*Changbinden*
Sonunda Jeonginle sevgili oldukk. Çok güzel birşeysin be adam.
Yang Jeongin benim sevgilim..
Şuan Jeonginle sarılarak uyuyorduk. Yani Jeongin uyuyordu.Bebeğim benim..
Jeongine bakarak bende uykuya dalmıştım. 4-5 saat aralıksız sarılarak uyumuştuk.
Jeonginin mırıltısını duyup gözlerimi araladım.
Uykusunda mırıldanıyordu.Ne diyor ki?
"Jeongin?"
"Ha?"Sanırım 'hayır' gibi şeyler söylüyordu. Uyandırmalı mıydım? Hayır. Onun uykusunu bölemem. Güzelim benim..
Elimi saçlarına atıp okşamaya başladım. Saçlarına küçük bir buse kondurup tekrardan arkasından sarılarak uykuya dalmayı bekledim, bir yandan Jeonginin belini okşarken kendimi uykunun kollarına attım..
*Sabah*
Jeonginden*"Heyyy hadi kalk kaslı bebeğim."
"Aşkım kalk hadi kaç saattir uyuyoruz"Changbine doğru eğilip dudaklarına öpücük kondurdum. "hadi kalk koca bebek"
mırıltı şekilde "Biraz daha" diyordu.
"aşkım kalkar mısın??"
"Changbin"Her neyse diyerekten kahvaltı hazırlamak için aşağıya indim herşeyi hazırlıyıp, masaya yerleştiriyordum. Tam tabakları alırken belime dolanan elle kafamı oraya doğru çevirdim ve Changbinin yanağından öptüm.
"Günaydın güzelim"
"Changbin kış uykusuna yattın sandım."
C; Aşkım sende yatıyordun.
"Olur öyle"
"hadi al şurdan tabakları hadi hadi tembellik yapma koca bebek"Elimi alkıslayarak konuştuğumda Changbin sırıtıp tabaklardan aldı.
Yerleştirip kahvaltı yapmaya başladık.
Changbin ağzı doluyken birşeyler anlatıyordu.
"Chang yutta konuş anlamıyorum"
"Hey hey kime diyorum ki"C; aşkım diyorum ki yemekten sonra ne yapalım.
"fark etmez"
C; Ahbe napıcaz abi biz.
"Güzel bir fikrim var."
C; Neymiş o?
"Chanın evine gidelim"
C; Evlerden bir çıkamadık desene.
"Başka başka ortam işte, hem sevgili olduğumuzu söyleriz olmaz mı?"
C; Hmm düşünelim de bi güzelim ondan sonra
"Tamamm"
Kahvaltı yapıp ortalığı toplamışlardı, Jeongin Changbini bir şekilde ikna etmişti.
:))Şimdi ise hazırlanıyorlardı.
"aşkım onu giymene izin verir miyim?"
J; Changbin saçmalama ya ne var bunda.