🌪️
Ömer kıvılcımı duvara yaslar eli yüzündedir yaklaşır iyice yüzünü öper dudaklarının kenarına iner öper
Kıvılcım; ömer...
İkisi de gözlerini açamaz
Ömer; seni çok seviyorum, her şeyden çok..
Eli beline gider usulca okşarken burun buruna gelirler ömer dudaklarını dudaklarının arasına alır öpmeye başlar kıvılcım kendinden geçmiştir tutkuyla karşılık verir ikisi de nefes almadan öpüşür. Ömerin dudakları kıvılcımın boynuna iner.
🌪️
Sönmez kıvılcımı izliyordur
Sönmez; huhuuuu! Kıvılcım!
Kıvılcım kendine gelir eli boynundadır
Kıvılcım; Anne ne oldu!
Sönmez; kızım iki saattir sesleniyorum bir şey anlatıyorum burda nerde senin aklın.
Kıvılcım; Dalmışım anne. Aklımı çıkardın allah aşkına yüksek sesle konuşma benimle lütfen!
Çimenle sönmez birbirine bakar
Kıvılcım; Zaten bir sıkımlık canım kaldı yapmayın lütfen çok rica ediyorum!
Ayağa kalkar
Kıvılcım; Eve gidiyorum ben iyi geceler size.
Çimen; Anne iyi misin sen geldiğinden beri bir garipsin
Kıvılcım; Çok iyiyim çimen çok! Her şey yolunda! Riskli bir gebeliğim, ayrı olduğum bir kocam, olmayan evim, olmayan işim her şey yolunda!
Kıvılcım evden çıkar arkasından baka kalırlar
Sönmez; vallahi billahi gitti bizimki
Çimen; Yandık anane acil barışmaları lazım ömer abiyle. Barut gibi sürekli baksana............
Kıvılcım eve girer kapıyı kapatır koltuğa gider oturur eli başına gider evde olanlar gözünün önünden gitmiyordur. Başını çevirir hırkasına bakar eline alır.
🌪️
Kıvılcımın eli omzuna gider durdurur
Kıvılcım; yapma ömer. Bana bunu yapma lütfen.
Ömer; kıvılcım asıl sen yapma bize bunu. İkimiz de acı çekiyoruz görmüyor musun?
Kıvılcım; Ömer ben (sesi titrer) unutamıyorum olanları. Israr etme artık lütfen!
Kollarından ayrılır odadan çıkar merdivenden iner.
Ömer; kıvılcım
Kıvılcım kapının önünde durur ömer merdivenden iner arkasından yaklaşır kıvılcım döner ömer hırkayı uzatır.
Ömer; Buraya bunun için geldin. Boşuna gelmiş olma.
Ömerin gözlerine bakar dolu doludur. Çok kötü olur kıvılcım. Hırkayı alır başını sallar döner çıkar.🌪️
Hırkaya uzanır eline alır koltuğa uzanır hırkayı burnuna götürür ömerin kokusu sinmiştir hemen gözleri kapanır ağlamaya başlar.
..............
Ömer evden çıkar arabaya biner hızla sürer. Nereye gittiğini bilmeden öylece arabayı sürer. Kıvılcıma her yaklaştığında biraz daha uzaklaşıyordur sanki. Ne yapsa affetmediğini hissediyordur. Hiç durmadan hızla arabasını sürer. Biraz daha gittikten sonra frene basar nefes verir. Gözünün önünden öpüşmeleri gitmiyordur.
..............
2 Ay Önce
Londra/ İngiltereKıvılcım evdedir. Gün boyu stresli geçmiştir çok gergindir. Telefonunu eline alır eli ömere gider yutkunur. Geri çıkar mesajlara bakar ömerle mesajlaşmalarını okur gözlerinden yaşlar akmaya başlar. Kendini çok yalnız hissediyordur geldiğine pişman olmaya başlamıştır. Birden kasıklarında acı hisseder gözleri büyür eli karnına gider telefonu düşürür.
Kıvılcım; Hayır-
Derin nefes alıp verir ama kasılması geçmiyordur. Telefona uzanamıyordur sinirle bağırır. Korkudan kalbi hızla atmaya başlar sakinleşmeye çalışıyordur. Gözünün önüne ömer gelir, fatihe kızdığında arkasından sarılıp fısıldamasını, sesini düşünür. O rahatlama hissini hatırlar nefesi yavaşlar daha iyidir. Yavaş yavaş kasılması geçer telefona uzanır acili arar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızılcık Şerbeti KıvMer Evlilik Sonrası
FanfictionKızılcık Şerbeti Kıvılcım ve Ömer evlilik sonrası kurgusu