Jeongin ona sapık gibi damlayan çocuğun hesabına girdi. Hesabında sadece 2 gönderi vardı. Takipçisi ise şaşırtıcı şekilde çok düşüktü.
Jeongin postlara bakarken birşey fark etti.
61 beğeni 6 yorum
Bir dakika bu Seungmin değil mi??
Ne işi var bunun burada?
Ve..
Arkada ki.. Tanıdık birisi ama kim?İlk okul arkadaşım Hyunjin.
"BİR DAKİKA NE??"
"HYUNJİN?"
"Oha hiç değişmemiş"
...Jeongin hemen Hyunjin'in engelini kaldırıp aradı
*Bilinmeyen numara aranıyor..."
Alo
-Alo jeongin ayıp be kardeşim.
oh hyung üzgünüm sen olduğunu bilmiyordum.
-Sorun yokk
Ee nasılsın bakalım
-İyiyim Jeongin sen?
İyi bende öyle takılıyoruzHyunjin ile konuşurken birisi arkadan
"Aşkım gelsene hadi"
diye seslendi. Hyunjin ona yanıt vermedi ilk 5 saniye.
Sonrasında
"Tamam Bebeğim"
Diyerek telefonu kapattı. Yüzüme kapatmadı tabii görüşürüz demeyi unutmadı bana. Şapşal.Arkadan konuşan kişinin kim olduğunu merak ediyorum. Onu tanımıyorum sesi tanıdık gelmiyordu. Hyunjine soracaktım bunu.
Şimdi herşeyi boşverip işime dönmem lazım.
Bitirecek çok iş var daha.(..)
Aradan 4 gün geçti. Hyunjin ve Felix diye birisi sevgiliymiş, Felix gayet tatlı birisiydi. Çok yakışıyorlardı gerçekten. Fakat biraz beycilerdi, bizi satıyorlardı.Chan ve Seungmin zaten biliyorsunuz çok güzel ilişkileri vardı. Fakat kavgalılardı galiba. Ama ilişkide olacak şeyler diye birşey demiyordum, demiyorduk.
Gruba Felix ve Hyunjini de ekledik aynı şekilde.
Mutlu, mutlu takılıyorduk.(..)
Pazar günün sabahındaydık. Kahvaltımı yapmıştım şimdi ise Felix ve Hyunjin'i bekliyordum. 9'da geleceklerini söylüyorlardı saat 10 oldu hâlâ yoklar. Kesin süslenirken saatin kaç olduğunu unuttular.
Lan bir dakika zil mi çalıyor. Ee...
Kapıya gidip açtım Hyunjin bana "sonunda" bakışı atıyordu. Bir tık beklettim yani niye abartıyorsunuz aa.
İçeri alıp alamamak konusunda kararsızdım. Şaka şaka aldım içeri.
"Girin hadi"
H; Açmasaydın Jeongin.
Açtık işte aa
F; Tamam kesin de girin içeri.
Tamam sakin sakinnn