2

819 28 17
                                    

Kayra Asaf ile ettikleri kavgadan sonra Doruğun yanında kalmaya başlamıştı. Bugünler de sıklıkla olduğu gibi banyoya kitlemişti kendini. Sevgilisi onu ağlarken görsün istemiyordu.

Doruk banyodan çıkmayan sevgilisinin orada ağladığını gayet iyi biliyordu. Kayra'nın gözyaşlarını dindirebilmek için kapıyı çaldı.

"Güzelim. Çık hadi banyodan."

Kayra banyodan çıkıp sevgilisinin yanına gidebilmek için göz yaşlarını silip kendini toparlamaya çalıştı. Kendini kontrol etmek için baktığı ayna bunu beceremediğini gösteriyordu. Musluğu açıp soğuk su ile yüzünü yıkadı. Daha iyiydi. En azından görünüş olarak.

Kapıya yaklaşıp anahtarı çevirdiğinde kapıyı açtığında sevdiğini adamı gördü. Gülümsüyordu sevdiği. Mutluluktan değilde güç vermek istercesine bir gülümsemeydi bu.

Kayra bir adım atıp yaklaştığında Doruk kollarını Kayra'nın beline sardı. Beline dolanan elleri karşılıksız bırakmayıp o da sarıldı. Sarılmak tekrar ağlamak istemesine sebep oluyordu.

"Ağlama artık bi'tanem."

Doruğun sesi rahatlatıcıydı. Güvende hissettiriyordu. Yine de Kayra kalbindeki o eksikliği hissediyordu.

"Elimde değil."

Doruk tuttuğu beli iyice kavrayıp Kayra'yı kucağına aldı. Odasına doğru ilerlerken bir yandan da kucağındaki bedene öpücükler konduruyordu. Oyucu koltuğuna oturup öpücükler kondurmaya devam etti.

"Beraber oyun oynayalım mı sevgilim?"

Kayra'nın Doruk ile yapmayı en sevdiği şey sevgilisi oyun oynarken kucağında oturup ilgisini toplamaktı. Doruğun başka bir işle uğraşırken bile onunla ilgilenmesi Kayra'nın çok hoşuna gidiyordu. İkincisi ise beraber oynamaktı. Kayra oynamayı pek bilmediğinden çoğu zaman hatalar yapıyordu. Doruk hiç kızmıyor hatta ona yardım ediyordu.

"I-ı sen oyna."

"Benim bebeğim ilgi istiyor anlaşılan."

"Hmhmm."

"İlgileneyim o zaman."

Doruk monitör başında oyun oynarken her zamankinden daha da çok kendine sarılan bedenle ilgilendi. Saate baktığında zamanın hızlı geçtiğini fark etti.

"Güzelim saat geç oldu. Yemek hazırlamak uzun sürer. Dışarıdan söyleyelim. Ne yemek istersin?"

"Canım bir şey istemiyor."

"Yemek yemen lazım ama. Kahvaltıyıda düzgün yapmadın zaten. En sevdiğin hamburgeri söyleyelim mi?"Doruk hamburger yemeyi çok sevse de kendi başına yemeyi bir türlü beceremiyordu. İçindeki malzelerler hep düşüyordu. O yüzden ona hep Asaf yedirirdi.

"Sen yedireceksen olur."

"Ben yedireceğim. Bolca öpücükle beraber." Kucağında oturduğu adama yorgunca gülümsedi. Doruğun en sevdiği şeydi öpmek.

"Öp ama bi de Sprite."

"İstediğin Sprite olsun güzelim benim."

Doruk siparişi verdikten sonra izlemek için filim ayarlamaya başladı.

"Ne izleyelim sevgilim?"

"Shrek izliyelim."

Doruk ile binlerce kez izleseler bile asla sıkılmıyordu Shrek izlemekten. Doruk her seferinde aynı komik tepkileri veriyordu çünkü. Tepkilerini izlemeyi seviyordu.

"Açıyorum güzelim. Şimdi mi başlamak istersin yoksa siparişler gelince mi?"

"Şimdi başlayalım."

three hearts Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin