yakın.

29 7 27
                                    

...

Aradan geçen bir hafta da Changbin ile çok fazla görüşüp, gezmiştik. Daha da kaynaşmıştık.

Ben spor salonuna gitmiyordum. Artık Changbin beni evin de çalıştırıyordu, kendisi de gitmeyi bırakmıştı aynı zamanda.

Bugün de Changbin ile spor yapacaktım ve o yüzden onun evine doğru adımlıyordum.

Evine vardığımda derin nefes alıp kapıyı tıktıkladım.

Kapının açılmasıyla Changbin bana sarıldı. Ne olduğunu anlamadım ilk başta, ama karşılık verdim. Sessiz geçen 2 dakika da konuştum

"Chang iyi misin?"

C:Hayır..

"gel içeriye ne oldu anlat hemen."

Changbin onaylayan mırıltılar çıkartıp içeriye girdi.

C; "Hoşgeldin.."

"Sağol, ne oldu?"

C; Biliyorsun bir arkadaşım var demiştim. Kendisi her ne kadar burada olmasa bile onu seviyordum. Her neyse, işte bugün ondan bir haber aldım. Yani daha doğrusu bir arkadaşından. Bana yazmıştı, bana hasta olduğunu söylemişti onun için hastaneye gittim falan demişti."

".. Evet sonrasında"

Destek için elimi omzuna attım ve gözlerinin içine bakıyordum. O ise bir bana bir yere bakıyordu. Çok sürmeden derin bir nefes çekip konuştu.

C;" Meğer hasta değilmiş, intihar girişiminde bulunmuş. Ailesi onu hastaneye götürmüş, bugün ise..."

"Huh hayır.."

C; "Maalesef.."

"Changbin.. ben.."

C; "Hey, sen?"

"Yani ne diyeceğimi bilmiyorum.. Seni anlıyorum."

C:"huh birşey oldu sandım "

Yere bakarak konuştu.. Kalbimde birşeyler kopup gitmişti bunu çok iyi anlıyordum.. Çok iyi hissediyordum...

Changbin'i üzgün görmek canımı o kadar yaktı ki.. Gözleri dolu, sesi ise boğuk boğuk çıkıyordu, fazlasıyla ağlamış olmayıldı.

"Changbin, üzme kendini. Tabii ki de canın yanıyor anlıyorum ama, bu dünyadan göçüp giden birisi için yıpratma.. Onun gibi birisi çıkar karşına bakarsın, ha?"

C; "Evet ama Jeongin... Bilmiyorum gerçekten."

"Kafanı dağıtacak şeyler yapmalıyız.. Hmm mesela uyumak??"

C;"bilmem ki"

"İstemezsen film izleyebiliriz, hmm yada yemek yapabiliriz, temizlikle uğraşabiliriz yadaa spor yapabiliriz. Hayır hiçbiri dersen de bir fikrim daha var! Deniz kenarına doğru gideriz hmm ne dersinn!!"

Sesimi eğlenceli ve tatlı bir şekilde çıkarmaya çalışarak tüm şeyleri saydım..

C; "Çok fazla seçenek sundun, hiçbirini red etmek istemiyorum ama ben şöyle birşey düşündüm..."

"Ha ne düşündün bakalım?"

C;"İlk başta bir saat civarı uyusak, sonra yemek yapsak, onu yerken film izlesek,  bahçede de vakit geçirip sonrasında hafif spor hareketleri yapsaak??"

Saydırma - Jeongbin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin