1.fejezet

60 5 27
                                    

Nem megyek feleségül Min Yoongi-hoz! – jelentette ki határozottan a lány. A férfi és a nő szeme kétszeresére nőtt a döbbenettől. Jeon Jaeyun apja irodájában állt és próbálta meggyőzni a szüleit arról, hogy ne adják férjhez. Szemmel láthatóan sikertelenül. A vőlegénye nem épp egy olyan ember, akivel össze akarná kötni az életét. Min Yoongi parancsnok egy rideg, kegyetlen férfi. És nem mellesleg a bátyja felettese.

– Már 20 éves vagy. Itt az idő, hogy férjhez menj. – válaszolt az anyja ellentmondást nem tűrő hangon. – Min parancsnok a legjobb parti a számodra.

– De én nem akarok hozzá menni! – makacskodott a lány, azonban a szobában lévő férfi kezdte elveszíteni a türelmét.

– Jeon Jaeyun! – csapott az asztalra, mire a két nő összerezzent. – Ebbe nincs beleszólásod. Min Yoongi lesz a férjed és kész! – mondta ki a végső szót. A lány ökölbeszorított kézzel tűrt. A körme a húsába vájt. Vér csöpögött a padlóra. Senki nem vette észre, még maga Jaeyun sem. Minden áron meg akarta akadályozni, hogy kicsorduljanak a visszatartott könnyei. Miután nem bírta tovább szülei égető pillantását, kiviharzott a helyiségből, majd meg sem állt a szobájáig. Csak akkor vette észre a tenyerén keletkezett apró sebeket, amikor bezárta az ajtaját és véres lett a kilincs. Lefeküdt az ágyra, anélkül, hogy különösebb figyelmet biztosított volna a sérült kezének. Az esze teljesen máshol járt. Tényleg nem akart feleségül menni Min Yoongi-hoz és nem csak azért, hogy lázadjon a szülei ellen. Nem. Ez annál több volt. Minden alkalommal, amikor beszélt a férfival vagy esetleg a közelében volt, kirázta hideg. Volt valami nyugtalanító benne. Lehet azért, mert még a kalózok is haboznak, ha meghallják a nevét? Min parancsnok több száz kalóz veszte volt és ki tudja még mennyié lesz. Rezenéstelenül nézi végig, ahogy több száz életet oltanak ki a kivégzéseken. Hogy tud egy ilyen ember nyugodtan aludni éjszaka? A bátyját, Jungkook-ot se értette soha, hogyan képes ezt csinálni. Azt elismerte, hogy a kalózok se szentek... A gondolatmenetét egy kopogás szakította félbe. Sietve letörölte az arcáról a düh könnyeit, majd kiszólt a látogatójának, hogy bejöhet. A csöndet az ajtó nyikorgása törte meg, majd léptek hangzottak fel. Az matrac besüllyedt a lány mellett, ahogy valaki leült.

– Mutasd a kezed! – szólalt meg Jeon Yunsoo, Jungkook felesége. Jaeyun biztos volt benne, hogy a sógornője látta a véres kilincset, így szót fogadott. Ahogy meglátta a tenyerét a szeplős lány felszisszent. – Maradj itt! – szólította fel, majd kisietett a szobából. Mire visszaért, addigra Jaeyun már ülőhelyzetbe tornázta magát. Yunsoo valami gyógykenőcsöt kent a másik lány sebeire, majd bekötözte. Miután mindkét kézzel megvolt, felült a fiatalabbik mellé az ágyra. – Hallottam a kiabálást. – jelentette ki, viszont nem mondott többet. Várt.

– Hozzá akarnak adni Min parancsnokhoz...

– Viszont te nem akarsz a felesége lenni. – fejezte be a mondatot Yunsoo a lány helyett, amikor az elhallgatott. – Mi ennek az oka? – nézett rá kíváncsisággal vegyes aggodalommal. Jaeyun ezúttal nem szólalt meg, hiszen nem tudta mit mondhatna. Minden oka nevetségesnek hangzana. És azt sem akarta, hogy a sógornője két tűz közé kerüljön. Közé és Jungkook közé. A bátyja támogatja az eljegyzést. Sőt egyenesen örült neki. Hiszen Min Yoongi nem csak a felettese, hanem egy nagyon közeli barátja is egyben. – Ha nem akarod elmondani, akkor nem kíváncsiskodom tovább. Viszont szeretném, hogy tudd, neked is van választási lehetőséged. Mindenkinek van. Főleg, ha a saját jövődről van szó.

– A szüleim nem így vélik. – ellenkezett Jaeyun, mire a mellette ülő eleresztett egy gondterhelt sóhajt. Yunsoo nem mondott többet. Nem akarta a lányt a szülei ellen hergelni, de a jelenlegi helyzet sem volt túl rózsás. Beszélnie kell a férjével erről. Nem engedheti, hogy a férfi húgát belekényszerítsék egy házasságba, amit ő maga nem akar.-Sajnálom, hogy a gondjaimmal terhellek.

A Kalózok FöldjeWhere stories live. Discover now