Bölüm 17: Yıldızlara bak

188 11 15
                                    

Emre'den
DÜN SABAH YN'YLE SARILARAK UYUDUK AĞAĞAĞA

Hala onun verdiği mutluluktan çıkamamıştım eve gelir gelmez Ali'ye anlattım aslında... aklıma her geldiğinde tekrar anlatıyordum kısaca başını şişirmiştim

Ali-"Yeter amk ya sabahtan beri OnUnLa YaTtIm sArIlDıM Aaa buda kafa yani yaa"
Emre-"Napıyım olm aşığım diyorum sana sırılsıklam a-şı-ğım"
Ali-"Onu bilmeyen mi var arada Hürkan'a da anlat tek benim başım ağrımasın"
Emre-"Tamaaam"

Herkesi arayıp başlarını şişirdim sanki ergenliğime dönmüştüm onu görünce aptal bir sarhoşa dönüyordum aşktan saçma şeyler yapan bir ergen gibi ama olsun Yn için değerdi kızlara da söylüyordun söylediler mi bilmiyordum ama Yn'ye sırılsıklam aşığım onu biliyorum.

Yn'den

Cansu yakında gidecekti ama ben gitmesini istemiyordum cidden hiç istemiyordum özellikle o rüyadan dolayı bugün onunla konuşacak gerekirse yengemlerle ben konuşucam.

Yn-"Cansuuu"
Cansu-"Efendiiiim"
Yn-"Gel"
Cansu-"Hıh"
Yn-"Sen Balıkesir'e dönmek istiyor musun"
Cansu-"Y-yani tabi..... ailem... orada sonuçta"
Yn-"Bende seninle bu konuda konuşucam"
Cansu-"Nasıl yani"
Yn-"Ailenle aran nasıl"
Cansu birden bana sarıldı gözleri doldu ağlayarak bir çocuk gibi anlatmaya başladı
Cansu-"Aslında çok kötü berbat bana değer vermiyorlar beni sevmiyorlar beni çocukları gibi görmüyorlar istedikleri üniversiteye gidemediğim için her gün bana bağırıyor vuruyor psikolojik ve fiziksel şiddet napıcam bilmiyorum her gece yorganın altında ağlayarak bana yazdığın şarkını dinliyorum sende olmasan naparım bilmiyorum sen bana ablalık annelik yaptın yaşına göre hep olgun davrandın iyiki varsın İyiki benim kuzenimsin"

Bende ona sarıldım şiddetle ağlamaya devam etti onu asla geri göndermiyecektim hem hayatının aşkı hemde annesinden çok sevdiği kuzeni buradaydı asla izin vermiyecektim günün devamında Cansu ailesiyle konuşmuş bir daha onlarla konuşmayacaktı büyük ihtimalle onun için zordu ama en mantıklısı da iyisi de buydu. Duygusal olarak çok kısa bir çöküş yaşayacaktı Max 1 hafta bende Hürkan'ı arayacaktım eminim o gelir ve yanında olurdu o zaman daha iyi hissederdi aradım anlattım 5 dakika geçmeden kapının önünde Emre'yle belirdiler içeri aldıj ve sohbet muhabbet derken saat geç oldu. Çocuklar gittiler bizde Cansu'yla uyuduk.

Emre'den

Bugün büyük gün ona açılıcam yoksa daha da sabredemiycem kafayı yiycem zaten o da bana aşık bence. Günlük işlerimi yaparken hep aklımda nasıl şeyler söyleceğimi planlıyordum nasıl olcaktı ?

Yn'den(çok hızlı değişti ama napalım)

Sabah içimde anlayamadığım bir heyecanla uyandım Cansu iyi durumdaydı hazır rüyamla ilgili Cansu'yla konuşmuştum bugünde Emre'yle konuşucam belkide heyecanım o yüzdendi.

•3 saat sonra•

Emre'yi ben tam arayacakken o aradı

Emre-"Alo nasılsın"
Yn-"İyii sen"
Emre-"İyi bende şey diyecektim işin var mı bugün"
Yn-"Yok neden"
Emre-"Sinemaya falan gideriz diye düşünmüştüm"
Yn-"Çok iyi olur ne tür"
Emre-"Romantik?"
Yn-"Romantik komedi?"
Emre-"O daha iyi olur tamam ben yarım saate kapının önünde olurum"
Yn-"Tamam hadi görüşürüz"

Hızlıca hazırlanmaya başladım anca yetişecektim

Hızlıca hazırlanmaya başladım anca yetişecektim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yıldızlara Bak  ( Mentor X Yn )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin