Unokatesóm!

25 1 4
                                    

Na hát igen letelt az az 1 hét nagyon jó volt tommal lenni de most van egy nagyon jó hírem!Megyek az unokatesóm hoz!!! (Ahoz a köcsöghöz xdd)
Na mindegy de már nagyon várom éppen tom még alszik hallom ahogy szuszog nagyon aranyos igen és Bill,Tom,Gustav és Georg is velünk jön hát nem szuper.Most pakolok beraktam már egy csomó ruhát holnap indulunk!
Megpróbáltam berakni tomnak valamit de inkább hagytam ő tudja mit vesz fel na mindegy egyébként lementem és csináltam reggelit a családnak piritósra esett a választásom majd amikor már MAJDNEM MAJDNEM készen voltam kettő karot éreztem a derekamon.
-Szia Tom!
-Szia édes ❤️‍🩹
-Hogy aludtál?
-egész jól!
-Kom.
Tom ezzel a lendülettel felultetett a konyha pultra és csókolni kezdett a csokolozasunkat anyám szakította meg.
-Khm khm . Köhögött anyám ezzel azt jelezve hogy itt van.
Majd ezzel a pillanattal elváltak ajkaink egymástól és leszáltam a konyha pultról.
-Jó reggelt!
-Jó reggelt!
majd oda attam anyának a pirítóst majd aztán megreggeliztunk.
Ezen a napon igazából nem csinaltunk sokmindent csak Tom összepakolt és filmeztünk .
Reggel az ébresztőmre keltem majd mondtam tomnak hogy nyomja ki de nem tette csak meg rázta a fejét szóval mivel lusta voltam megkerülni ezért átmásztam tomon majd amikor kikapcsoltam Tomnak erős kezei a derekamra tévedt és magára húzott.
-Maradj még. Mondta tom rekedtes hangján.
-Jó de csak egy picit.
Majd 10 percig ott maradtam és mentem öltözni mutatom a ruhám:

Komoly mi na mindegy még a hajamat csak hagytam úgy ahogy van csak egy kicsit fésültem rajta majd mentem Tomhoz a kis árva Tomhoz még aludt majd bebujtam mellé és egy csókkal fel is keltettem

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Komoly mi na mindegy még a hajamat csak hagytam úgy ahogy van csak egy kicsit fésültem rajta majd mentem Tomhoz a kis árva Tomhoz még aludt majd bebujtam mellé és egy csókkal fel is keltettem.
-Jó reggelt!!!
-jó reggelt valaki nagyon felvan pörögve.
Mondta Tom nevetve.
-Hát hogyne már!
Majd Tom elment készülődni mutatom a ruháját:

Ezt vette fel na mindegy már amikor mentünk le a lépcsőn akkor anyám ott volt adtam neki egy kis puszit és már mentünk is mivel Billek itt voltak értünk

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Ezt vette fel na mindegy már amikor mentünk le a lépcsőn akkor anyám ott volt adtam neki egy kis puszit és már mentünk is mivel Billek itt voltak értünk.
Kimentünk és kicsit fáradt voltam de nem aludtam el csak nézelődtem az ablakon és éreztem hogy tok keze a combomon van majd amikor ránéztem csak mosolygott majd én is rámosolyogtam és visszafordultam és néztem a tájat nem kellett sok idő oda is értünk.
Felszaltunk a gépre kb olyan 2 óra volt az út amikor odaértünk megláttam Sophiet egy fekete mercedesssel. Amikor megláttam odafutottak hozzá és amilyen nagy erővel mentem felé felborultunk.
-Szevasz te csöves!! Mondta Sophie nagy örömséggel.
-Csá te köcsög!
Sophierol tudni kell hogy 2 évvel fiatalabb szóval már 18 éves.
Majd beszaltunk a kocsiba én az anyósülésen Sophie vezetett tom Gustav ölébe xdd Georg és bill. Na mindegy hamar eltelt az idő a fiúk bírják Sophiet azt mondják elég jófej majd egyből amikor kiszálltunk hát ki az aki nekem rohant kibaszott nagy erővel hogyha nem Lina lina nagyon szeret engem jobban mint Sophiet.Tudni kell hogy sophienak most elmentek a szülei egy hónapra szóval miénk a ház.Na mindegy Linárol tudni kell 10 éves a drága nagyon aranyos de akaratos de egyébként tényleg cuki.
-Suzy!!!!
-szia Lina! Már nagyon hiányoztál te kis csöves!
-Hagyj békén. Liza elment durcázni az egyik sarokba.
-Ahj gyere már ide nem úgy akartam!
-Nem!
-Na gyere.
-Nem!
Na jól van te akartad! *Felkaptam és beledobtam a medencébe*
*Sophie elkezdett ordibálni*
-Baszki nem tud úszni te hülye!
-ohh bazdmeg! *Beleugrottam mellé a vízbe és kivettem*
*Lina elkezdett röhögni*
-uhhh! Ez nagyon jó volt mégegyszer!
*Elkezdtünk röhögni mind a hárman*
*Tom kiabált*
-jösztök be?
-Ő ki?
-Jajj ő csak Tom.
-Hát nem néz ki jól. *Mondta Lina*
-Szerintem igen. Na gyere vegyünk fel valami normális ruhát.
-Oksi!
- Sophie te jössz? *Kérdeztem meg unokatesóm*
-Nem ő nem jön! *Mondta Lina*
-Ne légy ilyen Lina! Gyere Sophie.
-Azért én is így gondoltam.
*Felmentünk és attvettünk valami kényelmesen és mentünk is le*
-Mit néztek?
-Ja csak meccset.
-ok én nem nézem.
-Miért, nem szereted?
-Nem, josztok gyermekeim?
-Aha.
-Ja én telózok. Mondta Sophie
-Én is! *Mondta Lina*
-Akkor én megyek főzök valamit mit kértek?
-Valamit.
-Ok.
-Na akkor csinálok , tudod mit lusta vagyok veszel valami fagyasztott pizzát jösztök?
-Aha. *Elmentünk a boltba és megvettük megettük a fiúk is jól laktak*
-Na megyünk alaudni jó éjt.
Jó éjt! *Mindenki köszönt és mentünk aludni*

SZIASZTOK már régen írtam. Igen sokat kell tanulni nem volt időm de próbálok majd minél többet kirakni remélhetőleg lehetséges hogy majd őszi szünetben többet fogok kirakni!
Puszi a fejetekre!🥰






A Szerelem Bombázó Donde viven las historias. Descúbrelo ahora