Ilk bölümü yanlışlıkla sildim,😭
Yeniden iyi okumalarBulut önüne koyduğu oyuncaklarla oynuyordu evet o büyük birisiydi ama seviyirdu zaten aileden kimse gelip ona bu konuda laf söylemiyordu. çok acımıştı ama annesine söylemeye korkuyordu.
Bulut doğduktan sonra ekonomik durumu kötüye giden aile küçük bebeğin masraflarını karşılayamamış ve bunun tüm sorumlusu o minik bebek mis gibi ona kin beslemislemeye başlamışlar.
Baba daha yüksek maaşlı bir iş olan şoförlüğe başlamış ve eve uğramaz olmuş.
Annesi ise kocası gittikten sonra evden iyice elini ayağını çekmiş.
Sevgiye ve ilgiye ihtiyacı olan Bulutu yalnız bırakmış oldular.Kapısının açılmasıyla dikattini oraya veren Bulut abisinin geldiğini anladı bugün arkadaşları gelicek ti ve abisi 10 dk de bir gelip birsey diyip gidiyordu.
Bulut un ondan 7 yaş büyük Bi abisi Gökhan vardı. İse yaramazin tekiydi , ama buluta da zararı olmazdı.
"bak birazdan gelicekler sen odanda oyuncaklarınla oyna inme aşağıya ben çağırınca gelirsin."
Bulut anladığına dair başını aşağı yukarı salladı. Mesajı alan Gökhan kapıyı kapatip çıktı.
Bulut ta oyuncak filini maymun arkadaşıyla beraber pengueni kurtarmak için yola koydu.
~~~~
Nekadar geçti bilmiyordu ama Bulut fena acıkmıştı oyuncak filinide eline alıp dışarı çıktı. Çıkmasıyla birlikte salondan gelen sesler dikkatini çekti oraya gitmek istedi ama abisinden korkuyordu bu planı aklından hemen çıkardı. Suan tek bir planı vardı mutfağa gidicek yemek yiyip geri gelecek.
"evet Bulut yemek yiyip geri gelicez, dimi bay bombo."
Filin kafasını eliyle aşağı yukarı hareket ettirdi ve kendince filinden onay aldı.
Yavaş adımlarla mutfağa girerken birinin su içtiğini görmesiyle durdu.
1,90 boylarinda siyah kısa saçlı, beyaz tenli Bi adam vardı abisinin arkadaşı olmalıydı.
O bunları düşünürken adam arkasının döndü ve Bulut ile elindeki oyuncağını gördü. Oyuncağı görmesiyle hafif sırıtırken bulutun kasları çatılıdı.
"hey bay bomboya gülemezsin ve.. ve tabiki banada."
Kaşlarını catmis, dudağını büzerek konuşan çocukla adam onun bu tatlı haline daha çok sırıtmaya başladı, bide kaslarını catmıs kendindisinin sinirli göründüğünü düşünüyor ya.
"peki ya gülersem nolur."
Tek kaşını kaldırarak soru saran adama karşı.
"seyy eee gece canavarlar gelir evet canavar."
Tam cevap vericekken içeri giren Gökhan ile dikkatlerini ona verdiler.
"toprak kardeşim Bi saattir napıyosun mutfakta, Bulut abicim sen? "
Hayırdır der gibi bakan Gökhanla
Bulut tam ağzını acacakken toprak lafa atladı."hos geldin kardeşim bizde ne yaparsak canavarlar gelir diye konuşurduk."
Anlamayarak arkadaşına bakan Gökhan kolunun tutulup çekilmesiyle mutfaktan çıktı. Bulut gittiler diye rahat Bi nefes verirken.
Toprağın arkasını dönüp ona göz kirpmasiyla yanakları al al oldu.
Umarim sevmişsindir hepinizi öptüm yorum atamayı unutmayın🥰.
Bulut:18
Toprak :25