında mantıklı lan"
Emir-"şikayet edende o zaten kim boşu boşuna para ödesin ki"
Yn-"Ondan şüpheleniyoruz ama onu suçlayamayız yani kim olursa şüphelenmeliyiz "
Hürkan-"Yn haklı"
Ömer-"Bence Tuğçe bunların hepsini tek başına yapıyor olamaz"
Kaan-"Bencede ya birinden destek alıyor olabilir"
Yn-"Belki şuan dinleniyor bile olabiliriz yada izleniyor mesela varsayım yapıyorum biz karakolda olduğumuz sırada eve bir şekilde girilmiş dikkta dağıtmak için kediyi zehirlemiş ve dikkatleri kedinin üstüne çekmiştik"
Ömer-"Amk sen niye dedektif olmadın sen harcanıyosun"
Yn-"Çocukken çok özenirdim"
Hürkan-"O zaman saatin kaç olduğu umrumda değil evin altına üstüne getirebilirsiniz sadece kimseye zarar gelmesin"
Yn-"O zaman Merve Sena siz salon,Kaan Ömer siz yatak odası,Emre Hürkan siz banyolar ve kolidorlar,Ali Umut siz diğer yatak odası,Emir sende ben ve Demetle mutfakta yardım et malum mutfak baya karışık hadi bakalım"

Emre'den

Açıkçası çok korkmuştum ve bunu her kim yaptıysa ekipçe doğduğuna pişman edicez ve Yn'in profesyonelce davranışı ve liderliği beni tekrar etkilenişti bu düşüncelerden sıyrılıp aramaya devam ettim.Bi yarım saat sonra Ali bağırdı

Ali-"Koşun lan bişey buldum çabuk"
Umut-"Ne buldun amk"
Emre-"Lan bu cep kamerası (sevgili yazarınız salladı) internette görmüştüm."
Yn-"Ali gel buraya alnını öpücem lan ilk kez bi işe yaradın"
Ömer-"Şuna bi bakalım bana tanıdık geldi"
Emir-"Lan bu Tuğçe'nin çantasındaydı daha önce"
Yn-"Nerden gördün"
Emir-"Evden atmadan önceki gün bana hareketleri çok şüpheli gelmişti bende çantasını karıştırdım ve bunun aynısından bi tane daha vardı bende onu cepledin araştırmak için ama gereksiz bişey olduğunu düşündüm"
Yn-"Ee nerde kamera"
Emir-"Valla arka cebimde olcaktı ya"
Yn-"Ben bunları bi araştırıyım"
Emre-"E o zaman"
Yn-"Ben evime geçiyorum"
Emre-"Çok geç saat"
Yn-"Sende gel o zaman"
Emre-"Olur"
Yn-"Sizde uyuyun saat 2 oldu yarın yoğun olucak benim için gece de öyle"

~Eve döndükten sonra~

Emre-"Sen yatmıycan mı"
Yn-"Yok bu işi olabildiğince hızlı sonladırmalıyız"
Emre-"O zaman bende yanındayım"
Yn-"Saçmalama ya ben sabahlıycam"
Emre-"Sen sabahlamış insan görmemişsin anca beraber kanca beraber"
Yn-"Tamam şanslıyız ki kahve depom ağzına kadar dolu ve bitter çikolata falan da var"
Emre-"Hadi baslayalım"

Yıldızlara Bak  ( Mentor X Yn )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin