Güneş

85 14 0
                                    

Ayşe,okulun bahçesinde dinlenirken yüzünde garip bir gülümsemeyle Aslı yanaştı."Canım,nasılsın?"

Oğuz'dan uzaklaşmasıyla kendini daha rahatlamış hissetmiş bir şekilde"İyiyim sadece okulun kantini fazla kalabalık"dedi.

Aslı önce etrafına bakındı ve sonra da yüzünde oluşan garip gülümseme genişleyerek"Eee Oğuz nerede?"diye sorduğunda Ayşe'nin kalbi yeniden hızlandı ve yanakları tekrardan kızardı ve içini kemiren o soruyu sordu."Oğuz ne alaka?"

Oğuz'un adı geçmesiyle Ayşedeki değişimi görmesiyle şüphelerinde haklı olduğunu hisseden Aslı garip gülümsemesini sürdürerek"Oğuz senin ardından dışarı çıktı ben senin yanına geldi diye zannettim"

Ayşe otomatik olarak etrafına baktı ve Oğuz'u göremeyince hayalkırıklığına uğradığını yüzüne yansıtmadan edememişti.

Aslı o garip gülümsemesiyle Ayşe'ye duymak istemediği gerçekleri yüzüne söyledi."Bakıyorum da Oğuz'u göremeyince bir üzüldün"

"Ben"dedi Ayşe gerçeklerin yüzüne vurulmasıyla ne diyeceğini şaşırmış bir halde"Ben sadece"

Aslı,ev arkadaşının bu gerçeğe henüz hazır olmadığının farkına vararak onu daha fazla zorlamak istmediğinden konuyu değiştirmeye karar verdi."Hadi eve gidelim hem bu akşam seni çok güzel bir yere götüreceğim"

Ayşe her zaman sürprizlerden nefret eden biri olmuştu ve şimdi ev arkadaşı tarafından bir sürprize sürükleniyordu."Ben sürprizleri pek sevmem o yüzden nereye gideceğimizi söylesen"

Aslı ona gizemli bir şekilde göz kırptı ve yine o gizemli sesini sürdürerek"Bunu çok seveceksin güven bana"dedi.

Akşam sekiz gibi Aslı,Ayşe'yi cafe gibi bir mekana getirdi.Ayşe mekanın içine girdiğinde buranın kitap kafe gibi bir yer olduğunu görünce bu sürprizi sevmeye başlamıştı.

Aslı gizemli bir gülümsemeyle"Oturalım mı?"diye sorduğunda Ayşe içinden bu sürprizin devam ettiği hissine kapıldı ve biraz sonra onların oturduğu yere garson kıyafetleri içinde Oğuz girdi ve doğrucak onların yanına doğru ilerlediğinde Ayşe bir kez daha kalp krizinin eşiğine gelmişti.

Oğuz ciddi bir tavırla yanlarına gelip sanki onları tanımıyormuş gibi resmi bir sesle"Hoşgeldiniz"dediğinde Aslı,Ayşe'ye göz kırpmış ve tekrardan Oğuz'a dönüp"Hoşbulduk"dedi.

"Buyrun menümüz"diye Oğuz elinde tuttuğu menüleri kızlara uzatıp"Siz menüyü inceleyin eğer bir şey isterseniz el sallamanız yeterli"dediği an Aslı yüzünde beliren yaramaz bir ifadeyle"Bir istediğim var o da Semih"

Ayşe,Aslı'nın cevabı üzerine gülmemek için kendini zor tutsada Oğuz ciddi ifadesini bozmadan"Semih Bey bugün  üst katta çalışacağından  mesai saati bitinceye kadar size istediğinizi veremeyeceğiz"dedi ve kızları yalnız bırakıp yan masadaki boş bardakları aldı.

Ayşe menüyü inceliyor gibi görünse de aslında gözü insanlara servis yapan Oğuz'daydı.Oğuz'un kendisine göstermediği o ifadeleri başkalarına göstermesi Ayşe'yi Oğuz konusunda daha da meraklandırıyordu.

Oğuz siparişlerini alırkende getirikende bir tek Aslıyla muhatap oluyor Ayşe yokmuş gibi davranırken etrafın 21.30'da boşalmasıyla mesai bitiminin yarım saat önce Semih yanlarına gelmiş  ve bu da Ayşe'nin merakının bir kısmını gidermesi için yalnız kalmalarına yol açmıştı.

Semih ve Aslı'nın bir çift olarak bu kadar sevgi dolu olması aklına Okanla yaşadığı anların gelmesine yol açtığından oturdukları masadan kalktığı an Aslı,"Canım nereye?"diye sordu.

Yüreğim Yangın Yeri El KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin