Kıvılcım duştan çıkmıştır saçlarını kurutur. Üstünü giyer. Odadan çıkar aşağı iner. Kokular gelmeye başlamıştır mutfağa gider. Kapısında durur omzunu yaslar, kollarını önünde bağlar ömeri izler. Şarkı mırıldanıyordur. Pürenin tadına bakar ağzı yanar kıvılcım gülerek izler. Ömer döner o da güler.
Kıvılcım yaklaşır kollarını dolar başını sırtına yaslar.Ömer; acıktın mı sevgilim? Birazdan hazır olur.
Kıvılcım; Baya acıktım. Çocuklar gelir zaten birazdan. Annem de gecikti işleri bitiremedi dükkanda sanırım.
Ömer; Arasana canım.Kıvılcım parmaklarının ucuna yükselir Ömerin boynunu öper ömer gözlerini yumar gülümser. Kapı çalar.
Kıvılcım; Gerek kalmadı sanırım
Kıvılcım kapıya gider açar.
Kıvılcım; Hoşgeldiniz. Anne bu kadar uzamazdı işin.
Sönmez; Müşteriler her geçen gün artıyor kıvılcım. Çıkamıyorum dükkandan. Hatta Mustafa beni gönderdi zorla.
Çimen; Anne bu koku ne?
Metehan; Babam mı mutfakta?
Kıvılcım; Evet çocuklar bu akşam yemekler Ömer'den.
Hadi üstünüzü değiştirin ellerinizi yıkayın gelin. Ben masayı hazırlıyorum.Hepsi odasına gider kıvılcım masayı hazırlar. Kapı çalar kıvılcım açar.
Kıvılcım; Alev
Alev; Helloo! Naptın gebeş?
Kıvılcım; Alev sussana duyacaklar!
Alev içeri geçer; söylemedin mi yuh!
Kıvılcım; Alev şu tepkilerini yumuşat dedim sana elli kere! Ömer biliyor sadece.
Alev; Neden peki?
Kıvılcım; alevcim evlenmeden hamile kalmışım farkında mısın acaba?
Alev; Eee? Evlenmeden seviştiğinizi bilmiyorlar mı?
Kıvılcım şaşırır; Alev Allah aşkına şu ağzından çıkana dikkat et!
Alev; Yalan mı kızım. Ergen ergen triplere neden giriyorsun ki?Kıvılcım gözlerini devirir
Alev; hııı tabi sen doğayı hamile kaldı diye tutup kolundan kürtaja götürmüştün ya o geldi aklına değil mi?
Kıvılcım aleve bakar kötü olmuştur bunu duyunca. Ömer mutfaktan çıkmıştır alevin söylediğini duyar şaşkınlıkla bakar.
Alev kıvılcımın yüzüne bakar gözleri dolmuştur. Kıvılcım Ömeri görür duyduğunu anlar.Kıvılcım; Sen geç,geliyorum..
Kıvılcım merdivenden çıkar yatak odasına gider.
Alev nefes verir ağzından çıktığı an pişman olmuştur.Alev; Allah kahretsin ya! Bir tut çeneni alev bir tut!
Ömer; Alev
Alev ömere döner; aslında bozulacağını düşünmemiştim. Yani o zamanki kıvılcımla alakası yok ki şimdi.
Ömer; o yüzden üzüldü zaten. Hadi git gönlünü al.Sonra yemeğe gelin.
Alev; tamam patron o iş bende.
Alev odaya çıkar kapıyı açar kıvılcım yatakta oturuyordur alev içeri girer kıvılcım gözlerini siler.
Alev; Gebeş.
Kıvılcım; Gel AlevAlev yaklaşır yanına oturur
Alev; özür dilerim seni üzmek istememiştim. Geçti gitti hepsi bunu öyle seni üzmek için söylemedim.
Kıvılcım; Sana kızmadım Alev. Öyle bir an hatırlayınca. Yaptığım şeye inanamıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızılcık Şerbeti KıvMer Evlilik Sonrası
FanficKızılcık Şerbeti Kıvılcım ve Ömer evlilik sonrası kurgusu