Şirket

948 55 5
                                    

Bölüm biraz kısa çünkü hala tatildeyim.
Ama bekletmek istemedim umarim beğenirsiniz.

İyi okumalar 💮🌸

"Bulut!"

Toprak onu beklemeden arabadan inen çocuğun arkasından sinirle bağırdı.
Bulut ise hayranlıkla önündeki koca şirkete bakıyordu. Gerçekten bunların hepsi toprağın mıydı .

"birileri eve geri dönmek mi istiyor?"
Toprağın tehdit içeren sesiyle koşarak yanına geri gelerek şirince sırıttı.

"ama ben bu şirkette çalışıyorum nasıl eve geri gidiyim dimi."

"yanımdan ayrılırsan seni atarım işten dönersin eve nasıl fikir."

Bulut bu tehditle hemen toprağa yapışarak onla beraber yürüme başladı.

Koca şirkete girdiklerinde  içine ayrı bir hayran olmuştu. Gerçekten çok büyüktü ve çok şıktı, ben pahalıyım diye bağırıyordu her yer.

Çalışanların bir kaçına selam veren Toprakla beraber asansöre bindiler.

"Ben ne iş yapıcam ki"

"bilmem istersen benim odamdaki kitaplığı düzenliye bilirsi."

Heyecanlı bir şekilde kafa sallıyarak beklemeye başladı. O kitaplık bugün kusursuz olucak.

"""

"BIKTIMMMM"
Bulut artık sıkıntıdan isyan ediyordu. Toprağın Kitaplığı düzenliyeceğini söylerken bahsettiği kitaplığın bu olduğunu düşünmüyordu.
Tüm duvar kitaplıkta yahu.

"acıktın mı bebeğim?"
Toprağın sırıtarak sorduğu soruya sinirli bir şekilde cevap verdi.

"acıktım, yoruldum, uykum geldi, kollarım ağrıyor ve ağlıyacam."

İsyan eden çocuğa karşı eliyle gel gel işareti yaptı toprak.
Uslu uslu yanına gelen bulutu Bi bacağına oturtarak saçlarını okşamaya başladı.

"şimdi benim işlerim bitti bebeğim, sen istersen eve gidene kadar biraz uyu hem belki dinlenirsin eve gidincede ben bebeğime brokoli yaparım hm?"

"hayırr yaaa ben yoruldum okadar brokoli yemem"

Ağlak tonda konuşan buluta kahkaha atarak onunla ayağı kalktı.
Bulutta hemen kollarını boynuna sararak uyku moduna geçti.  şimdi eve gidicek ve yemek yiyip uyuyacaktı bidaha da asla işe gelmiyecekti.

Kitaplığı böyle düşünün

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kitaplığı böyle düşünün.

Yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayın bay bayyyyy

kelebek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin