2. Sezon 2. Bölüm: Sıradan romantik bölüm

78 4 4
                                    

Emre'den

Uyandığımda sabah 11 civarıydı, Yn de yanımda uyuyordu, bir insan uyurken bu kadar güzel olabilir. Uyandırmaya kıyamadım biraz saçını okşayıp yataktan kalktım

İyi kahvaltıyla güne başlamak iyi olacaktı, malum dün çok yorulduk. Yn'yi uyandırmadan kahvaltı hazırlamıştım. Sessizce odaya girdim ve üstüne atladım

Yn-"Ahhhh napıyon be"
Emre-"Güno karıcığım"
Yn-"Güno falan değil kocacığım"
Emre-"Ayy ne kadar yakışıyor kocacığım demek"
Yn-"Öf Emre yatmadan önce velet falan dedin rüyamda 4 tane boy boy veletlerimiz oluyordu"
Emre-"Güleyimde başımıza gelsin"
Yn-"Saçmalama 4 çocuğa nasıl bakacağız"
Emre-"Anneannesi, 2 dedesi, 6 tane falan amcası, 7 tane falan da teyzesi var ya  onlar ne güne"
Yn-"Sen okeysin yani durmadan becereceksin beni"
Emre-"Sen de istersen neden olmasın"
Yn-"Tamam bu muhabbet çok uzayacak hadi kahvaltıyı hazırlayalım"
Emre-"Ben hazırladım"
Yn-"Valla mı ay yerim seni ne hamaratmışsın"

Yn'den
Kahvaltıdan sonra Emre evine gitti. Bende Merve'yi aradım. Balıkesir'e gittiğimde Fındık'ı ona bırakmıştım hem Fındık'ı alırdım hemde dışarı çıkardık.

Konuşuyorlar ve Yn Merve'ye gidiyor

Merve-"Hoşgeldin"
Yn-"Hoşbuldummm"
Merve-"Hadi gel içeriye"
Yn-"Fındık'ım nerde benim bakayım"

Dememle oturma odasından Fındık dili dışarıda bir şekilde bana koşturmaya başladı bende dizlerimin üzerine eğilip Fındık'ı sevmeye basladım.

Yn-"Hanimiş benim uslu oğlum özlemiş mi beni"
Merve-"Çok özledi demesem yalan olur hep kapılarda bekledi 'Yn' desem uykudan uyanıyor"
Yn-"Uyyy yerim seni yürüyüşe çıkardın mı hiç"
Merve-"İki kez çıktık ama çok oldu"
Yn-"Parka gidelim mi peki"
Merve-"Neden olmasın ben hazırlanoyorum"
Yn-"Bekliyorummm"

Oturma odasında beklerken telefonum çaldı

Kalbimin sahibi💖 Arıyor

Yn-"Alo aşkım"
Emre-"Alo nasılsın"
Yn-"İyiii şimdi Fındık ve Merve'yle parka çıkıcaz sen nasılsın ?"
Emre-"Bende iyiyim sevgilim"
Yn-"E ne için aramıştın"
Emre-"Şeyy... gelinlik falan... bakarız belki diye"
Yn-"Sen ciddi misin ?"
Emre-"Evet"
Yn-"Tamam dur saat kaçta buluşuyoruz amaaa annemlerinde olması lazım"
Emre-"Onları ben ayarladım merak etme "
Yn-"Yaaa ciddi misin yerim seni birtane'm "
Emre-"Siz parka gidin dönerken beni arayın alayım ben sizi"
Yn-"Ayyy çok iyi olur valla hadi kapatıyorum aşkım öptüm"
Emre-"Baybay aşkım"

Şu aşk denen şey neler yaptırıyor insana bazen saçma şeyler bazense 'iyiki yapmışım bir daha şansım olmazdı' dedirtiyor bazen mutluluktan ağlatıyor bazense acıdan. Bazen düşünmekten uyuyamıyor insan fakat bazen plantonik olduğu insanlar onu kırınca içinde direkt bir nefret doğuyor(ben). Aslında arkadaş olabilecek insanlar birbirinden nefret ediyor inanamıyor insan ama var. Bir arkadaşlık veya aşk diğer tarafın umursamazlık ve görmezden gelmesi sebebiyle yok oluyor. Ama hayatta acı da sevgi de olmalı ki hayatın tadı çıksın ben hayatın tadını yakaladım ve en doğru kişiyle. Umarım saçma bir nedenle aramıza buz girmez tek isteğim bu.

Ben kendi içimden felsefe yaparken Merve seslendi

Merve-"Hadi Yn ben hazırım"
Yn-"Tamam geliyorum hadi gel Fındık"

Merve ile parka varmıştık. Bir yandan sohbet ediyor bir yandan da Fındık'ı gezdiriyorduk. Bir yarım saat sonra Emre aradı. Ona konum attıktan sonra bir bankta onları beklemeye başladık. Ardından Emre'nin arabasını gördük ve oraya doğru ilerledik.

Yn-"Seleme canım ailem"
Yaprak-"Seleme ablammm benimm"
Yn-" Yine ne istiyon lan çekilde oturam"
Emre-"Canım benim bize merhaba yok mu"
Yn-"Merhaba"
Merve-"Jsjsjskkallfkd"
Emre-"Haydi bakam sizi çarşıya götürem"
Yn-"Sen ağzındaki baklayı çıkarsana Yaprak"
Yaprak-"Ben sana evde anlatırım merak etme"
.
.
.
Hızlı geçişşş
.
.
.
Karar vermek uzun sürdü ama sonunda karar verdik ve gelinlik aldık. Oradan çeyiz düzdük falan filan derken saat geç oldu annemlerle eve döndük. Sonra Emre'yi aradım.

Kalbimin Sahibi💖 aranıyor...

Emre-"Efendim canım"
Yn-"nabe'r, nasılsın?"
Emre-"İyi sen geldiniz mi eve"
Yn-"Evet geldik canım"
Emre-"Ev dolu dimi"
Yn-"Valla tıklım tıklım ya daraldığığım"
Emre-"Kaçırıyım mı seni"
Yn-"Ay canım sevgilim benim hadi kaçır beni"
Emre-"Timam 15 dk'ya ordayım"

Zaten ev zemin kattaydı. Ben Emre'yi beklerken bir yandan yatağıma yastık koydum biri görürse uyuyorum zattetsin diye ben bunları yaparken camdan bir tık tık sesi geldi. Cama doğru yöneldim. Camı açtım tam bişey söylecekken kapım çalındı. Hemen perde örttüm ve yatağımın üstüne oturdum ve gir dedim. Gelen babamdı

Ahmet-"Müsait misin kızım?"
Yn-"Evet baba müsaitim buyur"
Ahmet-"Seninle bir şey konuşmak için geldim"
Yn-"Tabii baba"
Ahmet-"Yn evlenmek istiyorsun değil mi"
Yn-"Evet baba istiyorum sonuçta hayatımın aşkıyla beraber evleniyorum'
Ahmet-"Tanışmaya geldiğinizde istemiyordum ya o yüzden sordum"
Yn-"Baba gelinlik aldık gözünü seveyim istemesem neden gelinlik almaya gidelim"
Ahmet-"Haklısın kızım benimki de soru neyse"

Dedi ve odadan çıktı. Hemen pereyi geri açtım. Açtığımda Emre bir sigara yakmış bitmesine biraz kalmıştı. Ne yalan söyleyeyim çok karizmatik duruyordu. Benim perdeyi açtığımı fark edince sigarayı attı, üstüne bastı ve cama doğru yaklaştı.

Emre-"Atla bakalım Rapunzel"
Yn-"Atlıyım prensim"

Dedim ve camdan yavaşça üzerine atladım. Ben yakaladı. Ama az kalsın düşüyorduk düşme korkusuyla ona sarıldım o da krizimi fırsata çevirmiş ellerine belime dolamıştı. Burunlarımız birbirine değiyor nefeslerimiz birbirine çarpıyordu. Tam öpüşecekken camdan Cansu çıktı.

Cansu-"Yn ner- aaa oo pardaon yanlış zaman olduu"

Hemen Emre'den ayrıldım ve Cansu'dan beni idare etmesini istedim ve kabul etti.

Emre-"Nerde kalmıştık"

Dedi bense hızla dudağına küçük bir öpücük kondurdum

Yn-"Bence bi an önce gidelim yoksa yakalanıcaz"
Emre-"Haklısın prenses"
Yn-"Haklıyım tabi hadi hadi"

------------yarım saatin ardından----------

Sahilde oturuyorduk. Emre bana döndü ve konuşmaya başladı

Emre-"Burayı hatırladın mı"
Yn-"Unutabilir mıyım sence burası bana çıkma teklif ettiğin yer"
Emre-"Bu gece yıldızlar yine bizim için parlıyor"
Yn-"O gece ki kadar parlak, eskisi gibi"
Emre-"Bizim gibi"
Dedi ikimizde gözlerimizi gökyüzünden ayırıp birbirimize döndürdük. Yine aynı şeyleri düşünüyorduk. Yaklaştık yaklaştık ve dudaklarımız birbirine değmeye başladı daha sonra iyice yakınlaştık Emre sanij biraz fazla sert öpüyordu. Biraz sonra dudaklarımızı geri çektik nefes nefese birbirize bakıyorduk.
Benim üstüne atlıyıp sarılmamla eski halimize döndük o da bana sarıldı.

Emre-"İyi ki senle tanışmışım Yn"
Yn-"Bende seninle Emre bende seninle"
Emre-"Gidelim mi hava biraz soğudu"
Yn-"Evet iyi olur"

Dedi ve beni eve bıraktı saat 22.14'ü
Gösteriyordu. Zaten bütün gün yorulmuştum hemen yatağa girdim. Gözlerimi kapattıkça LGgözleriminönüne öpüşmemiz geliyordu. Garip garip sırıtıyordum hatta kızarıyordum bile. Vee 20 dakikanın ardından uyuyabildim.

Seleme cenemler
Bana kızgınsınız biliyorum ama ben bu sene içinde sadece sınavdan geçmedim aynı zaman da çoğu insanın gerçek yüzüyle tanıştım. Kalbim çok kırıldı. Mental olarak kısa kısa çöküşler yaşandım. Beni anlamanızı umuyorum . Geri döndüm bu yaz da sizleyim en kısa sürede yeni bölüm atıcam.Bu arada bence değdi 445 puan aldım.

Öpüldünüz💋

1036 kelime

Yıldızlara Bak  ( Mentor X Yn )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin