Szóval reggel fel akartam kelni de nem sikerült mert valaki éppenséggel nem óhajtott elengedni 🙂.
-Tom engedj már el!
-Még egy picit 🥺.
-Egyaltalan hány óra van?
-Varj megnézem 7:00.
-Uhh baszki menni kéne suliba!!!
Gyorsan kikeltem tom karjai közül és mentem készülődni.Letusoltam gyors fogatmostam stb...
Majd amire kiértem Tom már felvoltt öltözve csak fogat kellett mosnia majd gyorsan elkészült és mentünk suliba kézen fogva mentünk 🤭 nagyon komoly volt. Beertunk a termünkbe és a tanár kb 10 percet késett ami még jól is jött de Kari mellé ültem mert csóri depressziós lesz.Addig beszélgettünk amíg be nem jött a tanár. Matek volt 😒.Most kivételesen figyeltem mert egy normális nő vagyok 😌. Nagyban figyelek de Kari megszólalt hogy Hanna ez engem K*rvara nem érdekel hát engem se nagyon érdekelt szóval beszélgettünk nagyon komoly volt meg minden addig amíg a tanár megnem látta szóval kiküldött minket az óráról de nem is bantuk legalább jobb volt ott. Hamar elteltek az órák már csak tesi maradt de a tesivel nincsen semmi bajom szóval mentünk az öltözőben és átöltöztünk mutatom mit vett fel:Valami ilyesmit képzeljetek el na mindegy és tom állt a hatamnal és belesúgta a fülembe hogy.
-Jó a segged Hanna 😏.
Én erre csak elpirultam és a tanár kérdezte hogy baj van hanna erre azt mondtam hogy nem nincs semmi majd elkezdtünk futni 3 kört futottunk és választani kellett egy párt magadnak mindenki Tomra ment de tom engem választott 🤭. Majd felulest kellett csinálni és Tom segített nekem.
-Jó vagy tesiből 😏
-Tudom te se tagadhatod.
Majd cseréltünk majd tom megkérdezte hogy nem-e lenne kedvem eljönni vele egy buliba ott lesz bill, Georg meg Gustav majd belegyeztem.
Mentünk volna már hazafelé de villamlott meg dörgött szóval busszal mentünk és gyorsan atoltoztem valami kényelmesebbe és néztünk egy kis horror filmet tommal.
-Majd ne fossál be édesem mondta tom röhögve amikor tudja hogy nem is félek a horrortol na de mindegy 21:00-Kor kezdődik a buli és még 5 óra volt szóval volt időnk játszottunk monopolyt majd kezdtem készülődni mert 8ora volt szóval igen felvettem egy fekete gyönyörű ruhát kisebb táskát a sminkem egyszerű tusvonal és száj balzsam volt és amire kiértem pont 20:45 volt szóval indultunk a buliba amikor beertunk elállt a szavam nagyon jól nézett ki a hely mentem egyből piálni 😌 .amikor már vagy 10% volt bennem az alkoholnak akkor észre vettem hogy tom ott van Billekkel szóval odamentem és még ittunk egy picit maj olyan 1 óra fele mentünk haza mert jött értünk egy furgon szóval mentünk haza és kitaláltuk hogy felelsz vagy merszezunk nagyon jó volt majd én jöttem bill kérdezett.
-Hanna felelsz vagy mersz!
-merek!
-Hmm.. csókold meg tomot!
Majd megcsókoltam és mentünk volna aludni de tommal nem voltunk álmosak úgyhogy kitaláltuk hogy elmegyünk egy játszótérre majd mentünk is ki a játszóra és ott csuszdaztunk meg minden xdd és arra keltem hogy ott vagyunk bent tommal a csuszdaban és alszunk.
-Mi a fasz hogy kerültem ide!!
-Szombat van nyugi van. Mondta tom rekedtes hangján majd mentünk haza mondtam tomnak hogy aludjon még egy picit én addig csinalok reggelit kakaós csigára esett a választásom amit én magam csináltam 😌.majd keltettem a többieket mert már 10 óra volt megették és elmentünk bevásárolni ott volt a legjobb barátnőm szóval gondoltuk hogyan ott alszik nálam majd elkoszontem a fiúktól és mentünk haza még vettünk egy kis nasit szóval karival énekeltünk a szüleim nem voltak itthon apukám kint dolgozott anyukám pedig ugyan az de mindegy majd este felelsz vagy merszeztunk és felkelett nekem hívni tomot hogy holnap nála alszom már megszokott volt de mindegy majd este olyan 2 fele elaludtunk és békésen almodoztunk.Sziasztok remélem tetszik ez a rész tudom hogy nem annyira izgalmas de holnap eskü jobbat hozok PUSZI 😘.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Szerelem Bombázó
RomantizmEgy sztár és egy átlagos lány szerelmesek lesznek egymásba és belép a Tokio hotel bandába!