Na szóval a storym az hogy a szüleim elvaltak 11eves koromba és azota csufolnak az iskolában.A nevem Hanna Heller.Megbeszeltem anyámmal hogy jarhatok-e új suliba erre természetesen igent mondott és el is telt a nyári szünet jött a 9. Felkeltem letusoltam,fogatmostam stb... és elindultam a suliba.Ahogy beértem első dolgom az volt hogy bemenjek az igazgatói irodába hol az osztályom meg a szekrény kódját. Mentem is és nekimentem egy fiúnak.
-Hé vigyazzhatnal mondta a fiú
-Bocs nem láttalak
Felalltunk mind a ketten és a fiú csak úgy megkerdezte új vagy itt?
-Igen
-Segítsek? Kérdezte a fiú
-Igen légyszi nem találom az osztályom meg a szekrenyem.A fiú kivette a kezemből a papírt és mutatta az irányt.
-Koszi hogy segítesz egy nevedet megkérdezhetem?
-Tom Kaulitz. Neked?
-Hanna Heller
Beszélgettünk még egy kicsit és elvezetted a szekrényemhez és az osztálytermer is megmutatta.
Elköszöntünk egymástól es beraktam a cuccaimat a szekrénybe. Majd mentem az osztályba és megpillantottam Tomot.
-Gyerekek van egy új osztálytársátok Hanna Heller.Mutatkozz be kérlek
-Sziasztok a nevmet már tudjátok Hanna Heller nagyon szeretek gördeszkázni és futni rajzolni elég jól tudok és gitározni is tudok ennyi.
-Köszönjuk hanna leulhetsz mm... Tom mellé!
-Rendben
Leültem tom mellé és elkezdett beszélni hozzám
-nem tudtam hogy tudsz gitározni.
-Hat pedig tudok.
Matek óra van azt tudni kell és kinem állhatom a matekot szoval elkezdtem rajzolni tom végig nézte ahogy rajzolok és megkérdeztem tőle hogy jó lett?
Azt mondta hogy csodás olyan mint te én ezt egy picit furának talaltam de mindegy mondtam hogy köszi erre csak mosolygni tudott és rátette a combomra a kezét.
-Most komolyan?!
-hat igen mert nem tetszik?😏
-Nem vedd le!
Megfogtam a kezét és elraktam a combomrol.
-de kérlek...
-NEM!
Mondtam neki.
Majd kicsengettek én meg se vártam míg felállnak mentem ki egyből majd Tom szólt utánam.
-Hanna itt hagytad a TOLLTARTÓD
-UHH bazdmeg köszi.
-Szívesen.
Majd hamar elteltek az órák már csak egy maradt az ének az a kedvenc tantárgyam.
Majd a tanár Tommal és egy kócos hajú fiúval állított össze majd tom elkezdett vele beszélni.
Jó mondtam magamba.
Majd a kócos hajú fiú megszólalt
-Szia bill vagyok Bill Kaulitz 🙂
-Ti tesók vagytok?
Kérdeztem rá felenken
-Igen van kedvenc zenéd oh bocsi még a nevedet sem tudom vagy Nem Te vagy Hanna?
-De én és a Tokio hotel zenéit nagyon szeretem meg Adele számait.
Majd a fiúk felnevettek.
-Mi olyan vicces? kérdeztem rá.
-Oh semmi semmi mondta Bill
-Oké a feladat az volt hogy a csapatban valakinek el kell énekelnie a kedvenc zenéit 2 kellett ezt énekeltem
Nagyon tetszik ez a zene na mindegy el is énekeltem
-Hanna!!!! Szólt oda Bill
-Hmm?
-Neked kurva jó hangod van nincs kedved beállni a bandankba????
-Dehogynem nem leszek a terhetekre
-MII DEHOGY IS HÜLYE VAGY
-Jojo beallok
-Oksa gyere erre a címre!
Adott egy papírt amire rá volt írva egy cím
-Oksi
-5 órakor na szia Hanna jó volt veled!!!!
-Sziasztok!!!!
Hazaértem és atoltoztem egy kis laza ruhába aztán aludtam egy picit. Amire felkeltem fél 5 volt szóval a ruha maradt csak a felsőt vettem át egy Fekete haspoló egy szürke melegítővel és egy nike cipő összefogtam a hajam meg pár kiegészítő elindultam mire odaertem 5 óra volt pontban és akkor amikor beléptem tom végig bámult.
-Hol vannak a többiek? Kérdeztem rá
-Elmentek egy kicsi kajaert én pedig maradtam.Megfogta a combom de feljebb mint órán nem ellenkeztem amikor adni akart egy csókot persze a többiek megerkeztek és csak neztek minket uhh bazdmeg olyat égett a arcom na mindegy elkezdtük az énekelest na de volt olyan amikor gitaroztam is meg énekeltemSziasztok remélem tetszik az első rész majd a kövi rész izgalmasabb lesz és remélem sokan fogjátok olvasni😘hanna voltam...
KAMU SEDANG MEMBACA
A Szerelem Bombázó
RomansaEgy sztár és egy átlagos lány szerelmesek lesznek egymásba és belép a Tokio hotel bandába!