𝚕𝚎𝚕𝚔𝚎𝚖 𝚔𝚒𝚝á𝚛𝚝𝚊 𝚜𝚣á𝚛𝚗𝚢á𝚝,
𝚜 𝚜𝚣ü𝚗𝚝𝚎𝚕𝚎𝚗 𝚜𝚣á𝚕𝚕𝚝,
𝚖𝚒𝚗𝚝𝚑𝚊 𝚑𝚊𝚣𝚊𝚜𝚣á𝚕𝚕𝚗𝚊.
á𝚝 𝚌𝚜𝚎𝚗𝚍𝚎𝚜 𝚝é𝚕𝚎𝚔𝚎𝚗...☾☼
𝚝𝚊𝚛𝚝𝚊𝚕𝚘𝚖 ;
__________Savannah Borgens egy igazi művészlélek; megnemértettségét és a cselló iránti rajongását vegyítve komponál meg olyan dallamokat, amiket minden komolyzenei szerző szeretne. Istenadta tehetség. A londoni Művészeti Akadémia végzős, zenetagozatos hallgatójaként a legjobbra törekszik, hogy tanulmányai végeztével bekerülhessen egy neves társulatba, mint szólista. Kissé bohém külsejét tükrözi aprócska pincementi lakása is, ahol olyan sok éjszakát sírt már át édesapja eltűnése végett. Savannah összetört lelkének kis szilánkdarabkáit csupán a zene melankólikus valója tartotta egyben. Legalábbis eddig, míg meg nem érkezett Ő...
Hunter Williams kétségekkel tekintett mindig Savannah-ra. Hitte, hogy ők ketten ellentétek, és ezen megállapítását sosem rejtette véka alá még a lány előtt sem. Sosem kedvelték egymást az egymás mellett eltöltött 3 év alatt az Akadémián, ahová csupán azért jár, hogy diplomát szerezhessen zongoratehetségéről. Apja, a Londonban jól ismert üzletember sosem tartotta őt tehetségesnek, úgy vélte, Hunternek helye van a családi cégben, hiszen "zenélgetésből nem lehet megélni". Édesanyja halála után a fiú magas falat húzott maga köré, amelyet senki nem tudott áttörni.
Legalábbis eddig, míg meg nem érkezett Ő...A sors fintora, hogy e két véglet egymás mellé kerül, hogy megkomponáljanak egy jól csengő vizsgamunkát. Bár először egyikük számára sem kedvező a szituáció, ám az ellentétek vonzzák egymást, és a gyűlöleltet felváltja a szerelem
Erre pedig rájöttek Ők is...
☾☼
𝚏ő𝚜𝚣𝚎𝚛𝚎𝚙𝚋𝚎𝚗 ;
___________♪ [piacevole — kedvesen]
☾☼
[passione — szenvedélyesen] ♪
☾☼☾ ...𝐈'𝐝 𝐜𝐥𝐢𝐦𝐛 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐦𝐨𝐮𝐧𝐭𝐚𝐢𝐧
𝐀𝐧𝐝 𝐬𝐰𝐢𝐦 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐨𝐜𝐞𝐚𝐧
𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐲𝐨𝐮
𝐀𝐧𝐝 𝐟𝐢𝐱 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐈'𝐯𝐞 𝐛𝐫𝐨𝐤𝐞𝐧
𝐎𝐡, '𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐈 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞
𝐓𝐡𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐬𝐨𝐧... ☼☆ mindenkinek, akinek szüksége van a lélekmelegítésre!
Ⓡ m i n d e n j o g f e n n t a r t v a
YOU ARE READING
Lélekmelegítő
RomanceLélekmelgítő - keserédes, mint a méz, mint a szerelem. Savannah Borgens egy igazi művészlélek; megnemértettségét és a cselló iránti rajongását vegyítve komponál meg olyan dallamokat, amiket minden komolyzenei szerző szeretne. Istenadta tehetség. A l...