Misafir

1.9K 98 2
                                    

Selamm lütfen brgrnmrzseniz bile yorun atinn hatalarını bileyim
İyi okumalar 💗💋💗💋💗

Abisinin arkadaşları gideli 1 hafta olmuştu Bulut nekadar istemezsede beyaz tenli büyük adamı aklından çıkaramıyordu.

Evde kimse yoktu abisi 1 saate gelicem diye evden çıkmış, annesi ise 2 hafta veya daha fazla süre için memleketlerine annesinin yanına gitmişti . Bulut ise evde oturmuş film izliyordu. yaz tatilinde oldukları için boş vakti çoktu.

Üstündeki buz mavisi şort ve beyaz tshirt ile tam bebek gibi görünüyordu, eline aldığı bombaya sarılarak film izliyordu. Tam o sırada kapı açıldı arkasını dönen Bulut abisi ile toprağı görmesiyle hem şaşırdı hemde utandı .

"Bulut, toprak misafirimiz bi süre burda kalıcak tamamı abicim"

Onayladığına dair başını salladı.
Gökgan toprağa dönerek.

"sen geç kardeşim ben bi duş alıyım"

Toprak arkadaşının komutuyla tekli koltuklardan birine geçti.

Karsinda oturan çocuğa baktı elinde yine oyuncak filini tutmuş maviş maviş giyinmiş kendisine şaşkın şaşkın bakıyor. Toprağın içi ısınmıştı çocuğa çok tatlı geliyordu gözüne.

"senin yüzünden başıma çok kötü şeyler geldi. "

dedi adam yalancı bi hüzün ve korkuyla. Ama Bulut bu tepkiye inanmış ve çok korkmuştu o ne yapmıştıki adama acaba başına ne gelmistiki.

"ben ne yaptimki"

"sen dedin ya canavarlar gelir diye gördüm ben geldiler senin yüzünden"

Bulut hayret ve korku içinde adama baktı. Ama canavar diye birsey yokki, yoktu dimi.

"beni kandırmaya çalışma canavar diye birsey yoktur"

Toprak onun bu tatlı hallerine sırıtmamak için kendini zor tuttu.

"hayır geldi ve bende senden intikam alicam bu gece seninde yanına gelicekler"

Bulut korku ile adama baktı yaparmiydi böyle birsey diye düşündü tam o sırada abisi geldi ve oturarak arkadaşıyla koyu bir sohbete başladı, Bulut ise korku dolu düşüncelere daldı.

~~~~

Aksam oldu üçlü yemek yedikten sonra biraz takılmış ve yavaş yavaş odalara dağılmaya başlamışlardı toprak misafir odasında kalicakti. Gökgan ve toprak odalarına geçtiler ama Bulut çok korkuyordu ya canavar gelirse diye, gözleri dolu dolu olmuştu.

Yavaş yavaş odasına çıktı kapısını ve ışığı kapatıp yatağa koştu hemen, yorganı açıp içine girdi ve kafasına kadar çekti. tam o sırada açık pencere yüzünden uçuşan perde yerde duran legoları devirdi bununla birlikte bulutun bomvoyu alıp odadan kaçması 1 salisesini bile almadı.

Şimdi napicakti o odaya asla girmezdi canavar kesin gelmişti yavaş adımlarla abisinin odasının kapısını açıp girdi yatağa uzanmış ve uyumuştum galiba.

"abi... Abi bu gece senle uyuya bilirmiyim."

"sacmalama Bulut git odana koca adam oldun hala çocuk hareketler."

Abidin tepkisine karşı dudağını büzerek odadan çıktı kalbi azıcık kırılmıştı. Ama şimdi napicakti o odaya girmezdi. Tek bişey kalmıştı

~~

Yavaş ve utangaç adımlarla odanın önüne gelmişti kapiyi açtı, icerde sırt üstü uzanmış kitap okuyan toprağı gördü.

Toprak şaşkın bu şekilde çocuğa bakıyordu aklından burda neden olduğunun sebebi geçiyordu ama inanmamıştir diye uzatmamisti konuyu.

"bu gece yanında uyuyabilirim lütfen ben korktum canavarlar geldi benimde yanıma görmedim hemen kaçtım ama gidemem lütfen"

Gözleri dolu dolu konuşan çocuğa karşı yorganı kaldırıp biraz kaydı.
Bulut hemen ilerleyip yanına uzandi çok korktuğu için hiç bişey düşünemiyorfu suan.

"elini tutabilirmiyim"

Toprak ona elini uzattı küçük elleleriyle büyüğün elini tam kavrayamadi ama tuttu.

Toprağın içi sıcacık olmuştu baş parmağıyla çocuğu rahatlamak amacıyla hafif hareket ettirirken son kez uykuya dalmak üzere olan çocuğa fısıldadi.

"canavar diye bişey yoktur."

Çok mu hızlı gelişti olaylar ben pek bekletmek istemedim hemen soft ve aşk bölümler gelsin istedim

Çok hızlıysa daha yavaş giderim

Öptüm byysss

kelebek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin