de school waar ik op zat laten we zeggen d'r is niet meer veel van over, de school wordt nu als een de plaats delict gebruikt en de leraren ja d'r zijn er niet veel meer. wat er dus is gebeurd uitgelegd, de MSF wou een schietspel spelen toen ze bezig waren kwam onverwachts de MSO die kwam het lokaal binnen waar ik verstop zat laten kwamen Matthy en Koen eraan, de MSO probeerde mij uitteschakelen maar ja niet gelukt. Ze zijn nu van plan om mij alsnog uitgeschakelden dat is hun hoofd missie geworden wat wij begrepen. De vijandigheid is nu hoog maar echt hoog. Ik mag niet eens meer over straat maar het mag wel alleen dan moet ik mezelf kunnen verdedigen dus heb ik een pistool gekregen en mijn schouder gaat ook beter, heb er niet meer zoveel last van. Dus mijn leven gaat beter.
ik loop richting de woonkamer om iedereen te zien bezig met van alles, ik begin mijn eigen ding te doen. het is rustig er gebeurd weinig maar vandaag gebeurd er toch veel Raoul had de schuilplaats gevonden van de MSO dus ze gaan die vanavond bestormen ik mag niet mee samen met Robbie omdat het dan te gevaarlijk wordt. de tijd gaat voorbij Robbie en ik wachten af van wat er gaat gebeuren we zouden een signaal krijgen als het klaar was maar die hebben we nog niet gekregen en de tijd tikt maar door totdat we de lift naar de deur horen. Robbie en ik kijken elkaar aan en staan voor de deur met pistool want je weet het maar nooit ' jongens wij zijn het Matthy is gewond' zegt mijn vader als hij door de lift komt, Raoul en Milo lopen samen met een gewonde Matthy naar de bank mijn moeder gaat er gelijk bij zitten en verzorgt de wond ' wat is er gebeurd jullie gaven maar geen signaal?' vraagt Robbie dan ' dat was niet mogelijk ze waren met veel meer dan ons echt een stuk of 50 man hadden ze' zegt Raoul buiten adem ' 50?!' zeg ik ' ja Zara 50 man wij hebben ook versterking nodig ik weet nog wel een paar mensen maar dat is zeker niet genoeg' zegt mijn vader. ' ik weet ook nog wel wat mensen hoor' zegt Matthy zacht vanaf de bank. ' oké mooi zo worden we sterker en kunnen we ze verslaan' zegt mijn vader ' Zara, ik en iedereen hier heeft een vraag voor jou?' vraagt mijn vader uit het niets ' euh ja vraag maar' zeg ik een beetje verward ' nu is het moment je bent mee geweest je hebt je eerste moord al gepleegd je bent voor het eerst gewond geweest ben je instaat om de maffia bij te staan?' vraagt mijn vader. het blijft bij een stilte. wil ik dit wil ik bij de maffia horen?
JE LEEST
❥ 𝐠𝐚𝐦𝐞 𝐨𝐧.
ActionZara-Lizzy heeft niks met de Maffia totdat ze mee moet. gaat de knop om bij haar en vervolgt ze haar ouders of vergaat de maffia? hallo dit is mijn 4de boek dus hopelijk vinden jullie deze leuk.