2.Rész

858 31 2
                                    

Stella





– Nah hogy mentek a dolgok? – kérdezi Chris miközben átkarol.

– Nagyon jól! ‐ mosolygok elégedetten. – Annyira örülök hogy anyukáddal dolgozhatok, főleg hogy gyerekekről van szó. 

– Büszke vagyok rád, Babám! Nagyon! ‐ ad kisebb puszikat a számra. – Mit szólnál hozzá... – kezdi majd furfangos tekinettel megsimogatja arcom. – Ha azt mondanám neked hogy ma el kell utaznunk?

– Azt hogy benne vagyok! – vigyorgok. – Látom rá jöttél már, hogy mindenhova vinned kell magaddal ha nem akarsz hisztit! – döntöm oldalra fejem játékosan.

– Nem hiányzik a hisztid hidd el! Elég ki bírni mikor menstruálsz! – forgatja rám szemét, mire szúrós tekinettel nézek fel rá. – Csak vicceltem! – nevet. – Nah irány készülödni! – csap fenekemre.

– Igen is Uram! ‐ nézek vissza rá, majd elindulok a fürdőbe zuhanyozni ez a nagy hőség kikészít. Le öltözöm majd amikor be lépnek a zuhany fülkébe, Chris egy perc alatt ott terem majd velem együtt be áll a víz alá.

– Uramnak neveztél! ‐ teszi hatalmas tenyerét nyakamra majd óvatosan magához húz. – Tudod hogy ha így hívsz, attól teljesen beindulok! ‐ feleli mély hangon, és tekinetét végíg vezeti rajtam, amitől szokásos módon kiráz a hideg.

– Mi az amitől nem indulsz be? – nézek rá kerdően, de válaszul simogatni kezdi ajkaim nyelvével.

Remegő lábakkal tartom magam, míg ő tenyerét végíg vezeti testrészeimen. Ajkai érintésétől megrészegülök, és ahogy ujjaival be vezet a maga kis sötét világába, az egyszerre felemelő, és kiszámíthatatlan. Mindig mutat valami újat! És én akarom hogy új dolgokat kipróbáljunk! Mintha belelátna a fejembe. Ujjaival körkörösen cirogatja mellbimbóm  ezzel határaimat feszegetve. Csak hátra döntöm fejem, és átadom magam mindennek amit tenni készül velem.

– Ugye szereted mikor ennyire kényesztetlek? – térdel elém majd egyik lábam nyakába emeli, és beleharap combom belső részébe amitől felszisszenek. – Nem hallom a választ? – nyal végíg vaginámon, majd szívni kezdi a legérzékenyebb ponton. Akaratom ellenére is hangos nyögés hagyja el számat. – Ezt vehetem egy igennek! – vigyorog rám, mire megforgatom szemeim, és hajába turva vissza tuszkolom az előző jól végzett munkájához. 

– Ezt... – lihegem. – Szerintem nem csak én élvezem! – harapom be ajkam, majd érzem hogy erősebben rá markol combomra. Amit a nyelvével csinál az valami fenomenális! Ezt lehetetlen megunni! Azt hogy ennyire szenvedélyesen kényeztet, és minden alkalommal a csúcsra jutatt, állandó tüzet ébreszt bennem, és ezzel csak fokozza az iránta érzett  vágyaimat. – Chris! – markolok rá hajára és érzem hogy hamarosan elélvezek.  – Én... én mindjárt... – nyögdécselek, és úgy érzem hogy vulkánként tör ki belőlem a percen az orgazmus, amit ő valamiért nem ad nekem egy könnyen. Fel áll lábaim közül, háttal maga felé fordít, kemény farkát belém helyezi amit egy mély morgást követ, és hogy fokozza a bennem lévő feszültséget, hajamat feltekeri kezére fejemet a vállára húzza, és kemény tempóban döngetni kezd. Ahogy újra, és újra belém hatol, csattanó és cuppanó hangot ver a zuhany alatt, és engem ez is csak jobban felizgat.

– Ne... hagyd... abba! – dadogom, mire maga felé fordít és ölébe vesz.

Azonnal ajkaira tapadok, körmeim hátába eresztem és könyörgő tekinettel nézek rá.

– Soha bébi! – mosolyog pimaszul, majd arcát az enyémhez nyomja, nyelvét játékosan számba dugja, és gyorsabb tempót vesz fel. 

– Mindjárt elvézezek! – csusszannak ki a szavak nehezen, de az élvezet annál könnyebben. Egymás ajkaiba sóhajtózva nézünk kitartóan farkasszemet. 

Megtévesztő Szerelem 3. fejezet ( SZÜNETEL)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora