Soğuk bir kış gecesiydi. Fuji dağının zirvesinde hüküm süren Katsu klanı her zamanki gibi bir gece geçiriyordu; başlarına geleceklerden bir haber...
Katsu klanının son zamanlarda diğer ülkelerde ve klanlarda da itibarı zedelenmişti. Güçlü bir klan oldukları aşikardı. Lakin eğer güçleri, terbiye edilmezse sahibine bile büyük, hatta ölümcül zararları dokunuyordu.
İşte bu yüzden de dört element hükümdarları bunu bildiklerinden 100 yıldır hüküm süren bu klana türlü planlar ve tuzaklarla çökertme operasyonu ayarlıyorlardı.
___________________________________________
-Kazuki! Kenji'yi al ve hemen uzaklaş burdan.
-Hayır olmaz. Sen de kaç. Acele edersek burdan uzaklaşabiliriz. Tek başına başa çıkamazsın. Tüm askerler öldü. Ben... Çocuğumu babasız büyütmek istemiyorum.
-Hayır Kazuki. Fazla vaktimiz kalmadı. Gidin burdan. Oğlumuza iyi bak. O Katsu klanının geleceği. O bizim tek umudumuz.
Kazuki kucağında daha 6 aylık olan oğluyla koşarken, kılıcını çekip nefretle mükemmel silahlar ve zırhlarla donatılmış yüzlerce savaşçının üzerine koşan eşine son kez bakıp alevlerin içinden kendini dışarı attı. Ağaçların arasından, dağdan aşşağı koşarak yıllarını geçirdiği yuvasından uzaklaşırken dönüp dönüp arkasına bakıyordu. Arkasında yaklaşmakta olan kalabalığı görebiliyordu. Muhtemelen eşini de öldürmüşler şimdi de onu öldürmek istiyorlardı.
Kazuki gözünden akan yaşlara ve ayağının altındaki iğneleyici, soğuk kara aldırmadan dağın sonuna gelmeyi başarmıştı. Önlerinde derin ve uzun bir göl uzanıyordu.
Kurtulamayacakları barizdi.Bir an aklına gelen fikirle tebessüm etti. En azından oğlunu kurtarabilirdi. Bir iki adım ilerisinde küçük bir kütük duruyordu.
Kütük tıpkı küçük bir beşiği andırıyordu. Sanki bu zaman için ayarlanmış gibi. Oğlunu son kez öpüp kütüğün içine yatırdı ve gölün derin sularına yolladı. O sırada arkasındakiler daha da yaklaşmıştı. Eğer burda onu yakalarlarsa çocuğunu da görebilirlerdi. Onların dikkatini başka bir yere çekmeliydi.
Gözlerinden akan yaşlara aldırmayarak gelenlerin üzerine doğru koşarken bir yandan da bağırıyordu.
-Burdayım sizi aşağılık herifler! Gelin hadi öldürün beni de geriye Katsu klanından kimse kalmasın. Zaten amacınız bu değil mi? Bir gün sizden intikamımız en kötü şekilde alınacak. O günü bekleyin.
___________________________________________
Beline kadar uzanan siyah saçlı yüzü kabuki maskesiyle ne kadar kapalı olursa olsun kız olduğu belli olan 15 yaşlarındaki genç, yanındaki yüzü yine kabuki maskesiyle kapalı olan aynı yaşlardaki kumral uzun saçlı oğlana:
-Hey! Şu göle bak. Bir şey var sanki.
-Bir bebeğe benziyor.
Diye cevap verdi kumral oğlan. Kız koşarak kıyıdaki dallara takılmış olan çocuğu kucağına aldı.
-Sanırım buralı değil.
-Bence de bunu kundağının kumaşından bile anlayabilirsin. Buralarda böyle kaliteli bir kumaş bulamazsın. Soylu bir ailenin çocuğu olmalı. Bak kundağın kenarına KENJİ yazısı işlenmiş muhtemelen ismidir.
Çöken bir klandan geriye sadece bir parça kaliteli kumaş ve bir bebek kalmıştı. Herhalde üzerine örtülmüş o kaliteli kumaşla mutludur Kenji.
Oğlan donuk bir ifadeyle bebeğe baktı.
-Onu ben alabilir miyim?
-Neden?
(Kaplumbağa deden.)
Oğlan bıkkın bir ifadeyle kıza döndü.
-Eğer onu bırakırsak büyük ihtimal ölür. Bir bebeğe böyle olmasını ikimiz de istemeyiz bence ha! Ne dersin?
-Haklısın ama onu köye götürsek daha iyi olmaz mı? Yetimhaneye verirler falan?
Farlan çocuğun geldiği nehrin ilerisinde Katsu Klanı'nın yaşadığını biliyordu ve büyük ihtimalle savaştan kaçan bir annenin çocuğunu denize bıraktığını düşündü.
Eğer köye götürseydi o bebeği yaşatmayacakları apaçık ortadaydı. Katsu Klanı'nın yok edilişi Farlan'ın hayatında gördüğü en kötü soykırımdı. Lakin diğer klanlar bunu bir soykırımdan daha çok yok olması gereken paraziti ortadan kaldırmak gibi görüyordu.
Farlan bir şekilde Noelle'i ikna edip bebeği yetiştirme sorumluluğu altına girdi. Yalnızca bir çocuk yetiştirme zorluğuyla da kalmayıp diğer herkes ve her şey den de uzak durması gerekecekti.
____________________________________
Bu kurgu iki ayrı kişi tarafından yazılmaktadır;
rın_ıgarashı
efes20200Arkadaşlar yeni kitap. Destek gerekli...📢
Eğer tutarsa devam edeceğim. Tutmazsa da ileri bir zamanda yayınlarım.🗿
Şimdilik bölümler taslakta duruyor. Desteklerinizi esirgemeyin lütfenn...🤎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM VARİSİ
ActionFuji dağının eteklerinde yaşayan Katsu Klanı'nın son varisi olan Kenji'nin intikam hikayesi.