NYARALÁS👍

26 2 0
                                    

Már nagyon nagyon vártam ezt a napot szóval bepakoltam a bőröndbe amikor az utolsó ruhamat raktam be a bőröndbe pont akkor hallottam hogy valaki dudál gyorsan beraktam a ruhát és indultam is ku tomhoz kb 25 perc volt az út a reptérig és a MALDÍV SZIGETEKRE MENTÜNK.Igen kiskorom óta oda akarok elmenni és a drága szerelmemmel 😏. Nagyon nagyon hosszú volt az út de Tom elaludt nagyon aranyosan aludt 🤭 majd amikor picit megremegett a gép akkor tom mindig felkelt és azt mondta még élek nagyon aranyos volt na mindegy leszaltunk nagyon szép volt a kilátás TÖKÉLETES!!!
Mikor már ott voltunk teljesen akkor nagyon de nagyon izgatott volt már tom majdnem beleesett a vízbe 🥺.
Majd elpakoltumk és mentünk fürödni naon komoly volt egy ilyen fürdőruha volt rajtam:

Majd elpakoltumk és mentünk fürödni naon komoly volt egy ilyen fürdőruha volt rajtam:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Valami ilyesmit képzeljetek el.
Na mindegy amikor tom meglátott azt mondta:
-Azta bazdmeg kurva dögös vagy!
-Köszi.
Aztán lementünk a tengerhez és belementunk majd este kb 8 órakkor kijottunk a vízből . Bementünk a szobánkba és ezt mondtam:
-Tom most elmegyek lefurdeni.
-jojo megyek én is.
-Hé hé álljon meg a menet nem nem, nem jöhetsz be velem.
-Miért?
-Tudod pontosan miért..
-Nem, nem tudom
-Azért mert nem lesz rajtunk ruha. Jó mindegy most az egyszer megengedem
-Jójo. Mondta tom nagy izgatotsággal.
Gyere akkor mondtam tomnak aki egyből beviharzott a fürdőbe.
Megengettem a vizet és felöltöttem habbal hogy ne lássuk egymást.
-Tom fordulj el.
-Jó
Beleültem majd szóltam tomnak hogy jöhet.
-Jöhetsz!
Majd becsuktam a szemeim és tom beleült nem nézni mondta tom perverz hangon.
-Fúj Tom és nem is les- nem tudtam vegigmondani mert tom megcsókolt.
Kinyitottam a szemem és megláttam egy aranyos kis játék kacsát.
-Nézd Tom!
-Hmm ?
-Kacsa mondtam nevetve majd tom is röhögött. Aztán ezt mondtam:
-Régen amikor még picik voltunk Akkor mindig azt játszottam a testvereimmel hogy megkell birkózni érte toltuk egymást a kezeinkkel és aki nyert övé lehetett.
-Akkor birkózzunk meg érte! Mondta Tom nevetve.
-Nem nem.
-Dede.Majd ezzel tom megfogta a kezemet és tolni kezdett.
-Mondtam hogy nem.
-helytelen válasz.
-Tom ne már!
Na mindegy mondom magamba ha talán én is tolnám akkor békén hagy. Szóval elkezdtem tolni de tom túl erős volt szóval beleadtam minden erőmet és toltam de nem sikerült tom győzött majde amikor a falhoz tolt akkor megcsókolt majd ezt mondta:
-Ez az nyertem kérem a gumikacsát!
-Nem nem adom.
-De győztem.
-Nem érdekel majd elkezdtem tolni tomot aki azt sem tudta hol van és ezért kicsi idő után észre vette hogy tolom és ő is elkezdett tolni de most én álltam nyeresben majd Tom egyszercsak elengette a kezeit és én beleestem az ölébe majd elpirultam.
-Nekem tetszik 😏.Mondta tom perverz hangon. Majd megfogta a derekam és megcsókolt.
-Ez így nem ér! Mondtam kicsit mérgesen.
-Nem volt benne a szabályban. És még tudod mi a vicces?
-Mi?
-Hogy lejött rólad a hab és az ölembe ülsz. mondta Tom nevetve.
-baszki!  Gyorsan kiszálltam és magamra csavartam a törölközőt majd tom is kiszállt utánnam és megkérdezte hogy mi a baj.
-Mi a baj?
-semmi.
-Na.
-Nem semmi csak aludjunk fáradt vagyok.
-De mondd el.
-Tom figyelj semmi nincs csak hirtelen jött jó semmi más. Mondtam és adtam neki egy csókot.
Majd atoltoztem előtte ő is így tett majd összebujtunk és úgy aludtunk el.

SZIASZTOK bocsánat hogy nem voltak részek sok ideig de sajnos tanulnom kellett na de remélem tetszik ez a rész
PUSZI a fejetekre .😘

A Szerelem Bombázó Where stories live. Discover now