6

76 4 0
                                    

ik wordt wakker, ik voel van alles maar kan me ogen nog niet open doen ' is ze oke?' ' weet ik veel' ' hoezo deden jullie het überhaupt je weet dat dit haar school is' ' wie van jullie schoot er?!' ik luister maar me ogen willen niet openen totdat ' jullie konden beter haar vriendin nog een schieten' ik open mijn ogen en spring om ' je waagt het!' schreeuw ik ' Zara?' zegt mijn moeder ' je waagt het om aan 1 van me vriendinnen te schieten vooral jij Matthy' zeg ik ' jij schoot?' ' jij schoot Zara en Haar vriendin?' vraag mijn vader ' alleen haar vriendin ik heb Zara niet geschoten meneer ik meen het echt' zegt Matthy bang. ' wie schoot dan wel?' zegt hij ' laten we dit gesprek niet nu houden waar Zara bij is' zegt mijn moeder.
er gaat wat tijd overheen de dokters hebben nog een paar checksup gedaan de politie kwam ook nog voor ondervraging maar heb niks vrijgelaten ja wel iets maar niet alles. ' nou Zara je mag naar huis' zegt 1 van de dokters ik loop het ziekenhuis uit, en loop rusitg naar de bunker ze weten dat ik er aan kom alleen ze hadden geen tijd ofz. ik open de deur naar de bunker en wordt verwelkomd ik zie Raoul en mijn vader druk bezig met de camera ' oh goed dat je er bent Zara wil je even mee kijken' zegt mijn vader ik loop die kant op ' hier zie je de beelden van vandaag hier zie je Matthy en Koen dit is de persoon die jou heeft geschoten nemen we aan maar Matthy en Koen hebben alle 2 gezegt dat dit niet iemand van ons is' zegt Raoul ' mag ik even' vraag ik. ik kijk dieper in het beeld en zoom meer in en zie op de jas van Matthy MSF en op de andere jas staat MSO. ' hier kijk dit is de jas van Matthy hè MSF wat iedereen heeft en kijk deze persoon heeft MSO, Maffia streek Overijsel' leg ik uit ' onze vijanden' zegt mijn vader zacht.

❥ 𝐠𝐚𝐦𝐞 𝐨𝐧.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu