1 Hafta Sonra
Bir hafta boyunca kıvılcım ve ömer hastaneden ayrılmaz. Kıvılcım camdan izliyordur ömer arkasından yaklaşır sarılır boynunu öper.Ömer; Sevgilim
Kıvılcım; Zaman geçse de alsam kucağıma artık ömer.
Ömer: Daha var hayatım biliyorsun sabırlı ol lütfen. Kıvılcım itiraz istemiyorum bu gece evimizde kalıyoruz.
Kıvılcım; Ayrılamam burdan ömer lütfen
Ömer; Hayatım bir haftadır hastanedeyiz. Evde dinlenmen lazım bak sütün kesilecek
Kıvılcım ömere döner
Kıvılcım; Aklım burda kalır istediğim gibi görüyorum burda.
Ömer ellerini tutar
Ömer; Oğlumuz çıkana kadar toparlanman lazım. Güç kazanman lazım. Halin yok sevgilim ayakta duramıyosun lütfen üzme beni.
Kıvılcım nefes verir
Kıvılcım; Tamam gidelim
Ömer; Sonunda!................
Evlerine gelirler Kıvılcım eve göz gezdirir tekrar gelmiş olmak iyi hissettirir.
Ömer; Sevgilim eşyalarını getirttim eve. Her şeyin burda.
Kıvılcım gülümser ömere döner
Kıvılcım; Nerden biliyorsun döneceğimi?
Ömer gülümser yaklaşır elini beline sarar
Ömer; Artık bırakmam seni Kıvılcım hanım. Bir dakika ayrı kalamam senden.
Ömer yaklaşır burnunu öper.
Ömer; Bu arada karnın olmamasına bir türlü alışamıyorum
Kıvılcım güler; ben de açıkçası. Elim hep karnıma gidiyor ama bomboş. Garip hissediyorum. Ama son zamanlarda ağrılar başlamıştı belimde. Baya hafifledim. Sevgilim banyoya giriyim ben.
Ömer; Tamam ben de yiyecek bir şeyler hazırlıyım sana.
Kıvılcım; Tamam canımKıvılcım duşa girer ömer sandviç hazırlar. Yukarı çıkar kıvılcım bornozladır tarağa uzanır.
Kıvılcım; süt bitmemiştir değil mi ömer?
Ömer güler tepsiyi kenara koyar arkasına geçer elinden tarağı alır.
Ömer; oğlumuz o kadar obur değil sevgilim.
Kıvılcım güler ömer saçlarına uzanır taramaya başlar.
Ömer; Seni odamızda görmek dünyanın en güzel şeyi.
Kıvılcım aynadan ömeri izler
Ömer; Sensizken her şey çok zordu. Bir yanım kızgın hem sana hem kendime, bir yanım pişman, bir yanım acı içinde. Buraya geri dönmeme ihtimalin-Ömer kötü olur duraksar kıvılcım döner elindeki tarağı alır kenara koyar ellerini tutar.
Kıvılcım; Sana ne kadar kızgın da olsam, kırgın da olsam bir saniye aklımdan çıkmadın. Her an sesini, kokunu, tenini özledim. Bana gülümsemeni, gözlerime aşkla bakmanı. Kırgınlığımın büyüklüğü sevgimin büyüklüğündendi ömer. Bana olan sevgine inancımın sarsılmasını kaldıramadım ben o şüpheyle duramazdım devam edemezdim. Ama şuan biliyorum ki bana olan sevgin aslında benim sana olan sevgimle aynı. İçinde kaybetme korkusu çok fazla, ama bu korkuyla ilişkimize zarar vermeyelim artık lütfen.
Ömerin gözleri dolar ellerinden çeker alnını öper.
Ömer; Ben seni her geçen gün daha çok seviyorum kıvılcım. Her an daha fazla.
...........
Kıvılcım yemeğini yer ömer bahçededir bir kaç telefon görüşmesi yapar içeri girer odaya çıkar.
Ömer; sevgilim...
Kıvılcım koltukta uyumuştur ömer gülümseyerek yaklaşır dizlerini kırar eğilir bir süre izler usulca yüzünü okşar öper.............
3 Hafta Sonra
Kıvılcımla Ömer el ele hastaneye girerler kıvılcım çok heyecanlıdır.
Ömer; Sevgilim biraz yavaş
Kıvılcım; sakin olamıyorum ömer kalbim çıkıcak sanki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızılcık Şerbeti KıvMer Evlilik Sonrası
FanfictionKızılcık Şerbeti Kıvılcım ve Ömer evlilik sonrası kurgusu